TELL NO ONE (2019) | Full Documentary Movie by Tomasz Sekielski | English Subtitles

Ten film został w całości sfinansowany ze zbiórki. W toku prac zgłosiło się do nas wiele ofiar, których historie nie znalazły się w tym dokumencie. Dotarły do nas nowe, szokujące dowody w tych sprawach. Dlatego zamierzamy nakręcić kontynuację i tak jak poprzednio chcemy, aby była to produkcja niezależna.
Prosimy nas wesprzeć darowiznami na konto:
Kombinat Medialny Sp. z o.o.
nr konta: PL 16 1950 0001 2006 0339 0016 0002
tytuł przelewu: Darowizna na film dokumentalny
Kod SWIFT Idea Bank: IEEAPLPA
Paypal: m.sekielski@gmail.com
Na stronie: patronite.pl/sekielski zbieramy fundusze na inny ważny film, o miliardowych aferach SKOKów - Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo Kredytowych. Prosimy Was o wsparcie.
Tomasz Sekielski, Marek Sekielski

Pamiętajcie o subskrypcji:
plchannel.net/canal/UCmuaurR3Fl5ugr6Bi066tHA
Dofinansuj film SEKIELSKIEGO:
patronite.pl/sekielski
FB: facebook.com/Sekielski
TT: @sekielski

Komentarze

  1. hello kitty

    hello kitty

    3 minut temu

    Przechodząc obok kościoła w niedziele słyszałam cześć kazania cyt:""W czasie gdy trwa nagonka na kościół"" jeszcze sie tłumaczą i bronią 😣😣😣

  2. miras walec

    miras walec

    5 minut temu

    Szczery do bólu film porusza temat tabu brawo Panowie prawda bywa bolesna ale trzeba ją pokazać ażeby co niektórzy przejrzeli na oczy to nie średniowiecze mamy XXI wiek

  3. NTVRP Rademenes Polański

    NTVRP Rademenes Polański

    6 minut temu

    Słabiutki filmik 1/10.

  4. danuta konkel

    danuta konkel

    7 minut temu

    Szacunek dla wszystkich którzy odważyli się o tym wszystkim opowiedzieć...

  5. Anna Justa

    Anna Justa

    9 minut temu

    Nadmierna konsumpcja mięsa może być przyczyną braku kontroli nad sobą w tym temacie. Problemy dotyczą nie tylko ludzi zatrudnionych w Kościele. 🐷 Co Państwo na to?🐖

  6. Dante Alighieri

    Dante Alighieri

    14 minut temu

    asquerosos podridos curas catolicos, todos merecen la muerte, propiciada de la peor forma. Hay que apedrearlos publicamentea a ellos y a cuantos los siguen

  7. Mr Win

    Mr Win

    14 minut temu

    1:38:01 o_O

  8. B Babe

    B Babe

    16 minut temu

    Tacy silni ludzie tak bardzo skrzywdzeni

  9. Stefan Ch.

    Stefan Ch.

    34 minut temu

    Dzięki za ten film! Jako osoba bardzo mocno wierząca uważem że to co dzieje się z kościołem jest nie do ogarnieńcia. Właśnie te ludzie nazywają siebie prawdziwymi chrześcianami. Sąd ludzki to jest najmniejsze na co oni zasługują. Módlę się za wszystkich ofiar, ten świat szybko leci do piekła, zbyt szybko...

  10. Iza 1235

    Iza 1235

    38 minut temu

    Wiem ,że już nie raz było to napisane jednak chciałabym wyrazić mój ogromny szacunek dla ofiar ,które wykazały się ogromną odwagą i miały swój udział w filmie.

  11. Pitsoner

    Pitsoner

    38 minut temu

    Moja sąsiadka w podeszłym wieku była w kościele a to mocna zagorzała katolicka wioska i dowiedziała sie że ubecy tajne służby przebrali się za księży I nagrali specjalny film satanistyczny atakujący Kościół. Ogarniacie?

    • Xent Xent

      Xent Xent

      28 minut temu

      Właśnie do takiego "elektoratu" dociera fałsz kościoła. Szczęście w nieszczęściu, że im już bliżej niż dalej...

  12. Michał Siworski

    Michał Siworski

    39 minut temu

    1:39: 40 kwintesencja kultury osobistej i rozumu duchownego, cham i ślepy idiota, to się dopiero nazywa ciemnogród XXI wieku.

  13. jjsimon98

    jjsimon98

    40 minut temu

    Wstyd mi za tych ludzi, osobiście jestem osobą wierzącą i bardzo mnie to dotyka że osoby które mają za zadanie, być przedstawicielami samego Boga tak się zachowują. Mam nadzieję że po tym filmie, zacznie się coś dziać w kościele, nie ma co ukrywać niedługo będzie za późno na działania. PS. Mam 20 lat i z własnych obserwacji wiem że, główną przyczyną tego że młodzi odwracają się od kościoła jest brak przykładu, ze strony rodziców i właśnie duchownych. Gdyby młode społeczeństwo miało z kogo brać przykład byłoby inaczej.

  14. Odpowiedzialnie Pierdolniety

    Odpowiedzialnie Pierdolniety

    45 minut temu

    I tak to nic w vaticanie dopiero ruchawka się odpuerdala Wojtyła coś o tym wiedział:)

  15. Alicja Borkowska

    Alicja Borkowska

    46 minut temu

    Ciekawe ,czy służby państwa też przymykały oko ,traktując tzw.duchownych pobłażliwie?

    • Agnieszka Aa

      Agnieszka Aa

      39 minut temu

      Nie "ciekawe czy " tylko jak bardzo, skoro sędzia przeprasza przesluchiwanego księdza że w święto kościelne to fatygował- autentyk T.Sekielski o tym wspominał!

  16. Wojciech Jasik

    Wojciech Jasik

    46 minut temu

    System w ktorym mezczyzna nie moze byc mezczyzna - wynaturza. Jest to wielkie wyzwanie zyc w celibacie i rozumiec jego sen. Mi jest straszliwie zal i ofir i ... tych po drugiej stronie.

    • Anna Krupa

      Anna Krupa

      10 minut temu

      obrzydliwy komentarz; ci >po drugiej stronie< dokonali, jako dorosłe osoby świadomego wyboru! jak można przyrównywać tych zwyrodnialców z dziecięcymi ofiarami!

    • Agnieszka Aa

      Agnieszka Aa

      36 minut temu

      A mi nie żal przestępców i ich "ukrywaczy" jeżeli dorosła osoba decyduje się żyć przeciw naturze to ponosi cała odpowiedzialność za siebie i wszelkie zło które czyni. Ofiary nigdy niczemu nie są winne ! Zwłaszcza ofiary-dzieci !

