ZA UDZIAŁ W PROGRAMIE ZAPŁACIŁ 6 TYSIĘCY *G KLASA i jej tajemniczy właściciel |DUŻY W MALUCHU EXTRA

Bohaterem dzisiejszego odcinka jest Michał Cencek - przedsiębiorca, który wylicytował udział w moim programie na licytacji WOŚP. Na konto fundacji przelał około 6 tysięcy. Może sobie pozwolić na tak ekstrawaganckie wydatki, bo od lat pracuje po siedem dni w tygodniu. To właśnie dzięki pracowitości i przedsiębiorczości przed trzydziestymi urodzinami jeździ G KLASĄ, którą zdecydował się pokazać w odcinku.
***Jeśli mnie subskrybujesz to zaznacz DZWONEK 🔔, który znajduje się obok miniaturki kanału. Będziesz wtedy dostawał powiadomienia o nowych filmach***
---
Zapraszam Was do swojej grupy na Facebooku: facebook.com/groups/256191234791834/?fref=ts
---
Subskrybuj mój kanał i bądź na bieżąco: bit.ly/1Lx5msO
Facebook: facebook.com/duzywmaluchu
Instagram: instagram.com/duzywmaluchu
Email: fnowobilski@gmail.com

Komentarze

  1. Duzy w Maluchu

    Duzy w Maluchu

    7 dni temu

    1. Michał podesłał mi listę książek, które wpłynęły na jego nastawienie do życia. Poniżej znajdziecie szczegółową listę. 2. Czy chcielibyście, abym w przyszłości nagrywał odcinki z widzami i ich samochodami? Czekam na Wasze zdanie w komentarzach. 3. Staram się urozmaicać kanał odcinkami o motoryzacyjnej tematyce: plchannel.net/vision/wideo-zF16BegMM3k.html W temacie podświadomości: 1. Potęga podświadomości - Joseph Murphy 2. 11 Element - Robert Scheinfeld 3. Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi - Dale Carnegie 4. Życie i nauka mistrzów Dalekiego Wschodu (tom I-VI) - Baird T. Spalding 5. Mnóstwo filmików na PLchannel, z których wyciągałem to co najbardziej mi się podobało lub z czym się zgadzałem. 6. Ostatnio trafiłem na człowieka "Bruce Lipton" - w bardzo ciekawy sposób mówi o podświadomości i o tym, dlaczego ludzie biedni są biedni a bogaci, bogaci (i chodzi tu bardziej o mentalność). a. Na PLchannel jest też Pani z "Selfmastery.pl" - również polecam - trafiłem na nią na początku roku. Nie ze wszystkim się zgadzam ale na tym to polega - wybierz to co najlepsze dla Ciebie i idź dalej. W temacie biznesu: 1. Siła przedsiębiorczości, siła upadku - Daymond John (książka bardzo o mnie :D - pokazuje dlaczego lepiej budować firmę od zera, niż dostać pieniądze na rozwój - święta prawda) 2. Fastlane Milionera - MJ DeMarco (dzięki m.in. tej książce zacząłem budować swoją firmę w kierunku usług i Klientów premium i zrozumiałem, jak robić to wszystko lepiej) 3. Jak przestać się martwić i zacząć żyć - Carnegie Dale 4. 7 nawyków skutecznego działania - Stephen R. Covey 5. Jakub B. Bączek - Zarobić miliony idąc pod prąd 6. Simon Sinek - Zaczynaj od dlaczego 7. Blair Singer - Opanuj swój wewnętrzny głos 8. Obudź w sobie olbrzyma - Anthony Robbins 9. Bogaty albo biedny Po prostu różni mentalnie - T. Harv Eker

    • ayyy lmao

      ayyy lmao

      2 dni temu

      +Natalia Hoffmann XDDDDDDDDDD

    • Adam Roman

      Adam Roman

      4 dni temu

      Ambitne osoby z przesłaniem i ich ciekawe, motywujące historie to jest GENIALNY i bardzo pożyteczny pomysł. Do tego motywy nowych, wyjątkowych aut. Bardzo dobry film (aby więcej takich).

