Muzyka

Tymek - Banalne ft. Wiatr (KLUBOWE) prod. C0PIK official video

Zamów preorder (PREMIERA: 22.03.2019) :
mymusicshop.pl/?settingpanel=1&jpb_homepage=28
Tymek na facebooku: facebook.com/JestemTymek/
Tymek na instagramie: instagram.com/jestemtymek/
Wiatr na facebooku: facebook.com/wiatruwiatr/
Wiatr na instagramie: instagram.com/wiatruwiatr/
Ecnavelo na instagramie: instagram.com/ecnavelo/
Muzyka C0PIK: facebook.com/C0P1K/
instagram.com/c0pik?utm_source=ig_profile_share&igshid=15vs9rv93nnzw
Video : Studio Powidok na instagramie: instagram.com/studio.powidok/
Studio Powidok na facebooku: facebook.com/studio.powidok
„KLUBOWE” jest dziełem przypadku, który przerodził się w duży projekt poprzez utwór „Język Ciała” mającym przepowiadać zabawę muzyką i zabawę dzięki muzyce. Kolejny singiel: „Romans” był dowodem dla odbiorców, że ta płyta stanie się przełomem w twórczości Tymka jak i wniesieniem świeżości na polską scenę. O oprawę muzyczną zadbał C0PIK tworząc deephousowe bity, które Tymek połączył z hiphopowym klimatem łącząc śpiew z nawijką. To połączenie daje słuchaczowi możliwość zagłębienia się w klimat mocno imprezowy, który inspirowany jest głównie Rosją ale i klimatem Latino. Dotychczasowe single dały możliwość zapoznania się z tym niecodziennym i bardzo wciągającym materiałem. Reszta utworów kryjących się w albumie z pewnością zadowoli każdego słuchacza lubiącego głośne imprezy, ale również chillujące klimaty.
W sprawie koncertów kontaktuj się z Tobiaszem:
+48 725 784 319

Komentarze

  1. RENESANS

    RENESANS

    7 dni temu

    Bo to takie Banalne bo to takie... Cześć ludzierenesansu . 22 marca się zbliża 💍

    • Grєgor

      Grєgor

      4 godzin temu

      czekam na duet reto tymek <3

    • Marta Nikel

      Marta Nikel

      3 dni temu

      +Young Sutek mine too xd

    • Forrest

      Forrest

      3 dni temu

      22 moje urodziny :3

    • Nowy Ja

      Nowy Ja

      4 dni temu

      Żałujcie za swoje grzechy i nawróćcie się do Boga. Czytajcie biblię. Dzieje apostolskie. Chrzescijanstwo to nie katolicyzm.

  2. QueBeC

    QueBeC

    Godzinę temu

    Zajebiste macie talent pozdro💪💪

  3. Marzena Frey

    Marzena Frey

    Godzinę temu

    Bo to takie chujowe

  4. Daniel Pasterski

    Daniel Pasterski

    2 godzin temu

    cwelownia

  5. Gordiix

    Gordiix

    2 godzin temu

    To takie banalne ze tymek po czasie robi się nudny i monotonny. Widziałem w tobie potencjał ale no trudno niestety odbiór to gimnazja w sumie to nie podstawówka

  6. Karolina Lewandowska

    Karolina Lewandowska

    3 godzin temu

    Ta piosenka jest zajebista❤

  7. ZicoHD

    ZicoHD

    5 godzin temu

    To wcale nie jest takie banalne 🙄

  8. Kasia Świacka

    Kasia Świacka

    5 godzin temu

    Słucham non stop! 😀💪😍

  9. Tomasz Czekalski

    Tomasz Czekalski

    6 godzin temu

    Tymek niektórymi klatkami do reziego jest podobny .Oczywiście według mnie. Takie mam dziwne wrażenie.XD

  10. AGA SexyTube Zapraszam DO MNIE :*

    AGA SexyTube Zapraszam DO MNIE :*

    7 godzin temu

    Super nutka! Gratuluje progresu TYMEK 😍😇 👇Kto słucha tego od początku??

