Nauka i technika

Tech Show #9: Szybki skuter, bardzo szybka hulajnoga (80km/h) i człowiek z wiadrem na głowie

A poza tym mały smartfon, stare gry i średnio chłodzący klima... tu zdania są podzielone. Odcinek zawiera lokowanie usługi Orange Flex - bit.ly/OrangeFlex, a smartfona do testów dostarczyło OleOle - bit.ly/HonorView20_techshow
Elektryczny skuter - bit.ly/NIU_Scooter
Hulajnoga Dualtron - bit.ly/DualtronThunder
Słuchawki Galaxy Buds - bit.ly/SłuchawkiGalaxyBuds
Konsola Retro Arcade - bit.ly/Konsola
Uchwyt na smartfona - bit.ly/UchwytFiora
Mały smartfon - bit.ly/SmartfonAtom
Chłodzący gejzer - bit.ly/Geeizer
Mikroskop do smartfona - bit.ly/ZoomPhoneLed
Karta RFID - bit.ly/2KwwMaN
Człowiek z wiadrem na głowie (Arek) - bit.ly/Arek_zWiadrem

Komentarze

  1. Pe ER

    Pe ER

    Dzień temu

    Ta patrycja to jakas.. przykurwiona jest. Wkurwia mnie swoim zachowaniem takiej damy i mysli ze wszystko wie a po chwili jest gaszona przez chlopakow

  2. Getsuga Tenshou

    Getsuga Tenshou

    Dzień temu

    2:16 kolejny pow.ód dlaczego pojazdy elektryczne to jest regres a nie progres.

  3. Raszidq

    Raszidq

    Dzień temu

    Klimę macie źle ustawioną i zbyt słabą na taki pokój XD

  4. Jakub Konopka

    Jakub Konopka

    Dzień temu

    Jaka jest cena tej hulajnogi bo nigdzie tego niema

  5. Player one

    Player one

    2 dni temu

    Człowiek wiadro masakruje :))

  6. young XEon

    young XEon

    3 dni temu

    Mam pytanie ile kosztuje hulajnoga

  7. Pi To

    Pi To

    3 dni temu

    Oba pojazdy to skutery tylko 1 jest wybrakowany bo nie ma kierunkowskazów i siedzenia. warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,24690785,elektryczna-hulajnoga-to-motorower-a-hulajnogista-to-nie-pieszy.html

  8. zajaczeeek 93

    zajaczeeek 93

    3 dni temu

    dobrze by bylo gdyby ten smartfon spadal na ekran a nie na plecki ciagle :

  9. Pawlo

    Pawlo

    3 dni temu

    13:34 wystarczy włożyć dwie karty do portfela i gitara nie potrzeba nic dodatkowo kupować.

  10. Grzesiek

    Grzesiek

    4 dni temu

    montaż z Pegaut'a :D bosko hahaha xD

  11. John Zoidberg

    John Zoidberg

    4 dni temu

    I to zwykłe subaru bez turbo. wrx by zjadł całkowicie :D

  12. Mateusz Koza

    Mateusz Koza

    4 dni temu

    Na 50cm też pojedziesz 80 niekture takie są ale też morzesz mieć zarejestrowany na 50cm a stuningować do 90cm jak większość robi

  13. noobestLD

    noobestLD

    4 dni temu

    22:34 kamerzysta i montażysta się zapatrzyli. Widzowie też mogli.

  14. Bartek Łakomski

    Bartek Łakomski

    4 dni temu

    17:51 pieje srogo

  15. Maciej Zalewski

    Maciej Zalewski

    4 dni temu

    Montaż montażem, ale uśmiech Pati coraz milszy dla oka

  16. Konstantin Politanczyk

    Konstantin Politanczyk

    4 dni temu

    Pati w czerni wygląda bombowo

  17. Maciek Boomer Pietrukiewicz

    Maciek Boomer Pietrukiewicz

    4 dni temu

    Ej, ale ten fragment sponsorowany naprawdę spoko wyszedł! Super odcinek, oby tak dalej!