    • Jakub Sulkowski

      Jakub Sulkowski

      5 dni temu

      +Natalia Hoffmann ktoś widzę jest za bardzo nerwowy... Podałem ci informacje które są publiczne, i które można uzyskać o każdej domenie. Podstawowy certyfikat ssl jest u cloudflare darmowy. Wiesz kto z niego korzysta? np. tanie strony postawione na wordpressie, które nie mają pieniędzy na kupienie takowego, a muszą go mieć, bo dzisiejsze przeglądarki krzyczą jak nie ma https. A dwa dni temu, to gościu był nieznany kotku ;)

    • Natalia Hoffmann

      Natalia Hoffmann

      5 dni temu

      +Jakub Sulkowski mówię o tym, że jesteś kolejnym cholernym hejterem, których powinno się tępić tak samo jak przestępców. Przyczepiasz się do jego biznesu tylko dlatego, ze mu idzie, ze cos robi ze swoim zyciem a Ty siedziesz jak kretyn przed komputerem i wylewasz swoja beznadziejnosc na innych. Z Cloudflare korzysta 13 milionow witryn jak jest napisane na ich stronie (w tym moja) ale oczywiscie, wszystkie te 13 milionow stron to strony podejrzane. Dwa dni temu bylam na jego stronie i byl ssl, wiec nie chrzań, wróć do tibii. Tak, jestem programistką i mam pojęcie o informatyce.

    • Jakub Sulkowski

      Jakub Sulkowski

      5 dni temu

      ​+Natalia Hoffmann mówisz o tym, że dzisiaj o godzinie 13:22 serwery domeny zostały przekierowane do firmy Cloudflare - dostawcy cdn, z którego korzystają wszystkie podejrzane strony tylko po to, aby uzyskać certyfikat ssl? Tak, taka informacja jest do wyśledzenia.

  2. Mar Co

    Mar Co

    12 minut temu

    TL;DR 91 rocznik Chciał zostać przedsiębiorcą w wieku ok 18 lat zbankrutował mając ponad 100 tysięcy długu Ojciec mu pomógł się z nich wydostać Nie doszedł do tego sam, dziękuję można się rozejść

  3. Szynalu Szymkiewicz

    Szynalu Szymkiewicz

    15 minut temu

    Sama prawda , trzeba niszczyć ograniczenia.

  4. Kropa Kropa

    Kropa Kropa

    2 godzin temu

    Ahh te leasingi..

  5. Marcin R

    Marcin R

    5 godzin temu

    Typowy belkot a la piramida finansowa wparte ksiazkami o kołczingu. Kilku mocno zarobi, bardzo wielu straci wszystko.

  6. Zayks007

    Zayks007

    5 godzin temu

    Takie trochę kołczingowe brednie. Wymijające odpowiedzi, niby jest wielka międzynarodowa firma ale nikt o niej nie słyszał. Konkretów standardowo brak. Jak go słucham to przed oczami mam Piotra Kaszubskiego tego co własną podłogę z pokoju sprzedał i kupił za to klinikę.

  7. Trollskyy

    Trollskyy

    6 godzin temu

    Zapraszam do mojego jeepa, pogadamy :) bo do malucha moge sie nie zmiescic ;)

  8. Grzegorz W.

    Grzegorz W.

    6 godzin temu

    Jeżeli chcecie mi powiedzieć, że młody człowiek, bankrut, obciążony chwilówkami na 100k, bez znajomości, bez koneksji, w przeciągu paru lat dorabia się tak, że jeździ Mercem za 1mln, to ja odpowiem, że w bajki wierzyłem jak byłem mały. Pozdrawiam.

  9. Jakub Sliwa

    Jakub Sliwa

    6 godzin temu

    a gdzie Boguś z M3 ja się pytam ?

  10. Krzysztof

    Krzysztof

    6 godzin temu

    - to nie kwestia bogatych rodziców - Tato wsparł mnie małym kapitałem...kilkanaście tysięcy złotych nie mam pytań :)

    • Piotr Popielarz

      Piotr Popielarz

      5 godzin temu

      *wesparł

  11. Pan Huragan

    Pan Huragan

    7 godzin temu

    Kokajina

  12. SZHAKA7 Official

    SZHAKA7 Official

    8 godzin temu

    Duży podobnie brzmi jak Major SPZ..