  11. Mati

    Mati

    7 godzin temu

    Bo to takie banalne 🔥

  12. Krzysztof Tar

    Krzysztof Tar

    9 godzin temu

    Hujowe

  13. czarny wilk

    czarny wilk

    9 godzin temu

    Zajebiste

  14. Tectologic

    Tectologic

    10 godzin temu

    dziwne te disco polo

  15. łukasz balcarczyk

    łukasz balcarczyk

    10 godzin temu

    Jak by tymek nagrał piosenke z kamerzystą ty był ny hit w huj

  16. purple flamingo

    purple flamingo

    10 godzin temu

    kozzzaaaakkkkkkkk z ciebie

  17. julek Kluwak

    julek Kluwak

    11 godzin temu

    tymek jak ty kocur kto też tak myśli ??

  18. Zbyszek Cisowski

    Zbyszek Cisowski

    12 godzin temu

    Kupa,nie da się słuchać!

  19. Agnostyk

    Agnostyk

    15 godzin temu

    Jakby tak wymienić śpiewaków i byle jaki tekst to byłoby całkiem zacnie, bo bit jest bardzo przyjemny w odsłuchu.

  20. ajxbjj

    ajxbjj

    16 godzin temu

    CHUJ Z TYM RADIEM

  21. Drifter

    Drifter

    16 godzin temu

    "Nawet jeśli wszystko wypadnie mi z rąk zostaną szczęścia odciski"

  22. NoresT

    NoresT

    16 godzin temu

    Fajne nuta hit normalne XD

  23. DIPPER HD

    DIPPER HD

    17 godzin temu

    Xd dobre xd

  24. Adam Czubinski

    Adam Czubinski

    18 godzin temu

    Powiem tak,muzyka zajebista i to bardzo a teledysk jest super. Naprawdę sie bardzo postarałeś szacun i to bardzo pozdrowienia oby jak najlepiej 🔥🔥🔥

  25. Jvlavp

    Jvlavp

    Dzień temu

    wiatr jestes slodki

  26. _Julcia

    _Julcia

    Dzień temu

    Kiedy to bedzie na spotify? ;c

  27. Taiger R

    Taiger R

    Dzień temu

    Suko jak byś przy mnie powiedział tak do jakiejś dziewczyny to byś jak suka bez butow i ubran do domu wracał😉

  28. Łukasz Gołąbek

    Łukasz Gołąbek

    Dzień temu

    Ta płyta będzie zajebista ale sztos :)

  29. Luca xd

    Luca xd

    Dzień temu

    Zaaaajeeebiste

  30. Kamil Bojke

    Kamil Bojke

    Dzień temu

    Dobra nuta :)

  31. ::::::мαяуѕια::::::

    ::::::мαяуѕια::::::

    Dzień temu

    Ciekawe ile ta laska musiała wyjarac tych fajek 😂

  32. The Bl4ckm4n

    The Bl4ckm4n

    Dzień temu

    Jest już ponad bańka wyświetleń a kawałka nie ma na Spotify. Kiedy on się tam pojawi bo ciężko słuchać inaczej

  33. Lil Beyaa

    Lil Beyaa

    Dzień temu

    Boshe co to za rap dzisiaj z autotunem pieją jak kury okej autotune może być ale jak już to w prawdziwym rapie Kto mnie popiera Like Nikogo nie chce obrazić no ale...

  34. WilqHD

    WilqHD

    Dzień temu

    A Pamiętam jak nagrywałeś SUKE w Okrąglaku w Zabrzu😂

  35. zielu X pompa

    zielu X pompa

    Dzień temu

    bo to takie banalne i naciśnijcie teraz alt f4

  36. Jeremi Fasolka

    Jeremi Fasolka

    Dzień temu

    SZTOS

  37. LIL TINKY WINKY

    LIL TINKY WINKY

    Dzień temu

    kiedy na spotify d-_-b

  38. Matrixon 7352

    Matrixon 7352

    Dzień temu

    Szkoda ze wiatr tu jest bo wszystko psuje

  39. Ano Ani

    Ano Ani

    Dzień temu

    3.BA

  40. SepskY

    SepskY

    Dzień temu

    Chujowe. Pozdrawiam.