  18. Taki Sobie

    Taki Sobie

    4 dni temu

    hahahahahahha klatka schodowa hahahahahhahahah śmiechłem

  19. Adam Dojdjsk

    Adam Dojdjsk

    4 dni temu

    Porównanie nieco z pizdy... przepraszam wiadome elektryczny skuter ma więcej niuta czyli lepiej przyspiesza niż skuter chiński w 4t nawet jakby to był rox 50 na 80 to myślę że wjebal by w kosmos śmiesznego e skutera. Co do ekologii nie wypowiadamy się gdyż żyjemy w pl gdzie nie ma elektrowni atomowych aczkolwiek na miasto będzie on mimo wszystko spoko opcja

  20. zbieram 1000 subskrybcji z kilkoma filmami

    zbieram 1000 subskrybcji z kilkoma filmami

    5 dni temu

    3:25 paskudny to ty jesteś

  21. zbieram 1000 subskrybcji z kilkoma filmami

    zbieram 1000 subskrybcji z kilkoma filmami

    5 dni temu

    Wolę już rowerem niż skuterem

  22. Rolba

    Rolba

    5 dni temu

    Panie klawiatur. Dawaj mnie odcinek! Już 13 czerwca. 8:23 a tu cicho!

  23. Versus Yourname

    Versus Yourname

    5 dni temu

    Ile kosztuje taka oto Hulajnoga?

  24. Mila Milewska

    Mila Milewska

    5 dni temu

    Jaką deske elektryczną polecasz na początek?

  25. zakrak

    zakrak

    5 dni temu

    3:13

  26. Mariusz Iwański

    Mariusz Iwański

    5 dni temu

    dajcie jeden telefon

  27. Kris91

    Kris91

    5 dni temu

    Jakby było im gorąco to by nie siedzieli w bluzach

  28. pablogin p

    pablogin p

    5 dni temu

    fajna ekipa

    • pablogin p

      pablogin p

      5 dni temu

      albo fajny montaz :)

  29. Jarex

    Jarex

    5 dni temu

    Podoba mi sie ten uchwyt samochodowy, Pan Apka mówi, że kosztuje 120zł 17:35 u tyle bym chętnie dał ale pod linkiem, który podaliście gonią go po 59,95$ to troche więcej niż 120zł.

  30. Tomasz Piotr

    Tomasz Piotr

    5 dni temu

    takie tam,.delikatne lokowanie Abibasa

  31. RaceMaster79

    RaceMaster79

    6 dni temu

    Kask rowerowy na skuterze? Gratuluje pomysłu! Lol

  32. Artur F

    Artur F

    6 dni temu

    Numer z wyskakującym samochodem kozacki ;-)

  33. Kondziu

    Kondziu

    6 dni temu

    A może porównanie Gopro Fusion i insta 360 one x?

  34. Patryk T.

    Patryk T.

    6 dni temu

    Najszybszym pojazdem na świecie jest 30-letnia motorynka mojego dziadka.

  35. Żółfik Dejw

    Żółfik Dejw

    6 dni temu

    Patrycja się podoba :D Montaż petarda !

  36. Michał Es

    Michał Es

    6 dni temu

    "Jedziemy? -Nie." Jak mogłeś xD

  37. 20 19

    20 19

    6 dni temu

    Na nowe testy smartfonów proponuje nimi strzelać w betonową ścianę. Rura sprężone powietrze w butli i można skąstruować działko. Strzelać z prędkośnią 5, 10, 20, 30, 50, 100, 200 i 300 km/ h.

  38. Filip Janasz Janasz

    Filip Janasz Janasz

    6 dni temu

    Ej Kuba weź poproś Palmę żeby to do tech week'a albo do tech show wstawił. instagram.com/p/ByfWA5IlVU9/?igshid=2y7u3z7m8pim

  39. Mariusz Maniek

    Mariusz Maniek

    6 dni temu

    Pytanie co do telefonów, p30 serio jest tak słaby jesli chodzi o aparat ? przeciez tak go reklamuja jaki to on ma zajebisty aparat,to jak to jest ?

