Pal Hajs TV - 87 - Fame MMA 3

Nie mogło być inaczej. Trzecia edycja FAME MMA okazała się organizacyjnym i frekwencyjnym sukcesem oraz przeszła do historii. W łódzkiej Atlas Arenie zawodnikom kibicowały rzesze fanów, a liczba widzów Pay-Per-View przeszła najśmielsze oczekiwania twórców imprezy. Wystarczyły zaledwie trzy edycje, a o polskiej federacji FAME MMA z uznaniem mówią najwięksi europejscy gracze w branży. Nic więc dziwnego, że na miejsce przybyły zastępy celebrytów, muzyków i przede wszystkim youtuberów. Ich mniej lub bardziej udane relacje dosłownie zalały internet. Teraz, gdy opadał już kurz, pora na nas. Wkraczamy z jedynie słuszną relacją z Fame MMA 3. Zapraszamy!
Zdjęcia: Piotr Janczar
Zdjęcia: Michał Czapnik
Montaż: WuWunio
Grafika: Luiza Żywiecka
FACEBOOK ► facebook.com/WuWunio
WWW ► wuwunio.pl
PATRONITE ► patronite.pl/palhajstv
KONTAKT ► kontakt@palhajstv.pl
INSTAGRAM:
WuWunio ► instagram.com/wuwunio
Luiza ► instagram.com/luiza_zywiecka
Janczar ► instagram.com/piotrjanczar
Współpraca:
WuWunia i Luizę ubiera ► diversesystem.com
Luizę ubiera ► www.mishabrand.com
WuWunio, Luiza oraz Janczar noszą buty od ► distance.pl
Ekipa Pal Hajs TV jeździ samochodami od ► www.renoma24.eu

Komentarze

  1. Deee eejm :v

    Deee eejm :v

    5 dni temu

    1:20:32 co to za odcinek wuwunia?

  2. Paolo Struzzo

    Paolo Struzzo

    11 dni temu

    Wuwunio, pokojowa nagroda Nobla Ci się należy za zrobienie KRÓLA z Tajgera. Szacunek Marcin za robotę. Piona.

  3. Shot two Kill

    Shot two Kill

    13 dni temu

    Te 2h to za malo bylo dojebac z 10h. Kto to wgl cale ogląda?

  4. SeebiX

    SeebiX

    14 dni temu

    52:11 WWunio wygrał :DD hahaha :D

  5. Slim Pop

    Slim Pop

    18 dni temu

    Pakol pała

  6. SoZkAmuay jp

    SoZkAmuay jp

    18 dni temu

    jak ten bonus to kurwa mistrz hahha ja pierdole XDDDDDDDDDDDDDDD

  7. Piotr Rams

    Piotr Rams

    20 dni temu

    Nasikal na rękę i z Wojtkiem się przywitał kto to widział??

  8. Wrona84

    Wrona84

    24 dni temu

    Piękna suczka

  9. kris838383

    kris838383

    24 dni temu

    Co to za nuta 13:30 bo fpadla mi w ucho a nie umie je znaleźć pozdro

  10. Frenshoo

    Frenshoo

    25 dni temu

    24:25 czekamy

  11. yaro42

    yaro42

    28 dni temu

    Isamu i Pallaside pokazali prawdziwego sportowego ducha, szacun dla obydwu

  12. donnn

    donnn

    Miesiąc temu

    POLAK ZMIEŃ KSYWĘ NA ROKSYSYN

  13. matson xx

    matson xx

    Miesiąc temu

    Ile ta typiara ma wzrostu??

  14. Don Poldon

    Don Poldon

    Miesiąc temu

    QBIK XDDDD

  15. kaczusia

    kaczusia

    Miesiąc temu

    Ten koleś gada o tych setach jakby nie wiem co to było. Ja sete jak kupuje to po to żeby wypić na 1 łyk pod sklepem i wywalić. Wszyscy moi znajomi robią tak samo. Chyba po to właśnie są sety

  16. kaczusia

    kaczusia

    Miesiąc temu

    Tiger powinien walczyć z klaudeliza na f4

  17. kaczusia

    kaczusia

    Miesiąc temu

    Niekumam dlaczego ztrollowany nie walczy. Fakt, że nie budzi takiego zainteresowania jak np bonus ale przecież wygrał 2/2 walki. Powinien dostać ofertę. Chociaż z 2 strony w tej gali nie chodzi o sport i zwycięstwa tylko o fame. Prędzej kontrakt dostanie wariacik jak Bonus niż cichy ale dobry w sporcie zawodnik.