  41. Igor Komendo

    Igor Komendo

    Dzień temu

    Tymek we we bo się znów od ciebie uzależnie

  42. Mateusz Gołdyn

    Mateusz Gołdyn

    Dzień temu

    Wow

  43. Maciurex54

    Maciurex54

    Dzień temu

    Bosz ale on wyje

  44. Inez Mlon

    Inez Mlon

    Dzień temu

    Sztos w chuj

  45. dziki kabanos

    dziki kabanos

    Dzień temu

    Przeczytałam Tomek i myslałam że chodzi o Olejnika.

  46. Trollba

    Trollba

    Dzień temu

    Chyba dobrze ci idzie xD

  47. boni dydy

    boni dydy

    Dzień temu

    Mam nadzieję że ta suka widzi jak mu idzie

  48. The Butcher

    The Butcher

    Dzień temu

    Zjebane tylko Linkin Park, Metallica, AC DC itd a nie jakiś szajs

  49. Fake Gucci

    Fake Gucci

    Dzień temu

    Dojebane fest, siadają mi wszystkie twoje piosenki i nie znam żadnej słabej nutki od cb, po prostu kocham tą muzykę, pozdro dla cb❤️

  50. Darver !

    Darver !

    Dzień temu

    Czekamy na 22 marca ❤🔥

  51. Rafał Madejczyk

    Rafał Madejczyk

    Dzień temu

    Jak słyszę te przerabiany głos to szlag mnie trafia. Kto to gówno słucha.

  52. Patrycja Ciszewska

    Patrycja Ciszewska

    Dzień temu

    🤩

  53. Natalia Giza

    Natalia Giza

    2 dni temu

    Ja cię dupce Tymek, niby takie banalne a kurwa ciary

  54. Czajus

    Czajus

    2 dni temu

    Nie wiem czemu ale Tymek w niektórych ujęciach przypomina mi reziego XD kto za like!

  55. Maxer

    Maxer

    2 dni temu

    Niech to nie schodzi z Na czasie 🙏

  56. umierasz wojo

    umierasz wojo

    2 dni temu

    Bo to takie piękne - ta piosenka

  57. yogurtho

    yogurtho

    2 dni temu

    Kuźwa serio sztos :)

  58. The Shirya

    The Shirya

    2 dni temu

    Hej ! Gramy z kolega na żywo i piszemy swoja muzykę ;) Może komuś się spodoba soundcloud.com/the_is/too-many-eyes plchannel.net/vision/wideo-j_BUMpccIAg.html

  59. to nie aniol

    to nie aniol

    2 dni temu

    Ten teledysk mi się najbardziej podoba. Piosenka też spoko

  60. WP ME FEFE

    WP ME FEFE

    2 dni temu

    22.03 Kamerzysta i Tymek

  61. Paweł Muller

    Paweł Muller

    2 dni temu

    według mnie bardzo fajna piosenka, ale nad teledyskiem bym jeszcze popracował

    • Paweł Muller

      Paweł Muller

      Dzień temu

      Moim zdaniem zbyt wolny w stosunku do piosenki

    • Hello It's Me!

      Hello It's Me!

      Dzień temu

      Musze sie nie zgodzić kolego, wg mnie teledysk bardzo estetyczny

  62. Dodo YT

    Dodo YT

    2 dni temu

    Kc

  63. Damian Kajo

    Damian Kajo

    2 dni temu

    Szczerze pisząc słucham CIę od jakiegoś czasu i bardzo Ci kibicuje, jednak muszę to napisać... Ten tekst jest kiepski ;/ porównując poprzedni poziom w innych teledyskach.

  64. ty no nie wiem

    ty no nie wiem

    2 dni temu

    ale wiatr zawiał

  65. Wiktoria Jacek

    Wiktoria Jacek

    2 dni temu

    Tymek ;* zajebisteee ;)

  66. Piotr Gurazda

    Piotr Gurazda

    2 dni temu

    Siekiera motyka osiem wierszy, mamy w dupie kto jest pierwszy☺ Pozdrawiam wszystkich oglądających