  40. Oskar Shon

    Oskar Shon

    6 dni temu

    Weźcie Vespe electrice ten lepszy model (bo są 2)

  41. xSatanisticx

    xSatanisticx

    6 dni temu

    17:38 o kurwa, tego sie nie spodziewalem :D

  42. szatkowskiprzemek

    szatkowskiprzemek

    7 dni temu

    Jak to nic nie będzie?? Wincyj!!!

  43. L Waniowski

    L Waniowski

    7 dni temu

    Zajebisty odcinek!! i nawet ta karta byla spoko :)

  44. Marek Wojciech

    Marek Wojciech

    7 dni temu

    Ten pan ( nowy ) w czapce za bardzo się stara.. zbytnio się chce wyróznić a przez to staje się nie przyjemny w odbiorze i wręcz irytujący

  45. Michał Bizon

    Michał Bizon

    7 dni temu

    Finałowy odcinek.... żeby się nie skończyło jak GRA O TRON!!!!!!!!

  46. Takisobielaps

    Takisobielaps

    7 dni temu

    ta 125cc skuter to chyba jakis zart xd. 50cc bez blokad jedzie 70/80.

  47. Dezydery kot

    Dezydery kot

    7 dni temu

    Kocham tech show

  48. Xiao Mi

    Xiao Mi

    7 dni temu

    Proszę o recenzje asus zetfon 6

  49. Tomek Yujkty

    Tomek Yujkty

    7 dni temu

    Hymmm 86km mam do pracy 😒

  50. chudysw

    chudysw

    7 dni temu

    Cena ok. Zasieg ok.Osiagi ok. Ale czemu to jest takieee brzydkieeeee!!!

  51. Bartek P.

    Bartek P.

    7 dni temu

    pl.aliexpress.com/item/32870341814.html?pvid=f6bd6680-4f0c-41b8-82e1-aebdfb8d06ba&cn=43ps9jezpwit6pfqgqf1l6hw0h16tiho&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.119091.0&scm-url=1007.13338.119091.0&scm_id=1007.13338.119091.0&onelink_thrd=0.0&onelink_page_from=ITEM_DETAIL&onelink_item_to=32870341814&onelink_duration=0.85756&onelink_status=noneresult&onelink_item_from=32870341814&onelink_page_to=ITEM_DETAIL&dp=0b9644f835053de7fa95a9accb08ff23&af=540645&cv=47843&afref=https%253A%252F%252Fwww.youtube.com%252F&mall_affr=pr3&dp=0b9644f835053de7fa95a9accb08ff23&af=540645&cv=47843&afref=https%253A%252F%252Fwww.youtube.com%252F&mall_affr=pr3&aff_platform=aaf&cpt=1560185462085&sk=VnYZvQVf&aff_trace_key=d3d744a9c7794da2a8f44ceb18e58641-1560185462085-08707-VnYZvQVf&terminal_id=eadbee7a3a8f4132a26f4c562a9a7a3f

  52. Mr Kozel

    Mr Kozel

    7 dni temu

    Jawka kosztuje 500zł a go wyprzedzi

  53. marjaczi

    marjaczi

    7 dni temu

    Zdaje się że pani Arlena Witt kupiła taki elektryczny skuter po Waszej rekomendacji ;)

  54. SkalDi

    SkalDi

    7 dni temu

    Koniecznie sprawdźcie KAABO Wolf Warrior 11+ !!!