  17. Janusz Tracz

    Janusz Tracz

    48 minut temu

    Ja mam temat na nowy film dokumentalny albo reportaż na temat agresji i przemocy w szkołach wśród uczniów .Można by tutaj dobry też i mocny materiał o tym jak wygląda życie za murami szkoły i co robi współczesna młodzież nakręcić .Na pewno było by wiele prześladowanych uczniów którzy by chcieli opowiedzieć swoją historię .Myślę że warto było by taki materiał nagrać i pokazać ludziom do czego są zdolni młodzi ludzie jak umieją innych wyzywać ,wyśmiewać ,prześladować ,znęcać się psychicznie i fizycznie ,co potrafi taki człowiek młody nawet w szkole podstawowej zastraszyć kogoś i mu grozić ,jak uczniowie słabsi są jak worki treningowe i jak potrafią się silniejsi na nich wyżywać .Może by o tym nagrać film pokazać ofiary takiej przemocy ? czemu niby to ma być ukrywane i ma być mówione dopiero wtedy o tym jak stanie się tragedia i ktoś zostanie zabity przez drugiego ucznia ? przecież o tym można by nagrać nawet kilkuodcinkowy serial bo przemoc w szkołach jest wielka tylko o tym się nie mówi żeby pokazywać że dana szkoła jest wzorem cnót i u nich wszystko jest w porządku i nie ma problemów żadnych z uczniami.Myślę że wiele można by pokazać jakie patologie są w szkołach ,jak uczniowie czują się bezkarni i nie boją się nikogo i wchodzą na głowę nauczycielom i dyrekcji ,jak prawa ich są na wierzchu że teraz to nauczyciele mają się bać ucznia bo uczeń może na lekcji robić co mu się żywnie podoba .Dlaczego nie nagra nikt o tym filmu w formie dokumentu ( reportażu ) ? nie pokaże ile jest zła w szkołach polskich i nie tylko naszych .Temat jak rzeka szeroki , można by dużo osób na pewno które są upokarzane i dręczone przez chuliganów w szkole pokazać .Na pewno nie jedna szkoła by się na mapie naszego kraju znalazła gdzie nauczyciele udają że nic się nie dzieje albo tylko wpiszą uwagę do dziennika i już myślą że wszystko będzie dobrze.Był przecież już taki film nagrany produkcji estońskiej ''Nasza klasa '' to był akurat film fabularny .Ale dlaczego by nie nagrać reportażu gdzie przedstawia się przemoc szkolną tak żeby uderzyć w tych właśnie chuliganów ? bo patologia zawsze jest w szkole tutaj nie chodzi nawet o to czy ktoś jest z biednej i ubogiej rodziny czy z bogatej i takiej gdzie rodziców stać na wszystko i żyją w luksusie.Dlaczego o tym nie mówi się jak uczniowie mogą nosić w plecakach co chcą do szkoły i mogą zastraszać innych ,mogą w kilku bić kogoś a dopiero jak kogoś zabiją albo ktoś sam przez ich dręczenie targnie się na swoje życie to się o tym mówi w mediach . Jak by można było coś takiego nagrać i w końcu przerwać milczenie bo ostatnio w szkołach pokazywane jest że nauczyciele nie mogą nic zrobić z agresją wśród uczniów ,że nauczyciel nie może przecież już tak jak kiedyś było ukarać chuligana .To może pokazać te patologie jaka jest w szkołach bo takich uczniów którzy są agresywni i zachowują się naprawdę skandalicznie jest wiele .Oczywiście oni są bezkarni i mogą rozwalać całe lekcje nawet i się wyżywać w szatniach czy nawet pod szkołą nad innymi mogą ich popychać ,kopać rzucać nimi o ławkę jakby byli jakimś przedmiotem .Czemu niby nie można tego pokazać ? chciałbym takiego materiału żeby wreszcie ktoś się zabrał za te sprawę bo szkoła jest naprawdę czasami piekłem dla wielu słabszych uczniów .Naprawdę czy tak powinno być żeby szkoła była piekłem dla uczniów którzy akurat są spokojni i są słabsi może psychicznie ? Dobrze byłoby przerwać milczenie pokazać ile naprawdę dyrekcja szkół robi żeby w ich placówkach nie było bicia żeby uczniowie nie byli poniżani i nękani ? ile się robi żeby uczeń mógł spokojnie wyjść na przerwę że nikt nie będzie go tam upokarzał albo robił sobie z niego żarty które akurat tylko tych którzy nękają śmieszą ? Moim zdaniem za to się zabrać ,pokazać że młody człowiek też potrafi być okrutny i może czasem być też bezkarny w tym co robi bo zastraszy nożem bo powie bo ciebie potnę albo wywiozę do lasu .Wiele chuliganów którzy już mają kuratora nad sobą albo są notowani na policji chodzi do klas z uczniami z normalnych domów dlaczego by nie pokazać tego jak tacy uczniowie potrafią bawić się kosztem innych ? bo często oni są silni bo myślą że mogą każdego zastraszyć albo że pobiją kogoś .Przecież pobić w szkołach jest dużo i nie tylko to raz czy dwa ma miejsce bo akurat ktoś został pobity ciężko i pokazano to w mediach albo napisano w gazecie .Akurat pobić w szkole jest więcej że uczeń dostaje mocne ciosy po całym ciele i jest workiem treningowym tylko oczywiście dyrekcja to zataja i ukrywa bo boją się rozgłosu albo szumu żeby mówiono o tym publicznie .Czemu by nie pokazać jak dziecko które jest akurat spokojne i idzie do szkoły nie może czasem nawet wejść do szkoły bo pod szkołą stoją chuligani którzy te dziecko słabsze zaczepiają albo wyżywają się na nim ? Może tak zrobić o tym materiał żeby takie sprawy poruszyć że to jest naprawdę problem społeczeństwa naszego i że wiele ludzi młodych może każdego dnia w szkole przeżywać swój prywatny horror .Bo często o tym nikt nie wie tylko może wychowawca albo dyrekcja szkoły lub może ojciec i matka osoby prześladowanej .Czemu nie pokazać tego na ogromną skalę żeby poszło na cały kraj i nawet zaa granicę ? przecież teraz w szkole uczeń może zrobić wszystko co mu się podoba może nawet znęcać się na nauczycielem może sobie pozwolić na wszystko bo czasy że się biło ucznia za przewinienia to już przeszłość jest dawno . Pan Sekielski mógłby naprawdę odkopać niezłe bagno i przerwać to milczenie pokazać naprawdę dużo życiowych dramatów osób młodych które zmagają się na co dzień z przemocą w szkołach .Ja sam bym mógł opowiedzieć wiele tragicznych rzeczy o tym jak uczniowie się zachowują w szkołach ,jakie tragedie przeżywają uczniowie którzy nie umieją sobie z tą przemocą szkolną poradzić . Oczywiście najlepiej tylko ukryć że nic się nie dzieje bo tak najlepiej i żeby tylko wpisać uwagę do dziennika albo zawiesić w prawach ucznia lub wezwać rodziców ;/ Naprawdę mnie tutaj akurat ten temat boli że nasza polska telewizja pokaże dopiero wtedy że jest przemoc w szkole jak ktoś zrobi komuś nawet śmiertelną krzywdę . Wiem że tutaj film jest o pedofilii wśród księży i że temat jest o tym co dzieje się na parafiach i w kościołach ale chciałem żeby taki temat jak przemoc w szkole i ukazanie tej smutnej prawdy pokazać także . Nie może być tak że uczeń słaby psychicznie będzie ofiarą a chuligan z patologii będzie się nad nim bezkarnie znęcał lub upokarzać będzie nawet cała klasa jedną osobę bo może jest inaczej ubrana bo może jest biedniejsza albo może bo ma inną orientację seksualną czy bo ma inny styl swój jakaś kultura młodzieżowa że jakieś specjalne ubranie ? dlaczego nauczyciele nie mogą o tym się wypowiedzieć i ktoś nie może wejść z kamerą do szkoły i pokazać żeby takiego chuligana zobaczyć ile on może zrobić zła ? bo tacy chuligani powinni być pokazywani żeby ktoś im dał do zrozumienia że nie są panami w szkole i też ktoś może się nimi zająć i tutaj już nie chodzi tylko o to że policja i prokuratura .Jakby pokazać taki materiał może też by coś się wydarzyło że w szkołach bardziej by pilnowano bezpieczeństwa że ktoś może czuć się dobrze za murami szkoły . Nie tak że ktoś boi się iść do szkoły bo będą go bić albo będzie upokarzany i będzie przemoc psychiczna a ktoś będzie potem miał wspomnienia że jego szkoła to było istne piekło ;/ Myślę że warto naprawdę tym się zająć bo wielu ludzi młodych naprawdę nie jest bezpieczna w swojej szkole /klasie .Często boją się iść nawet do tej klasy i myślę że tutaj warto pokazać to nie jako jedna tragedia jakiejś osoby która zgłosi się do telewizji tylko jako obszerna historia kilkunastu osób nękanych /prześladowanych w szkole przez tzw. kolegów z klasy .Myślę że nie powinno być tak że się nagra materiał to tvp pokaże i nadal jest to samo i nadal jest upokarzanie znęcanie się nad jednego ucznia nad drugim .Jeśli można by było taki film nagrać to myślę że wiele osób które są nękane by chciało by ktoś im nawet choćby w taki sposób pomógł że pokaże ich tragedię bo to taka sama trauma jest i ból jak ta pedofilia w kościele i tajemnice naszego polskiego kleru .Na pewno niejedna szkoła ma takich uczniów że można by napisać obszerną książkę o tym co robią na lekcjach i jakie zachowania patologiczne są wśród nich .Oby pan Sekielski w najbliższym czasie zabrał się za ten problem i zrobił z tego mocny solidny materiał który uderzy jak najlepiej w ten problem .Bardzo bym chciał żeby ktoś to pokazał bo jest to problem już od wielu lat który ciągle nadal się dzieje ,niestety bezkarność jest w szkołach i jednak uczniowie mogą teraz sobie pozwolić na najgorsze rzeczy . Oby powstał materiał o tym żeby w końcu pokazać jak dobrze ( ironia bo raczej niedobrze ) się dzieje w polskich szkołach .

  18. Roksana Sobór

    Roksana Sobór

    49 minut temu

    Nie jestem osobą o stalowych nerwach ale podjęłam decyzje że obejrzę ten dokument, mniej więcej w połowie filmu kiedy wypowiadał się potwór który został mianowany księdzem, na temat tego że to co robił dziecku było wymianą przyjemności, zrobiło mi się na tyle nie dobrze że musiałam zrobić przerwę, aczkolwiek zdecydowałam że obejrzę film do końca bo tylko tyle mogłam zdobić dla osób pokrzywdzonych, w moim mniemaniu nie jesteście już ofiarami, dla mnie jeśli bohaterami, przedstawiliście swoją trudną historie milionom ludzi i z całą pewnością dzięki wam wiele dzieci nie podzieli waszego losu. Dziękuje odważnym twórcom filmu i osobom które przedstawiły swoje historie

  19. Weronika Budzyń

    Weronika Budzyń

    55 minut temu

    Straszne jest to, że dotyka to dzieci, a jeszcze tacy będą uczyć ich religii i mówić o wartościach w życiu. Pytanie, gdzie ich wartości? A kary jakie powinni ponosić to takie same, jak zwykły szary człowiek za pedofilie, a nie zamiatanie sprawy pod dywan.