  13. RAVS

    RAVS

    12 godzin temu

    Bardzo sprytnie facet zareklamował swoją działalność

  14. Nelson Muntz

    Nelson Muntz

    13 godzin temu

    chyba na maluchu

  15. TREVOR

    TREVOR

    13 godzin temu

    super

  16. Jan Kowalski

    Jan Kowalski

    14 godzin temu

    Ten gość nawija bez sensu , o wiele lepsze wywiady robi ziomek z 7m podziemia

  17. nijaki Kasaij

    nijaki Kasaij

    Dzień temu

    Firma z która tyle zarobił to lyconet :)

  18. Antoni Antonowski

    Antoni Antonowski

    Dzień temu

    Kiedyś zbankrutował i miał 100tyś długu, dziś ma g klase= 600tyś długu. Pieniądze nie rosną na drzewach, już był taki kaszubski koleś mlody milioner, a teraz pierdzi w pasiak... na Onecie o nim piszą :]

    • jan kowalski

      jan kowalski

      13 godzin temu

      ;)))

  19. Antoni Antonowski

    Antoni Antonowski

    Dzień temu

    Ehe podświadomość = cyrograf z diabłem,dzięki za merola, wole malucha!! Miłość pieniądza jest korzeniem wszelkiego zła.

  20. Zbyszek

    Zbyszek

    Dzień temu

    jak ktoś wierzy w to co typ mówi to serio powinien się nad sobą zastanowić

  21. Raphael B

    Raphael B

    Dzień temu

    Co to za pierdoły? O czym ten koleś opowiada, fejmu szuka za marne 6 tyś?

  22. adam resoc

    adam resoc

    Dzień temu

    Bardzo pozytywny materiał, ja jeszcze walczę, może kiedyś będę siedział w maluchu Twoim albo był klientem tak pozytywnej osoby w G klasie. Pozdrawiam Was OBU! Róbcie swoje!

  23. MishaFreak

    MishaFreak

    Dzień temu

    Filip jeździ maluchem, Michał G wagonem a ja tak coś pomiędzy, czyli... passatem:P Pozdrawiam moich rówieśników z rocznika 1991.

    • jan kowalski

      jan kowalski

      13 godzin temu

      oooo kurw.... pasatem z 91r. no SZACUN kolo

  24. MajEk Tłun

    MajEk Tłun

    Dzień temu

    Każdy miał jakieś przypałowe auto... Ale unoo Xd

  25. Adrian Blankenburg

    Adrian Blankenburg

    Dzień temu

    Ale kręci ale plecie naprawdę

  26. Łukasz Trzaskalik

    Łukasz Trzaskalik

    Dzień temu

    Aaaaa to jak sie dowiedziałem gdzie pracuje to już wiem skąd miał na to pieniążki ;D nie no żartuje dobrze że sa w pl młodzi zaradni ludzie którzy nie wyemigrowali

  27. jutube900

    jutube900

    Dzień temu

    Troche nieładnie że nie chciał wsiąść do malucha. Mógł to połączyć przejażdzka jednym i drugim.

  28. artek723

    artek723

    Dzień temu

    wesparł to może niekoniecznie...

  29. J Sz

    J Sz

    Dzień temu

    Łahahahaha pomaga w rejestracji firm xd w innych czesciach swiata xd xd haha xd skisłem. to mów od razu, że auto za lewusy kupiłeś!

    • J Sz

      J Sz

      14 godzin temu

      Zwroty osobowe piszemy z dużej. To nie tyle brak szacunku do adresata, co obciach w postaci luki w wiedzy

    • J Sz

      J Sz

      14 godzin temu

      Może i jestem wiesniakiem, bo faktycznie na wsi mieszkam. Ukończyłem politechnike i jestem architektem rozproszonych systemów informatycznych. Mam też duże podstawy ekonomiczne. Sam prowadzę duża firmę i wiem co ten człowiek robi, na czym zarabia. Czym Ty kierujesz swoje obelgi w moja strone? Masz jakiś argument czy jesteś zwykłym oportunista?

    • Baarteq

      Baarteq

      14 godzin temu

      +J Sz ja ciebie też nie winie że jesteś wieśniakiem z cebulandi

    • J Sz

      J Sz

      15 godzin temu

      +Baarteq dziękuję :) nie winie Cię za nie wiedzę

  30. J Sz

    J Sz

    Dzień temu

    Filantropia jest dobra, kiedy jest szczera i od serca, a nie proba rehabilitacji za... wyprowadzanie pieniedzy z kraju?