  55. TheRezzo992

    TheRezzo992

    7 dni temu

    Gdzie 50 km/h na kółku ?? -.- . . . . Zawiedliście mnie panowie

  56. Issei

    Issei

    7 dni temu

    17:52 Kocham ten kontent i te filmiki pozdrawiam

  57. Littlespy

    Littlespy

    7 dni temu

    Ja mam skuter 50cc a ma vmax taki sam ten elektryk

  58. peka

    peka

    7 dni temu

    24:50 najlepszy droptest EVERRR!!!!😂😂😂😂😂😂😂

  59. The Best oF AliExpress

    The Best oF AliExpress

    7 dni temu

    Konsola retro wymiata na maksa! A to ujęcie z dzieckiem na huśtawce rodem z Hitchkock'a :D

  60. ZWIREKiMUCHOMOREK

    ZWIREKiMUCHOMOREK

    7 dni temu

    Skutery 50CC jeżdżą ponad 90 a na tego elektryka nie wsiądziesz bez B lub a1. Wystartujcie do gilery dna lub yamahy tzr50 zobaczymy różnicę... Tego typu hulajnogi będą zabronione jeśli chodzi o jazdę po ulicach i nie będą osiągać więcej niż 25km bez kasku! Nie ma to jak benzyna, która jest tania, i pojedziemy praktycznie wszędzie a za 20tyś to ja mam motocykl na a2,a1 z wyższej półki.

  61. Daniel Sobieszynski

    Daniel Sobieszynski

    8 dni temu

    Jak już po odcinku 10 nie będzie niczego, to błagam, w tym niczym przetestujcie to: loveturntable.com/

  62. ponczek

    ponczek

    8 dni temu

    Spróbuj objechać tym skuterkiem Hondę nsr 125

  63. benzoesan sodu

    benzoesan sodu

    8 dni temu

    To sie nazywa szybki skuter xD plchannel.net/vision/wideo-n-1xqopL6rA.html

  64. benzoesan sodu

    benzoesan sodu

    8 dni temu

    Te skutery Niu od ponad 3 lat jeżdżą w Chinach, a teraz nowość na Polski rynek xd W dodatku bezpośrednio można je kupić za prawie połowę ceny ;)

  65. mortimer madheim

    mortimer madheim

    8 dni temu

    Kładziecie ekranem do góry i dlatego żaden nie upada nim na dół bo akurat suma obrotów powoduje, iż upadają plecami. Matematyka - proste.

  66. mortimer madheim

    mortimer madheim

    8 dni temu

    Panie KLAWITER gdzie rękawice, nie są konieczne ale przydają się. I ciuch powinien być odpowiedni.

  67. mortimer madheim

    mortimer madheim

    8 dni temu

    I dlatego hulajnogi elektryczne czym prędzej należy objąć przepisami bo teraz to badziewie może jeździć po chodnikach, a nie zapewnia bezpieczeństwa jak skuter.

  68. mortimer madheim

    mortimer madheim

    8 dni temu

    Co to za 125 było co powyżej 80 nie wyciąga? toż najtańszy china daje powyżej 90, a markowe 120

  69. Darodrago

    Darodrago

    8 dni temu

    Jaka Hulajnoge elektryczną polecacie? Z tego co szukałem to jak narazie Xiaomi w topce jest

  70. Maciej Woszczyna

    Maciej Woszczyna

    8 dni temu

    17:39 łoo panie

  71. Adrian Ortyl

    Adrian Ortyl

    8 dni temu

    Fajny odcinek , pozdro .

  72. Staszek

    Staszek

    8 dni temu

    Czyli co, zwolniliście rudego?

  73. ak 47

    ak 47

    8 dni temu

    Masz łapę w dół za głos

  74. Filipek 131

    Filipek 131

    8 dni temu

    - Jedziemy? - Nie 😂

  75. dom dom

    dom dom

    8 dni temu

    a co z tech week ? :( jest niedzila a nie ma :(

  76. smerfff 3

    smerfff 3

    8 dni temu

    Ile kosztuje ta hulajnoga

  77. MateQ2k13

    MateQ2k13

    8 dni temu

    ciekawe jaki koszt naładowania na full tego skutra klawiatur?