  20. Aneta Sawicka

    Aneta Sawicka

    57 minut temu

    Pedofil zgwałcił i zamordował moją siostrę cioteczną w lasku bielańskim gdy ona miała 6-lat ja miałam wtedy 7-lat ,był to rok 1979r. Ten pedofil na sprawie sądowej ponoć powiedział , że ma dwóch synów i nie odpowiadał by za siebie gdyby miał córki. Od stycznia br.staram się o wgląd do akt co nie jet prostą sprawą, leży mi to na sercu ja w tej sytuacji też czuję się ofiarą bo cierpię i żyję z tym tyle lat.

  21. Waldemar Pastuszka

    Waldemar Pastuszka

    58 minut temu

    To, że jakiś seminarzysta wstrząśnięty filmem powiesił się w niedzielę, to nie jest wina pp. Sekielskich, ale nas wszystkich, że jeszcze nie rozpędziliśmy na cztery wiatry tej bandy bezczelnych dewiantów, a wręcz stricte: socjopatów. Z całej przestrzeni publicznej powinny zniknąć te tumaniacze, krzyżyki, obrzędy- obłędy, zatruwające naszą ziemię od tysiąca lat. Na kłamstwie zbudowali antycywilizację i oto jej owoce, a ty pójdziesz do Piekar zwyrodnialców na kolanach jaja lizać z dumą!

  22. x Y a s e m i n e e

    x Y a s e m i n e e

    59 minut temu

    Szczerze kto jest za tym żebym zapytała księdza na religii o to? (Nie chce like)

  23. Zuzanna Skucińska

    Zuzanna Skucińska

    Godzinę temu

    Mimo młodego wieku i nacisku że strony rodziców,tracę ochotę na chodzenie do kościoła i spowiedzi,a także wiarę w kościół . Wielki szacunek dla tworcow tego dokumentu/filmu i dla ofiar w nim występujących...

  24. Weronika Budzyń

    Weronika Budzyń

    Godzinę temu

    Dla mnie kościół to wgl jeden wielki syf i się dziwię, że ludzie wiedząc co się dzieję i tak dalej chodzą tam, przyjmują na kolędę i jeszcze dają na 'ofiarę' .. A za dokument jeden wielki plus, może ludzie przejrzą na oczy.

  25. LadyClannadia

    LadyClannadia

    Godzinę temu

    Kosciol to wielka mafia , jeden ksiadz kryje drugiego .instytucja poza prawem .. strach smutne

  26. Radoslaw Czyz

    Radoslaw Czyz

    Godzinę temu

    A pamietacie jak bylo z Wesołowskim?Jak się nie mylę,miał byc wydalony z posługi kapłańskiej przez Franciszka i przekazany do dyspozycji prokuratury.Ukrył sie w Watykanie i nagle zmarł na zawał serca.

  27. L Sz

    L Sz

    Godzinę temu

    ksiądz jak oglądał to płakał

  28. Profiledek

    Profiledek

    Godzinę temu

    obejrzałem tylko fragmenty, ale tyle razy, że jakby zsumować to wyszłaby długość całego filmu. Film czeka w kolejce do obejrzenia

  29. Karolina Nowosielska

    Karolina Nowosielska

    Godzinę temu

    Brawo ! Mam nadzieje, ze ten film bedzie inspiracja dla INNYCH kameromanow, ktorzy pokusza sie nakrecic film dotyczacy spustoszenia w psychice czlowieka/ dziecka, kiedy jego dziecieca projekcja swiata lezy w gruzach bo…… I tu zamiast skonczyc zdanie, pragne zauwazyc, ze w tym dlugim materiale ani raz nie padlo jedno zdanie…. ani pani psycholog go nie wypowiedziala…. ani żadna z ofiar… mianowicie; UZALEZNIENIE OD SEKSU….BRACIA ….i siostry! ……. Badzmy czujni i nie pozwolmy na to, żeby plemie zmijowe, które zdolalo przeniknac do kolebki naszej kultury, niech nie wlazi teraz do szkol, przedszkoli ….rodziny….ze swoimi „programai naprawczymi” w postaci LGBT i innego sk****synstwa… To już jest rak z przerzutami….wymordowali ludzi myslacych, a teraz jada na emocjach ludzi ograniczonych……Do roboty! Kto zrozumial mój post, niech się odezwie….Pozdrawiam...

    • Wu Gie

      Wu Gie

      38 minut temu

      I ty jesteś uznawany za człowieka? Omfg, szczury mają więcej empatii niż yyy. Ty masz tylko kompleksy i rasizm z ciemnotą.

  30. Nieskończoność

    Nieskończoność

    Godzinę temu

    Dlaczego Ci księża nie siedzą w więzieniu?

  31. Agnieszka Es

    Agnieszka Es

    Godzinę temu

    Panie Sekielski A co Pan sądzi o LGBT i o seksualizacji malutkich dzieci w przedszkolach?Proszę nagrać o tym materiał.........

    • Wu Gie

      Wu Gie

      35 minut temu

      Ktoś ci broni nakręcić materiał,? Dasz radę, będzie oszczerczy i manipulujący faktami , ale co tam. Kręć 😁

    • Hieronim Ąkla

      Hieronim Ąkla

      Godzinę temu

      Zbierz odpowiednią ilość pieniędzy i zamów taki film. Albo pójdź do księdza prowadzącego po prośbie. Domniemywam, że osobiście, ręcznie Ci seksualizację zademonstruje za bóg zapłać ze wszelkimi odmianami perwersji, dewiacji, zboczeń. Taki materiał prawdziwie skrojony na miarę Twoich potrzeb. Prościej, wygodniej , szybciej i za darmo.

    • Magdalena Mieshva

      Magdalena Mieshva

      Godzinę temu

      Do jakiegoś złego przedszkola Pani swoje posłała. Pozdrawiam serdecznie.

    • jacy/drahcy kurzątkowscy

      jacy/drahcy kurzątkowscy

      Godzinę temu

      On nagrał o czarnej mafii a ty nagraj o temacie który cb interesuje. Ktoś ci broni? Do działa!! Gooool!!

  32. Trance BoY

    Trance BoY

    Godzinę temu

    Mam nadzieje ze oni wszyacy zgnija w piekle...

    • LadyClannadia

      LadyClannadia

      Godzinę temu

      Jesli wogole pieklo ostnieje

  33. Toxic Kid

    Toxic Kid

    Godzinę temu

    1.52.04 moje miasto XD

  34. Mateusz Mazurkiewicz

    Mateusz Mazurkiewicz

    Godzinę temu

    Od kiedy komunie przyjmuje się na diedząco🤔??? 1:24:56

  35. Aneta Gluch

    Aneta Gluch

    Godzinę temu

    Szokujace. Dziekuje. Wielki szacunek dla tych wszystkich,ktorzy przeszli przez to pieklo. Podziwiam ich odwage i dziekuje.

  36. Klaudia Sobol

    Klaudia Sobol

    Godzinę temu

    Dziekujemy za wspanialy dokument bez reklam. Oby wszyscy pedofile gnili. Niech kazda ofiara przerwie milczenie! Macie wsparcie!

  37. Radek Dymek

    Radek Dymek

    Godzinę temu

    wielki szacunek dla tych ludzi co po latach obdarzyli się ujawnić prawdę

  38. Killer 117

    Killer 117

    2 godzin temu

    Miałem ciągle ten dreszczyk i strach

  39. Markus Wenzell

    Markus Wenzell

    2 godzin temu

    Nic tym skrzywdzonym przez Księży Pedofili ludziom ( wtedy dzieciom) nie jest w stanie wynagrodzić ich zniszczonego dzieciństwa a potem życia z tymi okropnymi wspomnieniami, trudu odnalezienia się w dorosłym życiu z tym czego nie da się wymazać z pamięci.Nie jestem sobie w stanie nawet tego wyobrazić,nie wiem czy będąc na ich miejscu znalazł bym siłę na to ,by móc otwarcie ,przed kamerami opowiedzieć o tych wszystkich przypadkach, które im wyrządzono. To co zrobili występując w tym filmie, to poświęcenie swojego "spokoju" w imię obrony innych,niewinnych dzieci,które dzięki ich postawie i odwadze uda się uratować przed tymi ,którzy w imię Boga i Kościoła niszczą niewinność dzieciństwa i skazują dzieci na życie z którym tak trudno sobie poradzić.Chyle czoła przed wami za waszą odwagę i dziękuję wam za wasze poświęcenie.

  40. Bogusz 13

    Bogusz 13

    2 godzin temu

    Judeosataniści ...

  41. TheLinea5

    TheLinea5

    2 godzin temu

    Obejrzalam ten film i dla mnie nie jest on jakos szczegolnie szokujacy ani wstrzasajacy. Powiem tak - molestowanie seksualne dzieci i osob nieletnich jest czyms karygodnym, ale dla mnie o wiele gorsi sa pedofile brutalnie gwalcacy naprawde male dzieci - niemowleta i dzieci 2-3letnie bo i o takich przypadkach media czesto informuja.

  42. Małgorzata Szanowna

    Małgorzata Szanowna

    2 godzin temu

    Dzienikarski majstersztyk! Gratuluję odwagi twórcom i Ofiarom - wyrazy współczucia i wsparcia. Dziękuję.