  31. J Sz

    J Sz

    Dzień temu

    Jak widze takie auto, to widze tylko rozjebany hajs. , "Może sobie pozwolić na tak ekstrawaganckie wydatki, bo od lat pracuje po siedem dni w tygodniu" Raczej chodzi o wałki a nie ciezką prace. Ludzie pamiętajcie! W Polsce takie auto powinno spotkać się z pogardą, bo jego kupno nadwyręża system ekonomiczny i swiadczy o tym, ze ktos dziala raczej nie uczciwie. Pisze raczej, bo prezes duzej firmy moze sobie pozwolic na taka fure, ale nie ten gosc... Przykro mi, ze tak sie dzieje

  32. Michal

    Michal

    Dzień temu

    Twarze, które widać na Onecie xD Michaś Ty nie rób z siebie rekina biznesu i przyznaj się jakie masz plecy Ty bogaczy Ty, co sam wszystko osiągnął xDDDD

  33. MICRII

    MICRII

    2 dni temu

    Mietek jak sie patrzy :)

  34. klosio24

    klosio24

    2 dni temu

    Hahaha no to grubo tu gość własnej działalności nie podołał żeby poprowadzić, a ludziom w Polsce i zagranicą kompleksowe prowadzenie ogrania :D :D. Najzwyklejsze pranie siana i to w biały dzień, jeszcze z reklamą na yb :D

  35. Mr Piszczałka

    Mr Piszczałka

    2 dni temu

    Ale urząd skarbowy i tak przyjedzie

  36. Marcin Lawniu Lawniczak

    Marcin Lawniu Lawniczak

    2 dni temu

    Jestem na prawde pod wielkim wrazeniem! Mlody chlopak z ambicjami, ktory nie dal sie polknac i wypluc przez swiat... zdaje sobie sprawe z potegi podswiadomosci i wiem ze to dziala, niestety tez czesto o tym zapominam, i wtedy zaczyna sie znwou dziac na opak...

  37. Nosferatu Nosferatu

    Nosferatu Nosferatu

    2 dni temu

    5:47 - JA MAM MALUCHA - ALE PITOLISZ. hahahah jesteś już popularny więc nie gadej że masz malucha tylko

  38. Wadim Antoniewicz

    Wadim Antoniewicz

    2 dni temu

    Mógł opowiedzieć dlaczego adresu spółek w uk

  39. dve vn vnv

    dve vn vnv

    2 dni temu

    wygląda staro ta fura choc bez watpienia solidna i mocna jest, ale widzialem jakiegos merca w suvie nowego to mial mega oplywowe ksztalty jak z innej bajki wygladal

  40. Patryk Szindler

    Patryk Szindler

    2 dni temu

    za 6k kupil sobie extra reklame :)

    • Patryk Szindler

      Patryk Szindler

      2 dni temu

      a i oczywiscie zrobil przy tym cos dobrego, zeby nie yblo nie krytykuje :)

  41. Mateusz N

    Mateusz N

    2 dni temu

    Predzej czy pozniej wezma sie i za niego. Bogato ale krotko

  42. Patryk Ski

    Patryk Ski

    2 dni temu

    wygral w lotka

  43. Diskart

    Diskart

    2 dni temu

    Kocham ten samochód!

  44. Pokebamo

    Pokebamo

    2 dni temu

    Michał, takich ludzi jak ty spotyka się raz na... na.. na pewno rzadko. Jesteś człowiekiem którego warto poznać w swoim życiu, widać że jesteś dojrzały i wysoce zrozumiały. Jeśli mógłbym powiedzieć coś na temat złotych ludzi to na pewno jesteś jednym z nich. Zazdroszczę Filipowi spotkania tak wartościowej osoby. Bardzo fajny i trafny w moją stronę filmik. Dziękuję bardzo :)!

  45. Mi5ieK

    Mi5ieK

    2 dni temu

    gosc zbankrutowal a teraz prowadzi innym firmy

    • Mi5ieK

      Mi5ieK

      Dzień temu

      lord viper No dokładnie, nic nie słyszałem o spłacie tych długów. Kupił sobie reklamę w programie i ma wywalone. Ach to zachodnie życie na kredyt

    • Jaro Bochen

      Jaro Bochen

      Dzień temu

      Ciekawe czy jego klienci wiedzieli ze ich firmami bedzie zajmował sie gość który sam zbankrutował i został z długami a teraz ma zająć sie ich biznesem

    • lord viper

      lord viper

      2 dni temu

      Ani razu nie padło stwierdzenie że pospłacał długi. Było tylko że narobił większe niż rodzice byliby w stanie płacić. Dzięki takim ludziom system emerytalny w Polsce upadnie. Tzn. transferują podatki i pieniądze za granicę. Bo o to tu chodzi. Nie polecam.