  18. Ledron

    Ledron

    Miesiąc temu

    1:28:24 i zakręcona cola Boneza nakrętką od Żubrówki xD

  19. kaczusia

    kaczusia

    Miesiąc temu

    Bonus miszcz. Jakby wygrał to by pewnie zareklamowal po walce jakiś catering i serwer minecraft. Albo jeszcze lepiej srubozel. Na marginesie dodam, że reklama srubozelu w wykonaniu Bonusa to była najlepsza reklama jaka widziałem w życiu.

  20. Artur Dyl

    Artur Dyl

    Miesiąc temu

    Qbik atencyjna dziw.. .Nagrał 3 piosenki disco polo haha żenada

  21. SevenFlipper56

    SevenFlipper56

    Miesiąc temu

    W życiu nie spodziewałbym się Mateusza Borka na Pal Hajs TV

  22. Proximo

    Proximo

    Miesiąc temu

    19:37 najpiękniejszy moment tego filmu 😁👌

  23. CRAZY VAMPIRE

    CRAZY VAMPIRE

    Miesiąc temu

    I WY ZA TO ZAPLACICIE DZIEKI ZA USUWANIE KOMENTARZY

  24. I_am _the_night

    I_am _the_night

    Miesiąc temu

    Pakol przyznaj się . że Twoja dziewczyna kibicująca Linkiewicz to ta co robies wywiad w kiblu hahahahah Dojebał WUWUNIO damska choroba depresja hahahahaha :D

  25. CRAZY VAMPIRE

    CRAZY VAMPIRE

    Miesiąc temu

    LOL CO ZA BADZIEW WALKI 10 SEKUND PRZEWIJANE CENZURA 99 % TO ZBEDNE PIERD..... O ????????????????????????

  26. aa Nowak

    aa Nowak

    Miesiąc temu

    O kurwa Borek

  27. Niquserek

    Niquserek

    Miesiąc temu

    Następny zadanie dla Wojtka wyrewolwerowany rewolwerowiec wyrewolwerował wyrewolwerowanego rewolwerowca

  28. 16905672

    16905672

    Miesiąc temu

    Kiedy nowa przygoda z lujami ! ?

  29. EudezetOcw

    EudezetOcw

    Miesiąc temu

    Najlepsze sa te momenty z Polakiem :D

  30. Malcol

    Malcol

    Miesiąc temu

    Coś tu isamu się pomyliło dj trenował w najlepszym klubie ę Poznaniu smok jeszcze nie ma porównania do ankosu

  31. Jax Six

    Jax Six

    Miesiąc temu

    O kurwa wuwunio wiekszy od boxdela xD

  32. mic zaw

    mic zaw

    Miesiąc temu

    Faktycznie szkoda że ta Esmerajda przegrała .

  33. Adam Kokoszka

    Adam Kokoszka

    Miesiąc temu

    Może wywiad albo wspólny numer ze Świntuchem, utwory macie w podobnej tematyce, tak że mógłby być hit

  34. bartek3251

    bartek3251

    Miesiąc temu

    Ja sie pytom kaj jest bytom i kaj jest dzisiejszy odcinek 😁

  35. Jonn Woo

    Jonn Woo

    Miesiąc temu

    Najlepiej oglada sie momenty z Luizą ,ku%w@ taka petarda ze szok napatrzeć na nią sie nie idzie.

  36. Logan Lo

    Logan Lo

    Miesiąc temu

    Polak Gay comfirmed

  37. Zbigniew Stonoga

    Zbigniew Stonoga

    Miesiąc temu

    NIESPODZIEWALIŚCIE SIE MNIE TUTAJ SŁUCH O MNIE ZAGINOŁ ALE NIEDŁUGO TO SIE ZMIENI ZOBACZYCIE MNIE NA FAME MMA 4 Z ŁAZARSKIM GLADIATOREM BĘDZIE DOBRZE W CHUJ POZDRO 600

  38. Julian Tuwim

    Julian Tuwim

    Miesiąc temu

    Wuwunio,wziąłbyś się za uczciwą porządną robotę.

  39. son jon

    son jon

    Miesiąc temu

    dobre :D śmiechłem

  40. Lanker

    Lanker

    Miesiąc temu

    8:40 no powiem Ci ze miales wieksze cycki niz wszystkie moje byle hahaha

  41. Nachama Nachate

    Nachama Nachate

    Miesiąc temu

    1:06:49 "Spierdalamy stąd, pojebana meta" - wielkie brawa dla Janczara za ten tekst. "ANTYLiroy" [z Wuwuniem w obrazku do klipu na youtubie]. plchannel.net/vision/wideo-v3zt7RmKv7s.html ) 0:36 "dobra, spierdalamy z tych Sadów. pojebana meta". To nie mogło być przypadkowe.