  43. blazej409

    blazej409

    2 godzin temu

    Dopiero po tylu latach o tym mówią???? Dziwne

    • blazej409

      blazej409

      Godzinę temu

      +Hieronim Ąkla 🖕

    • Hieronim Ąkla

      Hieronim Ąkla

      2 godzin temu

      Ksiądz prowadzący Ci to wytłumaczy, skoro rodzice nie potrafili. Może pogadaj z kumplami pogadać przed meczem Piasta? - trochę wstyd byłby mniejszy.

    • kosynierPL

      kosynierPL

      2 godzin temu

      Widocznie nie obejrzałeś dokładnie filmu. Obejrzyj jeszcze raz ze zrozumieniem. Tam jest odpowiedź dlaczego tak późno o tym mówią.

  44. blazej409

    blazej409

    2 godzin temu

    Polityczna zagrywka.

    • blazej409

      blazej409

      Godzinę temu

      +Hieronim Ąkla 🖕

    • Hieronim Ąkla

      Hieronim Ąkla

      2 godzin temu

      Chyba częściej głowy, niż nóg używasz podczas meczów piłki kopanej. Zaszkodziło Ci to. Smutne. Już Ty to się znasz na polityce.

    • kosynierPL

      kosynierPL

      2 godzin temu

      🤣

  45. Marek Kleniowy i Syn

    Marek Kleniowy i Syn

    2 godzin temu

    Te łapy w dół dali pewnie kanalie w sutannach co mają dużo za uszami !!!!!

    • Darek Dario

      Darek Dario

      52 minut temu

      Ich ksiądz błogosławi ręką którą wali gruchę, dlatego są tacy mądrzy

    • jacy/drahcy kurzątkowscy

      jacy/drahcy kurzątkowscy

      Godzinę temu

      +AGENT N!KOL milcz śmierdzący gniocie!

    • AGENT N!KOL

      AGENT N!KOL

      Godzinę temu

      Ja dalem bo ten material jest zmanipulowanym gownem ale ty texgo nie zrozumiesz bo jestes pustakiem

    • Lxx Wxx

      Lxx Wxx

      Godzinę temu

      No i wyznawcy PIS-u.

  46. Pjoter osu

    Pjoter osu

    2 godzin temu

    Szanuje i podziwiam za to, że po tylu latach daliście radę psychicznie stanąć z tym twarz w twarz

  47. Konrad Drzewiecki

    Konrad Drzewiecki

    2 godzin temu

    Bardzo ważny, potrzebny temat. Tylko dlaczego ograniczony do Kościoła?

    • Adam Runo

      Adam Runo

      44 minut temu

      +Hieronim Ąkla Anie słowem nie zaprzeczyłem takiej tezie, na pewno znajdą się i tacy, co mają znajomości lub pracują w tej czy innej instytucji. Ciągle jednak dla mnie instytucja Kościoła jest szczególna, pod względem dostępu do dzieci, pod względem ważności tej instytucji dla życia społecznego itp itd,. Pod względem szczególnego zaufania, którą darzą księży ludzie wierzący. Dla mnie jest różnica wielka. Oczywiście Państwo powinno ścigać wszystkich. Może tym tropem pójdą inni. Oczywiście pod względem nośności temat nie taki. Ale tak na przekór jeszcze napiszę, że ostatnio było pewne środowisko, które bardzo starało się innemu środowisku wytknąć jak najwięcej przestępstw i wrzucić je na billboardy i jakoś o pedofilii nie słyszałem.

    • Hieronim Ąkla

      Hieronim Ąkla

      2 godzin temu

      +Konrad Drzewiecki TY TEŻ ICH WYBIERASZ! Nie zwalaj na innych "modnisiu grający". "@Adam Runo wystarczy, że bezkarni w tej "kategorii" są również stanowiący prawo i tworzący naszą rzeczywistość społeczno-polityczną. "

    • Konrad Drzewiecki

      Konrad Drzewiecki

      2 godzin temu

      +Anna Iwaniuk a dlaczego tak?

    • Konrad Drzewiecki

      Konrad Drzewiecki

      2 godzin temu

      ​+Adam Runo wystarczy, że bezkarni w tej "kategorii" są również stanowiący prawo i tworzący naszą rzeczywistość społeczno-polityczną. Odsyłam do "pizzagate".

  48. Ela Nowakowska

    Ela Nowakowska

    3 godzin temu

    Jeszcze się nie spotkałam z tym że ofiara spotkała się z oprawcą, po co ona tam poszła po 30 latach. Teraz ludzie będą ją palcem na ulicy pokazywać .

    • Darek Dario

      Darek Dario

      48 minut temu

      Raczej Ciebie.

    • Piotr Szafranski

      Piotr Szafranski

      2 godzin temu

      "Po co tam poszła..."? Bo tylko w ten sposób wszyscy możemy to zło przerwać. To zło istnieje dlatego że MY wszyscy odrzucamy i potępiamy ofiary, jeżeli się poskarżą. Rodzice potępiają swoje własne dzieci. Żony mężów. Ten wstyd, to potępienie trzeba przełamać. Wtedy nikt się dotknąć dziecka nie odważy.

    • Markus Wenzell

      Markus Wenzell

      2 godzin temu

      Właśnie za to należy jej się szacunek,za odwagę, pomimo tego,że cała Polska poznała jej tożsamość. Gdyby nie ona i inni,którzy znaleźli w sobie tyle odwagi by wystąpić publicznie,ten film by nie powstał a ludzi nie dowiedzieli by się o tych zbrodniach księży Pedofili i proceder nadal trwał by w najlepsze.Dzieki ich odwadze uratowane zostaną dzieci ich niewinność. Chwała im za odwagę.

  49. AORTa

    AORTa

    3 godzin temu

    kto teraz tak jak jaka już nie wierzy w Boga i boi się księży

    • Kasia Lewandowska

      Kasia Lewandowska

      41 minuta temu

      Bóg nie ma nic do rzeczy, Bóg nie jest pedofilem, przecież można wierzyć, a księży czasami nie trzeba wrzucać do jednego worka. Rozumiem wszystko i tacy ludzie niech gniją w piekle, ale nie musisz od razu rezygnować z wiary.

  50. Dorota Mar

    Dorota Mar

    3 godzin temu

    Proszę by ten dokument nie został zmieciony pod dywan ....już to przerabialiśmy z Klerem ( chwilowe bum i cisza ) .

    • Hieronim Ąkla

      Hieronim Ąkla

      2 godzin temu

      Od Ciebie zależy, czy pozwolisz go ukryć. Kler to film fabularny. Tu masz film dokumentalny.

  51. Patryk Unlock

    Patryk Unlock

    3 godzin temu

    Nie wiem czy mam beke tylko z tej pani czy z tych dwóch gostkow też I czy mnie nie rozwalił całkiem jak razem jedli Xddd

    • Darek Dario

      Darek Dario

      32 minut temu

      Patryk twój talent i rozum powala.😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    • Hieronim Ąkla

      Hieronim Ąkla

      2 godzin temu

      Jakom ja mam beke z tfojego profilu. Księdzowi prowadzoncemu się rapowanie podoba? Barke tesz recytujesz z autotune? Ja yebie, ziom. Masakracja te tfoje filmiki. Elo zyebie!

  52. Farm Gold

    Farm Gold

    3 godzin temu

    Szkoda że nie padło takie pytanie do księdza-czy ksiądz się wyspowiadał i czy dostał rozgrzeszenie z tych grzechów pedofi.

    • AGENT N!KOL

      AGENT N!KOL

      Godzinę temu

      Dostal odemnie

  53. Kogel Mogel

    Kogel Mogel

    3 godzin temu

    Bóg ich będzie sądził, tak? Idąc tą logiką, może zlikwidujmy wszystkie więzienia bo przecież i tak Bóg będzie nas wszystkich sądził.

  54. Niteczka

    Niteczka

    3 godzin temu

    Nie mogę uwierzyć w to, że polski kościół katolicki wciąż prezentuje taką pychę i butę!!! To woła o pomstę do nieba! Jedynie prymas wygląda na szczerze poruszonego. Reszta doskonale udaje, że to przeraża. Dla kleru, zwłaszcza tego wyższego stopnia - tylko kasa i władza się liczy... a posłanka Kempa drżącym głosem wciąż będzie się płaszczyć przed Rydzykiem. Co za kraj!!! Co za ludzie!!! Kaczyńskiemu Bóg powinien natychmiast obciąć rękę po słowach RĘKA PODNIESIONA NA KOŚCIÓŁ TO RĘKA PODNIESIONA NA POLSKĘ.

    • grzegorz zieba

      grzegorz zieba

      Godzinę temu

      Niestety Polska to kraj łatwowiernych, niewykształconych i zakompleksionych potomków niewolników. Łykają wszystko to, jak ławica ryb zanętę, co mogłoby spowodować wzrost poczucia ich samooceny. Trzeba dużo czasu i ciężkiej pracy u "podstaw".