  46. synkretik

    synkretik

    2 dni temu

    Wielkie dzięki za ten film bo dzięki niemu zrezygnowałem ze subskrybcji kanału. To nie jest nieistotne kogo zaprasza się do filmu, co innego gościć jakiegoś dzbana robiącego pieniądze na patostreamach czy grze w fortnite, co innego jeśli robi się materiał promocyjny osobie prowadzącej szemrane interesy, o czym można poczytać w sieci. Wszyscy youtuberzy i celebryci to bardzo sprzedajny materiał, wcześniej na salonach gościł najmłodszy milioner sprzedający panaceum. Tani kołczing, lokowanie produktu, szemrane interesy w tle - dzięki, ja wychodzę. Mimo wszystko powodzenia.

    • Duzy w Maluchu

      Duzy w Maluchu

      2 dni temu

      Dzięki, że tutaj byłeś. Bardzo się cieszę, że dzięki mojemu kanałowi udało się pomóc potrzebującym. 6 tysięcy to kropla w morzu potrzeb, ale to i tak 60 000 tys. razy więcej niż może dać od siebie typowy hejter :)

  47. Saj kik

    Saj kik

    2 dni temu

    Fajnie, że wpłacił na WOSP, ale nie będę tego oglądał do końca. Zupełnie mnie nie interesuje zdanie 27-latka. Jak będzie miał 50, 60, 70, to chętnie posłucham, a nie teraz jak ma górkę...

  48. SmietanDH

    SmietanDH

    2 dni temu

    Hahaha pozdrawiam z upadajacego malucha przy zmianie koła ;) rocznik 91 Piona z krk ;)

  49. Tom P

    Tom P

    2 dni temu

    Jako naukowiec muszę przestrzec Państwa przed tymi dziełami literackimi, opartymi na religiach Dalekiego Wschodu i reklamowanej tu książce. To, że takie podejście pomogło Panu Michałowi i że osiągnął dzięki temu sukces, to nie znaczy, że to jest jakiś niesamowity klucz do sukcesu. Obejrzałem sobie recenzję książki Josepha Murphey'ego raz jakiś film na temat tej "potęgi podświadomości" i mogę stwierdzić tylko jedno - polecam coś takiego jak monitorpolski, sanjaya z lechii czy Jana Taratajcio, Wiesława Szwaczkę i Stanisława Gołąbka - ta sama "wiedza", czakry, reptylianie itp, ale przynajmniej jest śmiesznie ;) Niech Panu Michałowi wiedzie się jeszcze tysiąckrotnie lepiej, ale na miłość Boską, lub przynajmniej miłość do nauki - myślcie logicznie zanim uwierzycie w jakieś brednie ;) Pozdrawiam!

  50. Monika Gawłowska

    Monika Gawłowska

    2 dni temu

    Wydawało by się ze jest to bogaty dupek i snob a się okazuje że to naprawdę skromny poukładany z szacunkiem do innych i pokorą człowiek SZACUN

  51. Rak Odbytu

    Rak Odbytu

    2 dni temu

    Wszystko jasne, tatuś "wsparł małym kapitałem" 7:20

  52. Dariusz Letkiewicz

    Dariusz Letkiewicz

    2 dni temu

    Jak to jest siedzieć w kiosku? :D

  53. Leszek Babinski

    Leszek Babinski

    2 dni temu

    Czy czasem opony nie są odwrotnie założone(rotation)??

  54. DVids

    DVids

    2 dni temu

    Od lat twierdzę, że w G klasie nie ma nic, co by usprawiedliwiało taką cenę poza tą niby "kultowościa". Za takie pieniądze, a zazwyczaj znacznie mniejsze, można kupić fajniejszy samochód (także klasy SUV/terenowy). To jest kanciasty, ciasny samochód. Fakt, są wypasione wersje, ale to dalej +/- ten sam ciasny w środku, kanciasty samochód. Dużo, przez kilka jeździłem podobnym w pracy - Puch G. Oczywiście nie miał takiego wyposażenia jak ta wersja na filmie :D Nie zmienia to faktu, że cena jest sztucznie pompowana i jakość/walory użytkowe jej nie usprawiedliwiają. Nawet topowa wersja Land Cruisera jest ciekawsza, żeby nie szukać bardziej egzotycznych aut.

  55. ExtremeGrzes

    ExtremeGrzes

    2 dni temu

    A Paluch dalej płacze

  56. pablogti2016v

    pablogti2016v

    2 dni temu

    Dla niego 6000 TYŚ. ZŁ TO JAK DLA MNIE 0,60 GROSZY chłoposzek 28 lat sprawdza rynki i wprowadza biznesmenów na wyższy poziom. Głupiemu można powiedzieć wszystko a z myślącego zrobicie dauna.