  67. lipa

    lipa

    2 dni temu

    W kiblu mogliście nagrywać teledysk XD

  68. Mariusz Kaszalot

    Mariusz Kaszalot

    2 dni temu

    Ecnavelo

  69. Julia Klosowski

    Julia Klosowski

    2 dni temu

    Gdzie można ściągnąć piosenkę :/

  70. karolajn S

    karolajn S

    2 dni temu

    🔥🔥

  71. eeej mordoo

    eeej mordoo

    2 dni temu

    Dobrze brzmi na tym bicie Twoje bicie 😎

  72. FBI

    FBI

    2 dni temu

    Niedługo premiera KLUBOWE

  73. Abrahamer Asia

    Abrahamer Asia

    2 dni temu

    O jejku ❤ najlepszy 🤗🤗 Tymek jak najwięcej takich hitów 💪

  74. Przemcio33

    Przemcio33

    2 dni temu

    Moim zdaniem lepsze od "Język ciała"

  75. Andrzej Zacharski

    Andrzej Zacharski

    2 dni temu

    kamerzysta to to nie jest

  76. HAXYN

    HAXYN

    2 dni temu

    KTO PRZED MILIONEM WYŚWIETLEN ∆ŁAPKA W GORE∆

  77. Kubak

    Kubak

    2 dni temu

    Jest milion!!! 🔥🔥🔥.

  78. magpie_girl

    magpie_girl

    2 dni temu

    Taki banalny tekst, a prawie 50 tys. Nie da się ukryć, że kawałek zszedł na psy, och, przepraszam na suki :(

  79. NexiO

    NexiO

    2 dni temu

    Piękne, szczególnie po buszku na słuchawkach.

  80. Wiktoria Gregorowicz

    Wiktoria Gregorowicz

    2 dni temu

    Super nuta

  81. Jędrzej

    Jędrzej

    2 dni temu

    Pralki z Disconnect Elj'a. Ale chuj.

  82. Paweł Paweł

    Paweł Paweł

    2 dni temu

    Taka zajebista piosenka a nawet miliona nie ma

  83. Amadi

    Amadi

    2 dni temu

    Kiedy na tidalu?

  84. krzysiek szewczyk

    krzysiek szewczyk

    3 dni temu

    Pomimo ze ma malo wyświetleń ta nuta to wolał bym takiego czegoś słuchać na codziennień

  85. kamil Ciskowski

    kamil Ciskowski

    3 dni temu

    Kozak 💪💪💪

  86. Piotr Maślanka

    Piotr Maślanka

    3 dni temu

    Bo to takie Zajebiste! 🔥🔥🔥

  87. Rafal Kurdyk

    Rafal Kurdyk

    3 dni temu

    cwel jak chuj !!!!!

  88. kuba

    kuba

    3 dni temu

  89. Daneeek 24

    Daneeek 24

    3 dni temu

    '' Chłopki weszli w mejstrim''

  90. Jedz co chcesz , Wyglądaj jak chcesz

    Jedz co chcesz , Wyglądaj jak chcesz

    3 dni temu

    Język ciała , pokochałam , ale to , to JEST BOSKIE!!!

  91. Najman

    Najman

    3 dni temu

    kupa

  92. TaOdFantoma

    TaOdFantoma

    3 dni temu

    Bo to takie normalne i całkowicie nie przesadzone idealne w uszko pozdro Tymek ✌️

  93. Paweł Bronikowski

    Paweł Bronikowski

    3 dni temu

    Życie nie jest takie banalne jak się wydaje Życie to skąplikowana żecz której nigdy nie wyjaśni nikt

  94. fyxS

    fyxS

    3 dni temu

    Na Spotify nie ma ;(

  95. Arachne88

    Arachne88

    3 dni temu

    Wg mnie to chujowo brzmi. Ale to moja indywidualna opinia.

  96. Amelia Turek

    Amelia Turek

    3 dni temu

    Nie moge przestać tego słuchać, serio

    • eR Ka

      eR Ka

      7 godzin temu

      No to lepiej idź się pszyrki poucz xD

  97. Matius 1233

    Matius 1233

    3 dni temu

    Bo to takie banalne 😍

  98. mniuuum

    mniuuum

    3 dni temu

    JAKI ZERŻNIĘTY DISCONNECT!!! plchannel.net/vision/wideo-Ec3CUvfTbf4.html

  99. pinoczet xd

    pinoczet xd

    3 dni temu

    W moje urodziny nowa piosenka u tymka xd

  100. Daraa

    Daraa

    3 dni temu

    Bo to takie banalne ...

Następny