    • Niteczka

      Niteczka

      2 godzin temu

      Tylko nie rozumiem co spowodowało że tak ogromna rzesza Polaków wciąż trzyma się sutanny i prezesa 1000-lecia!!! Czego jeszcze potrzeba żeby zauważyć, że kraj stacza się w przepaść i nie uratuje nas żadne 500x500+

    • grzegorz zieba

      grzegorz zieba

      2 godzin temu

      Kaczyński idzie w ślady Cyrankiewicza: "Każdy prowokator czy szaleniec, który odważy się podnieść rękę przeciw władzy ludowej, niech będzie pewny, że mu tę rękę władza ludowa odrąbie, w interesie klasy robotniczej, w interesie chłopstwa pracującego i inteligencji, w interesie walki o podwyższenie stopy życiowej ludności, w interesie dalszej demokratyzacji naszego życia, w interesie naszej Ojczyzny."

  55. Peter Gwiazda Lyrics

    Peter Gwiazda Lyrics

    3 godzin temu

    Sick and twisted creatures, churches shouldn't exist in this times, we have 21 century and so advanced science that we can explain almost everything if not everything, why even still go there? people learn good and bad through life with or without some "church", except that there are hundreds of different religion and beliefs around this planet and actually all of them sooner or later become radicalised and twisted causing only troubles

    • Peter Gwiazda Lyrics

      Peter Gwiazda Lyrics

      42 minut temu

      +AGENT N!KOL thanks man, so constructive reply ), good luck in life because you will need one

    • AGENT N!KOL

      AGENT N!KOL

      Godzinę temu

      Dzbanem jestes

  56. Michał Mioduszewski

    Michał Mioduszewski

    3 godzin temu

    Nie obejrzałem do końca i nie obejrzę Złość się we mnie zbiera gdy widzę tych których uważają się za kapłanów Boga To powinno być karane torturami cielesnymi oraz śmiercią

  57. 883hhgf

    883hhgf

    4 godzin temu

    Jestem wstrząśnięty, zszokowany, to się w głowie nie mieści jaką mają władzę, wszyscy są winni, wszystkich powinni ukarać i to bardzo, jedna mafia.

  58. Kordian Kordian

    Kordian Kordian

    4 godzin temu

    "Masturbował się ksiądz moimi rękami" - uciąć skurwielowi te łapska!

    • AGENT N!KOL

      AGENT N!KOL

      Godzinę temu

      A tobie mozg

  59. Lonsik Lons

    Lonsik Lons

    4 godzin temu

    Panie Sekielski, a kiedy film dokumentalny o pedofilach ze środowisk artystycznych, homoseksualnych, politycznych czy nauczycielskich? Bo jak zwalczać pedofilię to po całości inaczej jaki to sens? Pedofil to pedofil i powinien ponieść bardzo surową karę! Dokument o pedofilii wśród księży bardzo przejrzysty, czekam na ruszenie innych środowisk, które w taki sam sposób robią krzywdę dzieciom.

    • Lxx Wxx

      Lxx Wxx

      Godzinę temu

      W innych środowiskach pedofile nie byli ukrywani i nie są ukrywani ! Tylko w kościele !!! Pedofil zamiast do więzienia zostawał przeniesiony do innej parafi. I dalej robił swoje. Ile dzieci przez takie praktyki kościoła zostało zgwałconych i molestowanych ?!?

    • Anna Iwaniuk

      Anna Iwaniuk

      2 godzin temu

      Bo to film o pedofilii w kk. Chcesz, to nakręc o innych środowiskach, albo obejrzyj dokument Latkowskiego w TVPis.

    • Renata S

      Renata S

      3 godzin temu

      w przyszłym roku.

  60. Patrycja

    Patrycja

    4 godzin temu

    Nie wrzucajcie wszystkich do jednego wora! Oczywiście, pedofilia występuje w Kościele i jest to duży problem, ale jednak mimo wszystko znaczna większość księży to dobrzy i porządni ludzie, dlatego nie rozumiem w tym filmie np. tych wstawek które przedstawiają rzeźbę Jezusa albo fragmenty Mszy, bo to jest jasne psychologiczne zagranie które ma na celu pokazać że to jest wina całości i całego Kościoła i za chwilę rodzice będą bali się chodzić z dziećmi do kościoła. Dobrze że film nagłaśnia ten problem jakim jest pedofilia, ale mam jednak wrażenie że cel tego filmu był nieco inny. A ludzie, którzy mają zamiar po jednym filmie ocenić całą instytucję proszę pomyślcie najpierw, bo czytając komentarze pod tym filmem nie wiem czy bardziej czułam smutek czy zażenowanie.

    • L Sz

      L Sz

      Godzinę temu

      Nie mam tak dużego worka

    • Patrycja

      Patrycja

      Godzinę temu

      Ale ja się jak najbardziej zgadzam z tym że pedofilia w Kościele to jest ogromny problem który trzeba tepic, tak jak napisałam wyżej, ale nikt nikomu nie każe chodzić do kościoła. Człowiek może wierzyć i robić co chce, a mi chodzi głównie o to że zamiast skupiać się na problemie ludzie zaczynają w okropny i przykry sposób "hejtować" całą instytucje i potem z tego biorą się np straszne memy o Janie Pawle II i innych ludziach którzy mimo że zrobili wiele dla Polski to ludzie i tak się z nich śmieją, bo są częścią Kościoła.

    • Lxx Wxx

      Lxx Wxx

      Godzinę temu

      W innych środowiskach pedofile nie byli ukrywani i nie są ukrywani ! Tylko w kościele !!! Pedofil zamiast do więzienia zostawał przeniesiony do innej parafi. I dalej robił swoje. Ile dzieci przez takie praktyki kościoła zostało zgwałconych i molestowanych ?!? To jest wina całego kościoła.

    • Jakub Ha

      Jakub Ha

      2 godzin temu

      Nie czas żałować róż, gdy płoną lasy.

  61. Kapsa Kapsik

    Kapsa Kapsik

    4 godzin temu

    Kosciol i Bóg, jest jak czarne i biale. Nic nejest bardziej oddalone od Ojca, niz kosciól. Nawed ateista żyjacy uczciwie a ktory jest kochającym czlowiekem, jest 100 razy blizej Bogu niz kosciol.

  62. karskot1983

    karskot1983

    4 godzin temu

    To jest po prostu zniszczone życie, nie da się tego zapomnieć ani wymazać, jak ktoś taki ma potem ułożyć sobie normalne życie, życie intymne kiedy wszystko mu się przypomina. Strasznie współczuję.

  63. Wer Pe

    Wer Pe

    4 godzin temu

    Dopóki Franciszek nie zmieni procedury zgłaszania pedofilii w Kościele, tak aby pokrzywdzeni byli informowani o wszystkich zdarzeniach, terminach i przysługujących im środkach odwoławczych (taaaaak, pokrzywdzonemu należy się odwołanie) to nie będę łożyć na tę instytucję. Skoro kościół instytucjonalny nie wywiązuje się ze swoich obowiązków względem mnie jako jego części to ja nie będę na niego płacić. Pamiętajcie, od darowizn na kościół jeszcze nikt nie został zbawiony.

    • Hieronim Ąkla

      Hieronim Ąkla

      4 godzin temu

      Będziesz łożyć, bo rządzący od prawie trzydziestu lat to robią w Twoim imieniu. Nie ważne kto był i jest u steru.

  64. Jurek

    Jurek

    4 godzin temu

    Rafał Mróz Nawiedzony TROLL!

  65. jejedodo

    jejedodo

    4 godzin temu

    Panie ziobro gdzie Pan jest !!! no to jest tylko potwierdzenie tronu a tym gównem !!!

  66. Olaf Kowal

    Olaf Kowal

    4 godzin temu

    bogiem tego świata jest diabeł... niech prawdziwy Bóg Jezus, ma nas w swojej opiece.

    • Darek Dario

      Darek Dario

      3 godzin temu

      Mów za siebie.

  67. Goku ultra instynkt

    Goku ultra instynkt

    4 godzin temu

    Czy teraz po takim filmie ludzie zrobimy coś coś nimi ? Trzeba ich zniszczyc! !!

  68. Gosia Próchniak

    Gosia Próchniak

    5 godzin temu

    Moja córka 8 lat pyta mnie co oglądasz...?M jak miłość? Tak... M jak miłość

  69. Artur Witelus

    Artur Witelus

    5 godzin temu

    Brawo:)

  70. Syn Gromu

    Syn Gromu

    5 godzin temu

    Ile kasy zarobicie Sekielscy od wyświetleń z PLchannel - MAJĄTEK..... by żyło się lepiej...ha ha ha ha ha , i tak nabija się ludzi w butelkę.....ha ha ha ha ( 3 centy za 1 wyświetlony film ) x 20 000 000 = 2,4 MILIONY ZŁOTYCH !!! PROSZĘ PRZELAĆ TE PIENIĄDZE NA POSZKODOWANE DZIECI , BEZDOMNE, W PRZYTUŁKACH itp. !!!

    • Jakub Śliwa

      Jakub Śliwa

      2 godzin temu

      A widziałeś głąbie reklamę przy oglądaniu?

    • kosynierPL

      kosynierPL

      2 godzin temu

      +Wooo Woo głupie trolle nawet nie znają polityki PLchannel 🤣

    • Darek Dario

      Darek Dario

      3 godzin temu

      Ile kasy zarobił Rydzyk na swoich barankach?🐏🐑 Beeeeeeeee Baranie.