  57. Andrzej Twardowski

    Andrzej Twardowski

    2 dni temu

    Jak już pisałem wcześniej: Dla mnie się nie podoba, wośp mi się nie podoba, brzydzę się lewactwem/antypolonizmem, a tu mamy z tym ewidentnie do czynienia. Róbta co chceta, woodstock, rozwiązłość, kult jednostki, dążenie za wszelką cenę do spełnienia materialnego, pozorowana troska o innych dla uzyskania własnych korzyści i wiele innych powiązanych z tym działań zachowań. Pozdrawiam wszystkich tych którzy trzeźwo myślą:) Poza tym tvn, onet, i ogólnie rasp to działalności wrogie dla Polski, najdelikatniej rzecz ujmując! Pseudoelity które promujecie świadczą o was samych..

  58. Bogdan D

    Bogdan D

    2 dni temu

    słup?

  59. Gg Vv

    Gg Vv

    3 dni temu

    przypomina mi się rabarbar w krakowie

  60. Goger Kupiec

    Goger Kupiec

    3 dni temu

    Kim on jest ile ma LAT? Bogaci rodzice! Zero konkretów manipulacja

  61. Bart Simpson

    Bart Simpson

    3 dni temu

    znow ladna reklama jak najmlodszy polski milioner co swego czasu wszystkie sniadanowki objezdzal a internetu juz pisal ze to oszusta, dzisiaj siedzi a nikt ze sniadaniowek o nim nie pamieta, tutaj tez pieknie ladnie ale jak sie wrzuci dane kolesia to wychodza izrealskie dziwnie powiazania a piekne teksty o dochodzeniu samemu do milionow to nawet sebastian kulczyk mowi ze roznosil ulotki a teraz sam zapracowal na te miliardy XDDD

  62. kondrut

    kondrut

    3 dni temu

    Ja to tylko tu zostawię. W artykule pojawia się pan z filmiku, ciekawe czy artykuł jest prawdziwy? Czy nie? To chyba o tym panu mowa? warszawskagazeta.pl/polityka/item/5851-tajne-operacje-aktorow-drugiego-planu-prywatne-firmy-wywiadowcze-bylych-izraelskich-szpiegow-trzesa-europejska-polityka

    • piwowar87

      piwowar87

      2 dni temu

      Intrygujące;)

  63. Iry-Hor

    Iry-Hor

    3 dni temu

    Brawo Michale! Podoba mi się to, że umiałeś przepracować w sobie racjonalne rozumienie podświadomości, a także że potrafiłeś ją zaprząc do działania. Wiele osób potrzebuje uzasadnienia w postaci bytów transcendentnych, aby budować swoje przekonania.

  64. Montownia Zabawek Zabawki dla Dzieci

    Montownia Zabawek Zabawki dla Dzieci

    3 dni temu

    Podziwiam. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów

  65. Kamil niewazne

    Kamil niewazne

    3 dni temu

    Fuuuu , Kwadraciak (BLEEE), Wole swoja e62 za 30 k :) . Nie oszukujemy się chłop 100k długo , by nie mógł ogarnąć prawników , księgowych itp ,żeby innym ludziom pomóc i z tego kasę trzepać . Rodzicie ci pomogli i nie oszukuj ludzi . Rzeczywistość jest taka jak nie masz rodziny w biznesie to nie będziesz tym, kim byś chciał być :) . Pozdrawiam

  66. Kuba G

    Kuba G

    3 dni temu

    Mozę tez o mnie program .Ja w wieku 20 lat za gotówkę mieszkane w centrum Warszawy kupiłem i Subaru Impreze GT ....za zyski z GPW ..na Tonsilu ,Exbudzie czy Próchniku ..( skarbówce sie chyba z rok tłumaczyłem ) ale to by rok 1998 ..inne czasy inni ludzie i Michał Sołowow tez wtedy zaczynał .Milego Dnia życze

    • Kuba G

      Kuba G

      2 dni temu

      +Duzy w Maluchu ok widzimy sie .Pozdrawiam :)

    • Duzy w Maluchu

      Duzy w Maluchu

      3 dni temu

      Za rok będziesz miał okazję wylicytować udział w programie ;)

  67. Hubert4515

    Hubert4515

    3 dni temu

    ciekawe skąd wziął na to pieniążki

  68. Dominik PX

    Dominik PX

    3 dni temu

    ten artykuł daje duzo do myslenia o bohaterze odcinka www.salon24.pl/u/wawel/884114,rzeczpospolita-saska-danielsowa-czyli-panstwo-rozpasanej-magnaterii-szarych-eminencji-i-jawnych-obcych-sluzb,2

  69. dahak22

    dahak22

    3 dni temu

    Ja mam 33 lata pracuje uczciwie i i dorobię się takiego auta za około 32 lata fajnie co dodam że pochodzę z normalnej rodziny pracujących ludzi ....