  42. DonJuan Lopez

    DonJuan Lopez

    Miesiąc temu

    Polak ty geju

  43. zebo zebo

    zebo zebo

    Miesiąc temu

    19:38 mozecie sobie zwalic xdd

  44. xx xxx

    xx xxx

    Miesiąc temu

    Ememe czwórka.

  45. DOM OPIEKI IMIENIA BRATA ALBERTA

    DOM OPIEKI IMIENIA BRATA ALBERTA

    Miesiąc temu

    Wyrazy dla Wojtka Goli: REWALORYZACJA EMERYTUR GÓRNICZYCH

  46. Prze Bog

    Prze Bog

    Miesiąc temu

    ETYMOLOGIA SLOWA @BABEN@ JEST ZASZYFROWANA W INSTRUKCJI OBSLUGI MASZYN DO SZYCIA SINGER

  47. Krzychu

    Krzychu

    Miesiąc temu

    ale piękna ta szmaciurka twoja XD

  48. Ale Faza

    Ale Faza

    Miesiąc temu

    Wuwunio wrzuć kolejny odcinek bo ile można czekać

  49. Główka Szaleje

    Główka Szaleje

    Miesiąc temu

    Jest lista odcinków w których nie ma twojej narzeczonej Wuwunio?

  50. Kamil Filipowicz

    Kamil Filipowicz

    Miesiąc temu

    Kurwa muszę przeklnąć ! Kiedy nowy odcinek 🤣. Nie ma co oglądać na yt..

  51. Psilocybe Tea

    Psilocybe Tea

    Miesiąc temu

    25:15 ta tępa dzida wypowiada się jakby już była na ciągnięciu, a nie dopiero na nie szła.

  52. Pan K

    Pan K

    Miesiąc temu

    bonus team

  53. cezary jano

    cezary jano

    Miesiąc temu

    Ruby narkoman

  54. Monika Ch

    Monika Ch

    Miesiąc temu

    wiesci z kibla?

  55. ScreamoPL

    ScreamoPL

    Miesiąc temu

    49:55 kurwa ten młody w okularach to naćpany jakiś

  56. Szymcio

    Szymcio

    Miesiąc temu

    "dużo serduszka włożyłem w to i to pewnie zadecydowało" XDDDDDDDDDDDD Ten polak albo ma najebane w bani ale ja już nie wiem Xd

  57. ONE SHOT ONE KILL

    ONE SHOT ONE KILL

    Miesiąc temu

    ja pierdole jednak chyba mamy pudło w ,, sfiatowych '' patusach ......cwelostwo , pedaliada , lansiarstwo , the bilizm , kretonizm na skalę światową ...... tylko cyklon b

  58. erdeka.nr1

    erdeka.nr1

    Miesiąc temu

    Spoko, że Polak woli wude

  59. Sylvester

    Sylvester

    Miesiąc temu

    33:20 Mistrz drugiego planu Puczi, ten to kurła nic nie przepuści xD węszy okazje za okazją

  60. ONE SHOT ONE KILL

    ONE SHOT ONE KILL

    Miesiąc temu

    kurła łododendłon

  61. PrawdziwaPolskaCebulaNaPS4

    PrawdziwaPolskaCebulaNaPS4

    Miesiąc temu

    NOGAUT

  62. Zazusio

    Zazusio

    Miesiąc temu

    1:32:30 Powinno być **Co łączy pizzera i ginekologa? , mogą tylko powąchać.**

  63. Pan Świniowąż

    Pan Świniowąż

    Miesiąc temu

    51:50 zmarnowany materiał genetyczny - coraz więcej takich przygłupów wszędzie. Te menele nie wnoszą niczego do Narodu Polskiego...

  64. Saiker

    Saiker

    Miesiąc temu

    20:54 Luiza zbija piątkę z Janczarem, a później wyciera o niego tą rękę.

  65. mysz&szczurek

    mysz&szczurek

    Miesiąc temu

    Łobaben :)

  66. Maciek Zkranu

    Maciek Zkranu

    Miesiąc temu

    1:30:09 prawdziwa męska przyjaźń Bonito i Gix :)

  67. sya

    sya

    Miesiąc temu

    wuwunio daje rade pozdrawiam

  68. Peja na wolno

    Peja na wolno

    Miesiąc temu

    Czemu WuWunio taki ofensywny do qubika xD

  69. Zdzio boL

    Zdzio boL

    Miesiąc temu

    1:18:50 co to za bluza???

  70. wesier89

    wesier89

    Miesiąc temu

    Co to za model tych butów 33:40 ?