    • Andrzej Wojtas

      Andrzej Wojtas

      3 godzin temu

      Kolejny prymitywny pisi troll...

    • emazur100

      emazur100

      4 godzin temu

      Myślę, że jak Kosciół da przykład i przeznaczy cały swój majątek na te cele, to z pewnoscią Sekielscy zrobią tak samo...

  71. Ryszard Zach

    Ryszard Zach

    5 godzin temu

    Sam jestem wierzacym czowiekiem mam 72 lata a o OBLUDZIE W KOSCIELE MOWILEM I MOWIE caly czas. Kosciol w Polsce to PANSTWO W PANSTWIE ba nawet wiecej. Mieszkam na zachodzie i widze ze tu nie ma czegos takiego obludnego a z drugiej strony ze kosciol katolicki to DRUGI AUTORITET PO BOGU. Znane jest tez takie powiedzenie protestanckie o kosciele katolickim nie powtorze tego dokladnie ale cos takiego """ A czy ktos w kosciele katolickim kiedykolwiek zaprotestowal?""" a no wlasnie PAN BOG i po PANIE BOGU ksieza - " arb.Gadecki czy inne autorytety kryjac zboczonych , zdemoralizowanych ludzi bo nie ksiezy ktorzy sa dla ludzmi autoritetami. WSTYD DLA TYCH TZW, ARCYBISKUPOW KRORZY SAMI NIE WIERZA W BOGA I ROBIA LUDZIOM WODE Z MUZGU. A kto przyczynil sie do ukrzyrzowania JEZUSA jak nie kaplani??? WIERZMY W BOGA A NIE W TAKA OBLUDE I DRANSTWO.

  72. Doktor Pajhivo

    Doktor Pajhivo

    5 godzin temu

    Panie Sekielski teraz niech pan podejmie temat zwiazkow partnerskich wśród księży z kobietami i z tym ze dzieci maja i rodziny jak normalni mężczyźni

    • Rosa Blanca

      Rosa Blanca

      2 godzin temu

      +Doktor Pajhivo, więc żyjąc w związkach i mając dzieci łamią śluby czystości, ale nie prawo.

    • grzegorz zieba

      grzegorz zieba

      3 godzin temu

      To niech ich biskupi podejmą ten temat, skoro przyjmowali od nich śluby życia w celibacie. Rydzyk ma całe sztaby dziennikarzy więc do dzieła!

    • Doktor Pajhivo

      Doktor Pajhivo

      4 godzin temu

      No tyle ze slubuja celibat i życie w " czystości "

    • Rosa Blanca

      Rosa Blanca

      4 godzin temu

      Ale to nie jest przestępstwo.

  73. k o r e k

    k o r e k

    5 godzin temu

    płakać mi się chce...

  74. WUNDER DAUN

    WUNDER DAUN

    5 godzin temu

    Piast Gliwice

  75. anna s.

    anna s.

    5 godzin temu

    I szacunek I brawo panowie Sekielscy! Za to ze wreszcie ktos upomnial sie o bezpieczenstwo polskich dzieci!Obyscie nie zaplacili zbyt wysokiej ceny za te odwage!Bo w Polsce nie wolno glosno mowic takiej prawdy!I nie bylo jeszcze tak mocnego filmu o niej!

  76. alex teppema

    alex teppema

    5 godzin temu

    Respect dla wszystkich ktorzy pracowali przy tym filmie !Ja jestem tez po przejsciach podobnych tylko nie przez kaplana .Ani przez rodzica tylko przez znajomego do dzis nosze ciezar tego lecze sie moj maz jak sie dowiedzial po subie to mi powiedzial zeby wiedzial wczesniej to by nie bylo slubu i dziecka .Ludzie nie chca miec nic wspolnego z ludzmi ktorzy przeszli takie pieklo .My naprawde chcemy byc szczesliwi i potrafimy duzo z siebie dac !Moge podac reke panu Markowi ktora zona w tak ochydny sposob potraktowala trzymaj sie !

  77. Majka Majeczka

    Majka Majeczka

    5 godzin temu

    Reportaż super. Pokazuje że księża też sa źli. Modle się za ofiary ich aby wszystko sie im ułożyło

  78. Elzbieta Lemanska

    Elzbieta Lemanska

    5 godzin temu

    Dzieki wielkie za odwage ❤️

  79. Anna Grzegorek

    Anna Grzegorek

    5 godzin temu

    Moja babcia była bardzo biedna.(7 dzieci, wysiedlenie po 2wojnie i przyjazd na ziemie odzyskane) A jedyne pieniądze jakie miała oddawała na tacę w niedzielę. Nie chce się wierzyć. Religia ogłupia.

    • Darek Dario

      Darek Dario

      3 godzin temu

      Majątek Watykanu spływa krwią.

  80. Wiktoria Narolewska

    Wiktoria Narolewska

    5 godzin temu

    To chore ! Jakim cudem oni nie są karani za to co robia to bez prawne zachowanie i niszczenie całego życia niewinnym dzieciom

    • Rosa Blanca

      Rosa Blanca

      4 godzin temu

      Odpowiedź na to pytanie jest w filmie. Są kryci przez swoich zwierzchników, przenoszeni do innych parafii, a nawet, jeśli mają wyroki, to nie respektują postanowień sądu.

  81. Karol Gołębiewski

    Karol Gołębiewski

    6 godzin temu

    Jestem pełen podziwu wobec dziennikarzy. Abstrahując od wykonanej pracy, myślę, że rozmowa z członkami mafii, którzy w tym popieprzonym państwie mają pełną swobodę w łamaniu prawa i unikania odpowiedzialności karnej była zwyczajnie niebezpieczna. Poza tym trudna musi być konfrontacja z kłamcami, gwałcicielami i chroniącymi ich (a więc współodpowiedzialnymi) i zachowanie spokoju (nerwy napinają się jak postronki od samego oglądania). Dziwi hipokryzja wielu członków tego narodu, którzy ostracyzują każdego, którego nie są w stanie zrozumieć swoimi zamkniętymi rozumkami, a chętnie bronią czarodziejów - bandytów. "Faraon" Prusa wciąż aktualny.

  82. Xxx Loki

    Xxx Loki

    6 godzin temu

    Kościół od początku istnienia wymordował więcej ludzi niż hitler i stalin razem wzięci. Oby jak najszybciej upadła ta patologia.

    • Lxx Wxx

      Lxx Wxx

      Godzinę temu

      Niestety - ale masz rację.

    • Darek Dario

      Darek Dario

      3 godzin temu

      Kościół to ludobójcza organizacja którą zasłania się Bogiem.

  83. emazur100

    emazur100

    6 godzin temu

    Życzę smacznego, wszystkim jedzącym opłatki podawane rękoma takich "księży"... 😋

    • Darek Dario

      Darek Dario

      2 godzin temu

      Pijesz krew Chrystusa jesteś wampirem, spożywasz ciało Chrystusa jesteś kanibalem. 👹

    • grzegorz zieba

      grzegorz zieba

      3 godzin temu

      Justyna Jaster uprawiasz "wirtualny" kanibalizm, jesz wafelek a myślisz że jesz ciało faceta w dodatku który nie żyje od 2 tys. lat.

    • Kapsa Kapsik

      Kapsa Kapsik

      4 godzin temu

      😝🤪😷😷

    • emazur100

      emazur100

      4 godzin temu

      +Justyna Jaster Ja nie napisałem o "Sakramencie Eucharystii", tylko opłatku (produkt spożywczy) podawany gołymi rękami wprost do ust. Na takie rzeczy oprócz "uprawnień kościelnych" wymagane są jeszcze badania sanitarno epidemiologiczne. No i wskazane byloby "niebawienie" się różnymi "siusiakami" , również tymi małych dzieci...

    • Tomasz Głuchowski

      Tomasz Głuchowski

      5 godzin temu

      Bóg w opłatku? Przecież to zwykły andrut..

  84. Magnetic 123

    Magnetic 123

    6 godzin temu

    Każdy dedofil któremu udowodniono winę przed sądem powinien skończyć w basenie z kwasem żeby to coś nie chodziło po ziemi😠

    • Iza KK

      Iza KK

      6 godzin temu

      +Antek Policmajster On od 42 lat pływa w takim kwasie. Jego ofiara wiele lat temu mu już wybaczyła. Dostała też odszkodowanie. Wszystko jest jawne i możesz o tym czytać w gazetach, oglądać filmy, zapoznać się z wyrokiem sądu. Jest bezsprzecznie winny i godny potępienia. Jednak jak to się ma do skali nadużyć w Kościele katolickim w Polsce? Ofiary KK w Polsce na razie mogą liczyć jedynie na film braci Siekielskich. Nie ma przyznania się, nie ma kar, zadośćuczynień. Istnieje mechanizm ukrywania. Politycy boją się wkroczyć do kurii, są w strachu, że kościół przestanie ich wspierać. Ta sprawa wymaga natychmiastowej interwencji państwa polskiego. Myślę, że zgodzisz się z tym.

    • Magnetic 123

      Magnetic 123

      6 godzin temu

      +Antek Policmajster no a jak wszyscy bez wyjątku😡

    • Antek Policmajster

      Antek Policmajster

      6 godzin temu

      Roman Polański w basenie z kwasem?