  78. MateQ2k13

    MateQ2k13

    8 dni temu

    20 kola za kibel!

  79. citersify

    citersify

    8 dni temu

    Jak poprzednie wyłączałem po 2 minutach bo mnie męczyły to ten fajny odcinek

  80. ZAPI

    ZAPI

    8 dni temu

    co dają te czujniki jak akumlatory wyciągniesz

  81. Krzysztof Bors

    Krzysztof Bors

    8 dni temu

    24:45 PAWEŁ BEDZIE SKAKAC

  82. Krzysztof K

    Krzysztof K

    8 dni temu

    Generalnie świetny program ale dlaczego crash testy z takich wysokości? Komu spada telefon z 4 metrów? Testy z wysokości standardowej kieszeni i ucha by się przydały.

  83. Mateusz Zawada

    Mateusz Zawada

    8 dni temu

    ten konkretny skuter znam, nie robi szału. w podobnych pieniądzach może przetestuj Govecs Shwalbe 125. elektryk z v-max 110. mi na nich świetnie się jeździło.

  84. marek cebula

    marek cebula

    8 dni temu

    Osobiście używam Samsung buds i uważam że są to dobre słuchawki i mega wygodne, nie wypadają i grają fajnie bo nie męczą i choć troszkę im brakuje basu,ale po paru dniach się przyzwyczajony do ich specyfiki dzwieku 😀

  85. MemSzczyzna

    MemSzczyzna

    8 dni temu

    wszyscy jacyś smutni :/

  86. Marcin wincent

    Marcin wincent

    8 dni temu

    Czy ta karta blokady nie aktywuje bramek w sklepach ?

  87. ukaem

    ukaem

    8 dni temu

    warstwa merytoryczna jak zwykle spoko, ale trochę więcej postaranka przy filmowaniu, bo trzęsąca kamera, szukanie ostrośc i zbyt częsty szeroki kąt = oczy bolum. Chyba, że testujecie ten aparat z obiektywem to zwracam huawei.

  88. Bardzosz

    Bardzosz

    8 dni temu

    Ile kosztuje hulajnoga Dualtron? Nie podaliście ceny

  89. Zbik

    Zbik

    8 dni temu

    Pozdrawiam

  90. Mr BDJQP

    Mr BDJQP

    8 dni temu

    17:51 Zesrałem się!!! xDDD

  91. Jacek Suszyński

    Jacek Suszyński

    8 dni temu

    Rozsypcie na tym betonie jakiś żwirek albo coś. Telefon jak ktoś upuszcza to londuje on na kostce brukowej albo asfalcie. Te powierzchnię maja spore nierówności. Beton samopoziomujący będący na chali jest gładziudki.

  92. Aleksander Kaminski

    Aleksander Kaminski

    8 dni temu

    Lord Wiader (hehe)

  93. FIBBB3R

    FIBBB3R

    8 dni temu

    10:15 czy tylko ja myślałem ze to bmw ze ślepnąc od świateł?

  94. SZuszEl Play

    SZuszEl Play

    8 dni temu

    ale ten matuesz jest chujowy

  95. Witold Kochman

    Witold Kochman

    8 dni temu

    Panie Klawiatur, co to za buciory są? Te szare adasie?

  96. Michal Wereminski

    Michal Wereminski

    8 dni temu

    Coraz bardziej pozytywna ekipa. I tak trzymać.

  97. Bartek M

    Bartek M

    8 dni temu

    Jak to 10ty - FINALNY?!?!

  98. XmGoblin Kanal

    XmGoblin Kanal

    8 dni temu

    czesc brawo swietny temat

  99. kasiali1515

    kasiali1515

    8 dni temu

    Panie Palma, z tym montażem to robi Pan najlepszą robotę, wielki szacun. Reszta też spoko.

  100. Piotr Cieślak

    Piotr Cieślak

    8 dni temu

    A gdzie iphone z tablicy? :p

Następny