    • Gal Anonim

      Gal Anonim

      3 dni temu

      raczej z rodziny zjebów, którzy całe życie orają na etacie u kogoś, jak niewolnicy

  70. Jan Kowalski

    Jan Kowalski

    3 dni temu

    Dobiłem do 4 minuty i wychodzę. Pajac jeden, reklamę przyjechał Sobie zrobić i przy lansować się . Nie trawie takich gości. Żegnam

  71. 7g0r

    7g0r

    3 dni temu

    O życiu decydują przypadki, szczerze to jestem w podobnej sytuacji, mój dług to co prawda to nie ponad 100K a zaledwie 1/10 tego ale mentalnie czułem się jak ta żaba w studni co nie widzi szansy aby się wydostać, i własnie teraz gdy mam doła z tego powodu oglądam materiał gdzie koleś tłumaczy że był w jeszcze gorszej sytuacji. Muszę oduczć się tego hejtu na samorozwój i poczytać polecane książki. Dzięki za materiał :)

  72. Ostry

    Ostry

    3 dni temu

    warszawskagazeta.pl/polityka/item/5851-tajne-operacje-aktorow-drugiego-planu-prywatne-firmy-wywiadowcze-bylych-izraelskich-szpiegow-trzesa-europejska-polityka

  73. Marcin Sowa

    Marcin Sowa

    3 dni temu

    warszawskagazeta.pl/polityka/item/5851-tajne-operacje-aktorow-drugiego-planu-prywatne-firmy-wywiadowcze-bylych-izraelskich-szpiegow-trzesa-europejska-politykav

  74. Adrian Cielecki

    Adrian Cielecki

    3 dni temu

    Jestem pełen podziwu, że jak by się mogło zdawać z totalnego dna osiągnąć taki sukces. Bądź co bądź ponad 100 tyś długu dla młodego człowieka wprowadziło by go totalne załamanie, a Michał potrafił sobie z tym poradzić. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów. Mam pytanie do Michała czy ukończył studia? wydaje się że w tym "zamieszaniu" nie było na nie czasu.

  75. Michael Michael

    Michael Michael

    3 dni temu

    Pozytywny gość...Pozdrawiam

  76. Krzysiek Bebak

    Krzysiek Bebak

    3 dni temu

    Widzę że wozili się po Michalowicach i okolicy ;p

  77. Abra Cadabra

    Abra Cadabra

    3 dni temu

    Duzy w Maluchu czym sie zajmuje Twoj gosc?

  78. PaNiNi

    PaNiNi

    3 dni temu

    Tutaj Można poczytać jak zarabia pan Michał.www.salon24.pl/u/wawel/884114,rzeczpospolita-saska-danielsowa-czyli-panstwo-rozpasanej-magnaterii-szarych-eminencji-i-jawnych-obcych-sluzb,2

  79. Dbz Dbz

    Dbz Dbz

    3 dni temu

    O Twoim midasie wystarczy poszukac informacji ktore rzucaja inne swiatlo na tego Pana. Powiedzial to co chcial i za co tak zaplacil.

  80. Piotrek Wxxx

    Piotrek Wxxx

    3 dni temu

    Ale marnotrastwo takie pieniadze za taki zlom

  81. mikolaj spacky

    mikolaj spacky

    3 dni temu

    felgi paskudne

  82. Carlos Huares

    Carlos Huares

    3 dni temu

    Zawiesił się ;P

  83. atm. auta

    atm. auta

    4 dni temu

    Mafia ma pieniądze to się bawi!!! Przeciętny człowiek na to nie ma szans, musisz mieć tzw. Plecy!!!

    • mercveteran

      mercveteran

      3 dni temu

      albo byc zydem

  84. Julo0o

    Julo0o

    4 dni temu

    Początkowo pomyślałem, że to typowy bogaty dzieciaczek który chce się pokazać. Teraz wiem, że jest to bardzo inteligentny i dobry człowiek. Zasłużył na to wszystko i prawdopodobnie osiągnie jeszcze wiele więcej . Życzę żebyście postrzegali świat jak on. Nie musicie posiadać G klasy, wystarczy chcieć .