  71. Adriano Rozpierdolo

    Adriano Rozpierdolo

    Miesiąc temu

    MULTI JESTES GOWNEM SPIERDALAJ

  72. Szymon

    Szymon

    Miesiąc temu

    Profeska i wyjebka na najwyzszym poziomie! Pozdrawiam!

  73. 12232

    12232

    Miesiąc temu

    Ten Qbik to atencyjna cipa.

  74. Szejkuusss

    Szejkuusss

    Miesiąc temu

    kurwa ile ona ma wzrostu

  75. Cyna

    Cyna

    Miesiąc temu

    Polak jest ciepły ?

  76. Sugarshow ___

    Sugarshow ___

    Miesiąc temu

    Co to za bal ? Robert Biedroń opierdala lache że tylu pedałów w okularach się zjechało ?

  77. JeffOne

    JeffOne

    Miesiąc temu

    🔥

  78. Kuba Zwierz

    Kuba Zwierz

    Miesiąc temu

    JESTEM HARDKOREM

  79. Paweł .Żeberek

    Paweł .Żeberek

    Miesiąc temu

    Kiedy łukasz vs predator?

  80. Bombeel65

    Bombeel65

    Miesiąc temu

    Może następne słówko dla Wojtka to będzie "rurki rabarbarowe"

  81. kredki w głowie

    kredki w głowie

    Miesiąc temu

    1:01:19

  82. Marcin Grafik

    Marcin Grafik

    Miesiąc temu

    58:50 _____O CO CHODZIŁO Z TYM SZARPNIĘCIEM ??

  83. Bartosz

    Bartosz

    Miesiąc temu

    Wuwunio to chyba fan Black and White'a, sporo utworow jest z tej gry w pal hajs tv ^^ Moze akat nie w tym odcniku, ale ogolnie

  84. theoliz

    theoliz

    Miesiąc temu

    Wuwunio z Borkiem :) EKSTRA

  85. Sporty Walki

    Sporty Walki

    2 miesięcy temu

    Adrian Polak słodziak w chuj, brałbym ;)

    • xynfinity

      xynfinity

      Miesiąc temu

      Sexapil ma po mamusi

  86. Sęp ze stepu 44

    Sęp ze stepu 44

    2 miesięcy temu

    Luiza na FameMMA5

    • xynfinity

      xynfinity

      Miesiąc temu

      Jako Ring girls

  87. Andrzej Kowalski

    Andrzej Kowalski

    2 miesięcy temu

    czyżby w następnym odcinku wywiad z Szymonem Smoragiem? 😏😅

    • SOKOLOSZCZAK

      SOKOLOSZCZAK

      Miesiąc temu

      Dużo na to wskazuje :)

  88. pompex300

    pompex300

    2 miesięcy temu

    1:39:24 Palas :D

  89. Kefirro87

    Kefirro87

    2 miesięcy temu

    ale tego typa w kiblu i "vip" roomie rozjebał buahahahhahahahahahahaha

  90. HAMCIO

    HAMCIO

    2 miesięcy temu

    31:45 dlaczego wycięty najlepszy moment z bonusa wypowiedzi? :c

  91. Małgorzata

    Małgorzata

    2 miesięcy temu

    Fanami sa same DZIECI!!!!!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  92. Kavone

    Kavone

    2 miesięcy temu

    38:29 NIIIC!

  93. Kavone

    Kavone

    2 miesięcy temu

    Ile piotruś ma wzrostu?

  94. KobrieTTi Global

    KobrieTTi Global

    2 miesięcy temu

    ma ktoś może pojęcie gdzie można kupić taką kurtkę jak ma Pakol marki nasa ?

  95. Rafał Bartnikowski

    Rafał Bartnikowski

    2 miesięcy temu

    Czekajcie bo jest na co powiedział na końcu odcinka wuwuniu. Po takiej deklaracji to musi być kula omen lub leszczu. Innych kandydatów nie widze wiec mam nadzieje ze tym razem nie odpierdoli drugiego seby szweda ktorego wyciagnal z dupy a 99,98857789999% ludzi nie kojarzy

  96. K. P.

    K. P.

    2 miesięcy temu

    Marcin kiedy Tiger będzie walczył , coś wiesz ?

  97. Robert Kaniewski

    Robert Kaniewski

    2 miesięcy temu

    "Nieobcięte RAPITORY" Luiza rozjebała system

  98. oscharek

    oscharek

    2 miesięcy temu

    1:07:20 żenujący typ, żenujące środowisko całego youtube

  99. tygrysia83

    tygrysia83

    2 miesięcy temu

    Łooo Baben!!!

  100. kosiarz Umysłów

    kosiarz Umysłów

    2 miesięcy temu

    Widać że Bonus swój chłop:-) Raz do roku dla zabawy trzeba jebać stare baby

Następny