  85. Katarzyna Sikorska

    Katarzyna Sikorska

    6 godzin temu

    reforma edukacji PiS: zdjęcie z listy lektur "Świętoszka"...

  86. zamaszysty

    zamaszysty

    6 godzin temu

    Wczoraj chrześniak mojej żony miał swoją pierwszą komunię i słuchając kazań i wypowiedzi, obserwując zachowania itd. zastanawiałem się ile w tym wszystkim jest duszpasterstwa, którzy z tych księży mają brudy na sumieniu, które zakonnice mają przykre tajemnice itd. Trudno jest teraz funkcjonować i nie kwestionować każdego słowa, każdego ruchu i każdego spojrzenia. Z drugiej strony mam w rodzinie odwrotne przykłady. Mój wujek, misjonarz w Afryce rzucił kościół w cholerę i założył rodzinę, bo nie chciał się bić wewnętrznie sam ze sobą. Obecnie wykłada w Nairobi teologię i prowadzi organizację ratującą ludzi ze wspólczesnego niewolnictwa. Ma trójkę prześlicznych dzieciaków i ani myśli o celibatach, bo jego uczciwość względem samego siebie kazała mu rzucić sutannę i się nie oszukiwać. Życzę innym klechom takiej odwagi i moralnego kompasu, żeby się nie oszukiwać i z popędem się pogodzić i założyć rodziny.

    • zamaszysty

      zamaszysty

      2 godzin temu

      +grzegorz zieba Nic nie stoi na przeszkodzie żeby rzucili kapłaństwo i szukali faceta swojego życia, czy cokolwiek. To NIE JEST kwestia orientacji, a panowania (lub nie) nad popęde, niezależnie czy to popęd do kobiet czy mężczyzn. Jak długo mogą z kapłaństwa przejść w stan świecki i legalnie swój popęd zaspokajać, to powinni to zrobić. A nie kisić się w parafiach aż do wybuchu w kompletnie niekontrolowany sposób.

    • grzegorz zieba

      grzegorz zieba

      3 godzin temu

      Justyna Jaster a co z księżmi homoseksualistami? przecież ok. 30% księży to geje...

    • Justyna Jaster

      Justyna Jaster

      5 godzin temu

      Znam księdza, który też jest misjonarzem i jest wierny celibatowi. Bo tak wybrał. Twój wujek wybrał inacze, bo akurat nie dał by rady w tej kwestii ;) i lepiej jak zrezygnował niz miałby tak trwać. Sam celibat niczego nie rozwiąze ale ułatwi. Myśle, ze w kapłaństwie powinnien byccelibat twz. opcjonalny.

  87. Paulina

    Paulina

    6 godzin temu

    Caly Episkopat powinien sie natychmiast podac do dymisji! W kazdym demokratycznym i zdrowo funkcjonujacym panstwie to bylaby oczywistosc. U nas odwracaja kota ogonem i niesmialo przepraszajac, licza, ze sprawa przycichnie. NIE TYM RAZEM!

    • Darek Dario

      Darek Dario

      2 godzin temu

      Tak obfite koryto trudno porzucić, popasione mordy i życie w luksusie. Jezus promował skromność ale kto by tam słuchał Jezusa.

  88. Dawid Michalski

    Dawid Michalski

    6 godzin temu

    Agenci SB PO SEMINARIACH udają duchowych, a większość polskich biskupów ma korzenie żydowskie...i wszystko jasne...

    • Wu Gie

      Wu Gie

      53 minut temu

      +Dontfwhitme Tak?dawaj źródło.

    • Dontfwhitme

      Dontfwhitme

      Godzinę temu

      Dawid Michalski A przed wojna , to Zydzi oblali Rydza- Smiglego , wrzatkiem i dlatego , byl lysy ! Taka prawda !

    • kosynierPL

      kosynierPL

      2 godzin temu

      +Dawid Michalski jasne skończ już tą karuzelę śmiechu 🤣. Według ciebie to na całym świecie agenci SB byli w kościele 🤣. Idź się leczyć trollu bo to jest problem globalny a nie tylko i wyłącznie Polski.

    • Wu Gie

      Wu Gie

      2 godzin temu

      +Dawid Michalski A dziękuję antypolski rosyjski polskojęzyczny dogu.

    • Wu Gie

      Wu Gie

      2 godzin temu

      +Wooo Woo Jak na reptilianina Kaczyński jest ohydny :/ 😁

  89. Sabina krzysiek

    Sabina krzysiek

    6 godzin temu

    Obczerniliscie koscioł totalnie,jakby tylko pedofile były w kosciele,jest to ochydne...wszédzie są pedofile..pokazcie ich ze są wsrod nas,wsrod lekarzy wsrod dzieci adoptowanych,ktore trafiaja do rodzin pedofilskich itd. I td.....

    • Lxx Wxx

      Lxx Wxx

      Godzinę temu

      W innych środowiskach pedofile nie byli ukrywani i nie są ukrywani ! Tylko w kościele !!! Pedofil zamiast do więzienia zostawał przeniesiony do innej parafi. I dalej robił swoje. Ile dzieci przez takie praktyki kościoła zostało zgwałconych i molestowanych ?!? To jest ochydne jak Ty - to bronisz ...... .

    • Yeti

      Yeti

      4 godzin temu

      +Sabina krzysiek No! nareszcie dotarło, że film jest o "Wodzach".

    • Sabina krzysiek

      Sabina krzysiek

      4 godzin temu

      +Antek Policmajster owszem,ale ten film jest nagrany po to,by powiedziec pedofilom stop,tylko po to by koscioł stał sie pośmiewiskiem,a tak naprawde,chodzi im by ludzie przestali chodzic do koscioła,pedofilia wsrod księzy- za to ponosza wine biskupi,bo to oni ich tego nauczyli i dali im przyzwolenie,jak jakis ksiádz dopuscił sie pedofili,to posyłali go na inna parafie,powinni od razu go wyrzucic..i o takich księzy wszyscy ksieza sparszywieją...

    • Antek Policmajster

      Antek Policmajster

      6 godzin temu

      niezupełnie. przecież ten film jest o pedofilach w sutannach i reakcji hierarchów na ten proceder, a nie kondycji moralnej kleru jako takiego. pokazuje patologię a nie jakiś ogół księży

  90. Antek Policmajster

    Antek Policmajster

    6 godzin temu

    bardzo dobre pytanie ktoś zadał : a gdzie w tym czasie byli rodzice? czy rodzice pośrednio nie odpowiadają za to molestowanie (czy nawet gwałty) jeśli nie dawali wiary w wersję swoich dzieci albo dzieci nie chciały się zwierzac ze swoich problemów z księżmi? "mamo, ksiądz mnie obmacuje" "córciu, nie obmacuje tylko głaszcze. musisz wiedziec, że rolą kobiety jest dostarczac mężczyźnie przyjemności. trzeba wykazywac posłuszeństwo" . a może to matki stręczyły dzieci księżom jak ta matka ofiary Polańskiego? :)

    • Wu Gie

      Wu Gie

      5 godzin temu

      +Antek Policmajster Antoś! Imię jak widzę zobowiązuje. Fejk konto również chamopolaczku :))

    • Antek Policmajster

      Antek Policmajster

      6 godzin temu

      Wu Gie : brunatne g? obawiam się, że twoja matka zamiast cię urodzic to po prostu wysrała

    • Wu Gie

      Wu Gie

      6 godzin temu

      A gdzie byli twoi rodzice gdy staczales się w brunatne g ?

  91. JohnnyElegant

    JohnnyElegant

    7 godzin temu

    Doda trafnie to podsumowała :"To nie księża stają się pedofilami tylko pedofile księżmi". Dla mnie jest to gorsze niż zabójstwo, bo osoby zabite już nigdy nie będą cierpieć a osoby gwałcone cierpią całe życie. Wciąż sa żywe, ale martwe w środku. 2 lata i 3 miesiące za serie popełnianych zabójstw ?

    • Wooo Woo

      Wooo Woo

      4 godzin temu

      Dzięki, ulżyło mi. Już się bałem że to wina kościoła....

  92. Hejterka Naczelna

    Hejterka Naczelna

    7 godzin temu

    >dzień dobry sekretariat domu zakonnego >dzień dobry czy dodzwoniłam się do domu zakonnego? Taka odskocznia w komentarzach ☺️

  93. Sylvia Chia

    Sylvia Chia

    7 godzin temu

    priestley Government and Narcissm

  94. wstrętnypodnóżekPiłata

    wstrętnypodnóżekPiłata

    7 godzin temu

    Kuria wasza mać!

    • Antek Policmajster

      Antek Policmajster

      6 godzin temu

      kurła.. nie klnij

    • Hieronim Ąkla

      Hieronim Ąkla

      6 godzin temu

      Ożeż kuria! Poważnie? Nie może być.