  85. Bartas Napixie

    Bartas Napixie

    4 dni temu

    Ziomek wydał 5 tysięcy by świat na niego spojrzał, ja spojrzalem. Wartościowy człowiek który chce przekazać coś wartościowego ludzia którzy tylko na to czekaja. Czekam na otwarcie kanału tego chłopaka. :)

  86. Canadian Polak

    Canadian Polak

    4 dni temu

    I have a new G63 in Canada. Am 37. My friend who is 2 years older than me has F40. I bought a new Porsche at the age of 25 so no big deal this guy. This guy is a smooth talker that got a free commercial and a penis extension that's all. I know lots of wealthy people that drive Toyota's that you wouldn't even look at. Just saying.

  87. ALX

    ALX

    4 dni temu

    Fajne auto, tyle że nie opłacalne jakolwiek, aerodynamika lodówki, zawieszenie tez nie najniższe, ale w teren nie pojedziesz białą Gelendą, silnik fajny, ale przy takiej wadze jest jak zwykłe 150km auto, napewno nie wybrałbym tego auta do jazdy na codzień chyba, że na drugie czy coś.

  88. P 45

    P 45

    4 dni temu

    Widzicie gałgany to, nie boli wystarczy pomyśleć. Tak jest z każdą dziedzina biznesu. No, ale najlepiej usiąść i czekać, aż Jarek da na wszystkie bachory.

  89. Błażej Kruszczak

    Błażej Kruszczak

    4 dni temu

    Ciekawe skąd wziął na to wsxystko pinionżki!!!

  90. AlexxanderTG

    AlexxanderTG

    4 dni temu

    Gratuluję sukcesów, przeprogramuj siebie, a swiat dookola Ciebie zmieni się diametralnie. Bo Ty sie zmienileś. Proste i nie, podobnie latwe do zrozumienia- i nie. Pozdrawiam!

  91. seweryn knopa

    seweryn knopa

    4 dni temu

    Jedzie wałem na odległość

  92. Konrad Jantas

    Konrad Jantas

    4 dni temu

    Jaka topowa wersja widać po grilu żę to nie jest 63 amg. Prosze nie kłamać to różnica 250k więc XD

    • Przemek Sylwia

      Przemek Sylwia

      4 dni temu

      kolejny co słucha i nie wie co słucha.a gdzie on ci powiedział że to jest topowa wersja

  93. Andrzej Świerczek

    Andrzej Świerczek

    4 dni temu

    Mam nadzieję że ten sukces nie padnie ofiarą systemu ,uczciwi mają zawsze pod górkę...

  94. JACEK ALUX

    JACEK ALUX

    4 dni temu

    życzę powodzenia i pozdrawiam !!

  95. tiggy tiggy

    tiggy tiggy

    4 dni temu

    warszawskagazeta.pl/polityka/item/5851-tajne-operacje-aktorow-drugiego-planu-prywatne-firmy-wywiadowcze-bylych-izraelskich-szpiegow-trzesa-europejska-polityka

  96. Radioaktywny Szczypiorek

    Radioaktywny Szczypiorek

    4 dni temu

    Legenda g klasy upadła odkąd zaczęły nimi jeździć wytapetowane lale i celebryci. Teraz to auta pozerów.

  97. Handlarz Samochodow z Poznania Cies-Byd

    Handlarz Samochodow z Poznania Cies-Byd

    4 dni temu

    Www.skup-autpoznan.pl

  98. WBcars

    WBcars

    4 dni temu

    JEDNAK ...

  99. Bartłomiej Karczewski

    Bartłomiej Karczewski

    4 dni temu

    Kurcze ziomek mieszka w moich okolicach (poznaję po pojawiających się miejscach w filmie), a jeszcze nigdy w życiu nie widziałem go na drodze :D

  100. Piotr Nowicki

    Piotr Nowicki

    4 dni temu

    Gdyby ktoś z was nie wiedział, czym konkretnie może sie zajmować firma Pana michała, polecam poniższy artykuł warszawskagazeta.pl/polityka/item/5851-tajne-operacje-aktorow-drugiego-planu-prywatne-firmy-wywiadowcze-bylych-izraelskich-szpiegow-trzesa-europejska-polityka

Następny