  95. budal15

    budal15

    7 godzin temu

    A jaki jest problem zrobić otrzymanie obywatelskie skuć śmiecia i odstawić na posterunek? Wypuszczą go? Następnego dnia to samo. Jak jest wszędzie jasno wiadome że jest pedofilem to ma go sądzić sąd polski a nie żadne kurie. Człowiek jest obywatelem RP to ma być sądzony jak obywatel RP

    • budal15

      budal15

      4 godzin temu

      +Antek Policmajster Nie mówię o mnie bo mnie ten problem nie dotyczy, nie mam z tą instytucją od lat nic wspólnego :) Ale jakbym był na miejscu rodzica pokrzywdzonego dziecka to tak bym zrobił. Ty jakbyś był rodzicem ofiary to jakbyś się zachował?

    • Antek Policmajster

      Antek Policmajster

      6 godzin temu

      no to idź zlinczuj jakiegoś księdza podejrzanego o pedofilię, życzę szczęścia :)

    • budal15

      budal15

      6 godzin temu

      +Antek Policmajster A jakby Twoje dziecko przyszło do Ciebie i zostało skrzywdzone w taki sposób to nic byś z tym nie zrobił? Tak, dla pedofili proponuje lincz i dziwie się że to nie jest normą. Nie ma gorszej zbrodni wymierzonej w pojedynczego człowieka! Miażdżenie jajec i ucinanie fujar dla pedofilów i to w bardzo bolesny psosób. Wtedy już nikogo nie skrzywdzą Nie mówię że wszystkich księży trzeba zlinczować, sam byłem ministrantem z kilkoma kolegami i nic złego się nie działo ale nie oznacza to że problemu nie ma. Moi rodzicie zawsze pytali o zachowanie księży i czy nie wykonują żadnych podejrzanych ruchów dlatego ja i kilku kolegów było absolutnie świadomych tego że pedofilia w kościele jest. Dla pedofilii nie powinno być absolutnie żadnych ulg i zamiatania pod dywan. Ci ludzie powinni bć kastrowani i piętnowani wszędzie, nie powinni mieć prawa do przebywania na wolności

    • Antek Policmajster

      Antek Policmajster

      7 godzin temu

      nie bardzo rozumiem, proponujesz lincz? obywatelskie zatrzymanie ok, ale in flagranti, a nie tylko z powodu czyjegoś oskarżenia.

    • Hieronim Ąkla

      Hieronim Ąkla

      7 godzin temu

      Suweren życzył sobie konkordatu, to go dostał. W preambule do konstytucji zaś znalazło się odwołanie do wartości chrześcijańskich. Dziś to zaczyna nabierać "dziwacznej" konotacji.

  96. anna s.

    anna s.

    7 godzin temu

    Apel do rodzicow! Rozmawiajcie ze swoimi dziecmi!!!!!!O seksie tez, zeby mialy swiadomosc, ze cos takiego istnieje!!!!!!

    • Monika misia

      Monika misia

      6 godzin temu

      No to tylko świadczy o rodzicach, z dzieckiem trzeba zacząć rozmawiać na te tematy zanim jeszcze zacznie posługiwać się internetem,czytać ze zrozumieniem.

    • Antek Policmajster

      Antek Policmajster

      7 godzin temu

      dzieci o seksie dowiadują się z internetu. o pedofilach też

  97. Annie Johnson

    Annie Johnson

    7 godzin temu

    Bravo Sekielski And All your team Amazing Job ! I grow up in Poland 🇵🇱 when I was a little girl my grandparents every Sunday took me to the church and tell me how I should respect Prist ! I feel shame for my country! how they can do that ! This little girls ! They should spend the rest of the life’s in prisons ! Fucking Pigs 🐷 Closed Churches ⛪️! I believe in God , Jesus etc .. but I stopped 🛑going to church ! Because them words they full of lies ! Because of this documentary I open my eyes ! Thank you 🙏

  98. Sara Johanson

    Sara Johanson

    7 godzin temu

    Jesteście bohaterami tego narodu !

  99. Mysliwy87

    Mysliwy87

    7 godzin temu

    Powinno byc tak: Za pedofilstwo - kara smierci. Za zdrade ojczyzny i narodu - kara smierci. Za zabojstwo z premedytacja kara smierci. Nie wierze w zadnych ksiezy tak samo jak w Unie Europejska.

    • Anna Akuku

      Anna Akuku

      Godzinę temu

      +Mysliwy87 to co ty żądasz nie różni się szariatem praktykowane w Arabii Saudyjskiej....

    • Mysliwy87

      Mysliwy87

      Godzinę temu

      +Wooo Woo Mam wrazenie, ze wypowiadaja sie osoby bezdzietne, lub zagorzali do przesady "katole" ktorzy sa wszystko i kazdemu gotowi wybaczyc w imie wiary. Przykro Mi, ze nie naleze do tej grupy "wybaczajacych" Dla mnie sprawa jest prosta i oczywista. Jezeli zabiles z zimna krwia, lub skrzywdziles dziecko seksualnie. Powinnienes otrzymac to samo. (Tylko w przypadku niezbitych dowodow) Wracajac do "Grupy skrzyknietych krzepkich Panow z bejsbolami i pochodniami" jezeli mnie pamiec nie myli w 2005 roku we Wlodowie doszlo do samosadu gdzie spoleczenstwo postanowilo "zutylizowac smiecia" jezeli sie nie myle wszystkie osoby zostaly uniewinnione czy tez ulaskawione. Ciekaw jestem czy gdybys zobaczyl zwyrodnialca, ktory molestuje twoje dziecko czy bylbys tak spokojny i wygadany. Jezeli chodzi o mnie, staralbym sie go jak najszybciej zutylizowac, tylko dlatego, zeby juz nie mial mozliwosci nikogo wiecej krzywdzic. Zaczynam wiezyc w to, ze "poprawnosc polityczna" oraz klechy wyzej postawieni proboja wszystko zatuszowac lacznie z mydlacymi nam oczy mediami. Ale to moj punkt widzenia, nie oczekuje, ze inni to zrozumieja. To tyle co mialem do powiedzenia zycze milego dnia.

    • Wooo Woo

      Wooo Woo

      2 godzin temu

      +Mysliwy87 „dla mnie jedynym sensownym sposobem jest utylizacja takiego smiecia” Jak to wygląda w praktyce, historia pokazuje. Podobni Panu Krzepcy Chłopcy skrzykują się i z pochodniami oraz bejsbolami idą pod wskazany dom. Tam „utylizują śmiecia”. Jeśli potem się okazuje, że komuś się popitoliło, to sorry. Sami amerykanie przyznają, że ich sądownictwo popełnia 18-22% pomyłek. Innymi słowy, co piąty skazany jest niesłusznie. Rozumiem jednak, że Nasze Narodowe Sądy są nieomylne. No a jak się przez przypadek „zutylizuje” nie tego śmiecia, to możemy przecież przeprosić. Jeśli ksywa odpowiada pańskiemu hobby, to najwyraźniej zabijanie rzuciło się Panu na mózg. Śmierć ma to do siebie, że jest nieodwracalna. Osobiście wolałbym, by taki „śmieć” harował ciężko np. w kopalni lub na stołówce hospicjum.

    • Hieronim Ąkla

      Hieronim Ąkla

      3 godzin temu

      +Mysliwy87 Poproś o obywatelstwo takiego państwa, które najbardziej Ci odpowiada. Kara śmierci nie koreluje ze spadkiem przestępczości - wprowadzasz ludzi w błąd. Świat i kwestie, w których masz takie "wyrobione" poglądy, dla mnie nie są takie jednoznacznie oczywiste. Dla mnie biel jest bielą, ale dostrzegam jej różne odcienie, mimo wszystko; nawet czerń jest idealna tylko teoretycznie.

    • Mysliwy87

      Mysliwy87

      4 godzin temu

      +Wooo Woo Wyobraz sobie ze jakis zbok skrzywdzil twoje dziecko, dla mnie jedynym sensownym sposobem jest utylizacja takiego smiecia. Wyobraz sobie, ze ktos Ci zabil matke lub dziecko z zimna krwia, chcialbys takiego smiecia utrzymywac ze swoich podatkow ? Lepiej byloby sie takich pozbywac tak jak to robia w niektorych krajach. (Spadla by przestepczosc i pedofilia, przed strachem o zycie) wiec to jest jakis sposob.

  100. Sylwia Duu

    Sylwia Duu

    7 godzin temu

    I weź tu chodź do kościoła , prawdopodobnie słuchając o dobroci od księdza, który jest potencjalnym pedofilem. Szok...

    • Sylwia Duu

      Sylwia Duu

      6 godzin temu

      +Hieronim Ąkla Zgadzam się, albo chociażby pomodlić się w ciszy ( sam dla siebie) .

    • Sylwia Duu

      Sylwia Duu

      6 godzin temu

      +Antek Policmajster Nie wykluczam , bo każdy może być tym potencjalnym , powinny być robione testy psychologiczne jak w większości zawodach... bo tu chodzi o dobro dzieci.

    • Hieronim Ąkla

      Hieronim Ąkla

      7 godzin temu

      Można nie chodzić, albo zwiedzać je w celach innych, niż obrzędowe (religijnych). Niektóre są tego warte, zdecydowanie.

    • Antek Policmajster

      Antek Policmajster

      7 godzin temu

      a kto nie może byc potencjalnym pedofilem? nauczyciel WF nie może? :)

Następny