Rozrywka

OLCIIAK twerkuje w Kole Plotka !

Zagraj w QUIZ:
www.plotek.pl/plotek/13,154581,7599,ktorym-znakiem-zodiaku-jestes-naprawde.html
Wbijaj na insta Olciiak:
instagram.com/olciiak/
PAMIĘTAJ, ŻEBY NAS ZASUBSKRYBOWAĆ :) plchannel.net/usname-WideoPlotekPl

Komentarze

  1. lecz100

    lecz100

    Dzień temu

    To byl najgorszy odcinek jaki widzialam.

  2. YS Życiem

    YS Życiem

    Dzień temu

    Czekam na Bartek Kaszuba

  3. HnS_Kubuś K

    HnS_Kubuś K

    Dzień temu

    Ciekawe ile jest tu stulejarzy

  4. Lady Sexy

    Lady Sexy

    Dzień temu

    Julia Wieniawa w koło plotka 🙏🙏

  5. ImGoner

    ImGoner

    Dzień temu

    Nie dziwię się że nigdy nie miała chłopaka xD

  6. julia

    julia

    Dzień temu

    onie to ta księżniczka od walizekXD

  7. mrskoooot

    mrskoooot

    2 dni temu

    Tańcy?xD serio?

  8. Tosia Ryba

    Tosia Ryba

    3 dni temu

    Następna Kasia Szklarczyk plis 😀😀😀

  9. Dominik Dominik

    Dominik Dominik

    3 dni temu

    JA SIĘ PYTAM GDZIE MAGDA GESLER?!?!?!?!?!

  10. Shadow Love

    Shadow Love

    3 dni temu

    Zaproście Martyne Wojciechowską:)

  11. Miłośniczka Kotów

    Miłośniczka Kotów

    3 dni temu

    Niech teraz będzie Glampaula

  12. Cukiereczek 230

    Cukiereczek 230

    3 dni temu

    Maryka Rodowicz

  13. Aaaa Bbbb

    Aaaa Bbbb

    3 dni temu

    Teraz Julia Kostera !!!!!!

  14. Justyna Kaź

    Justyna Kaź

    3 dni temu

    4:15 nieźle kamera ustawiona do moonwalka

  15. Patrycja Vlog

    Patrycja Vlog

    4 dni temu

    Teraz Mikołaj Roznerski i Adrianna Kalska

  16. kosowek *-*

    kosowek *-*

    4 dni temu

    Teraz Naruciaka !!!!

  17. JEBAC KLAUSIUSIEK

    JEBAC KLAUSIUSIEK

    4 dni temu

    Nie wiem kim ona jest ale zwabił mnie tytuł

  18. Ola Nowak

    Ola Nowak

    4 dni temu

    Kasia Dziurka w Kole Plotka!!! Kto za ---> like

  19. Romek

    Romek

    4 dni temu

    Kto to? 🤔

  20. Głakamolee hehe

    Głakamolee hehe

    4 dni temu

    Teraz NICKI z ex na plaży!!!!

  21. Wolsztyn

    Wolsztyn

    4 dni temu

    Czy tylko ja zapomniałam o jej istnieniu xDD?

  22. Weronika Serafin

    Weronika Serafin

    4 dni temu

    😆

  23. GimEver

    GimEver

    4 dni temu

    Skąd kurtka?

  24. Małgorzata  Heydel Pobojewska

    Małgorzata Heydel Pobojewska

    4 dni temu

    OLSIKOWA!

  25. Magda Gruszczyńska

    Magda Gruszczyńska

    4 dni temu

    Zaprosicie Kubę posta ?

  26. Marianna Nowakowska

    Marianna Nowakowska

    5 dni temu

    Wescie KASIE SZKLARCZYK

  27. Króli Gang

    Króli Gang

    5 dni temu

    A może Linkimaster teraz? 🔥🔥

  28. Oliwia Tadla

    Oliwia Tadla

    5 dni temu

    Kto chce żeby Łódź kruszwil był

  29. Pani Miszka

    Pani Miszka

    5 dni temu

    Roksane Węgiel!

  30. Julia

    Julia

    5 dni temu

    jezu ja ją kiedyś oglądałam 🙄

  31. Oliwia Tomczak

    Oliwia Tomczak

    5 dni temu

    Posprzątaj mi hah

  32. The World WaterColors

    The World WaterColors

    5 dni temu

    Czy byście mogli zaprosić mele modele

  33. Ariana Grande

    Ariana Grande

    5 dni temu

    Kiedy kostera

  34. weselska ;—}

    weselska ;—}

    5 dni temu

    książę aka kevcioxy w kole plotka, dziękuje

  35. ChujCieTo

    ChujCieTo

    5 dni temu

    Czy mi się wydaje czy Olciiak ma dwie różne brwi (jedna jest mocniejsza) xddd

  36. Amelia Wojtusiak

    Amelia Wojtusiak

    5 dni temu

    O mój boże malume spotkałaś!!!! Zazdroszczę 😞❤️❤️

  37. Olczikk Girl

    Olczikk Girl

    5 dni temu

    Ona ma głos jak Barbara Kurdej Szatan bez kitu XDDD

  38. TIX aaa

    TIX aaa

    5 dni temu

    Julia Wieniawa

  39. Sonia Zwalińska

    Sonia Zwalińska

    6 dni temu

    Uwielbiam Ole super odcinek

  40. Basia Żółtowska

    Basia Żółtowska

    6 dni temu

    1. Magda Gester 2. Kruszwil 3. Kamerzysta 4. Linkiericz 5. Zaparty 6. Dagmara z "Królowe zycia"

  41. Anonimowy Anonim

    Anonimowy Anonim

    6 dni temu

    Kurwa ludzie! Gessler i Zaparty O - D - M - Ó - W - I - L - I Ja pierdole,nie dociera!!!??

  42. Oliwia Sokołowska

    Oliwia Sokołowska

    6 dni temu

    Magda Gessler albo Linki

  43. Natalia Thiede

    Natalia Thiede

    6 dni temu

    Może zaprosicie na płotek Natalię Szroeder

  44. Arual lll

    Arual lll

    6 dni temu

    Baska vlog

  45. haloturoksi

    haloturoksi

    6 dni temu

    Oglądałam to z zażenowaniem

    • Olciiak

      Olciiak

      15 godzin temu

      haloturoksi to program rozrywkowy, można się czasem wyluzować i nie brać wszystkiego na poważnie

  46. Nadia Wach

    Nadia Wach

    6 dni temu

    Teraz Artur Sikorski 😍😍😍

  47. 123 456

    123 456

    6 dni temu

    A ja nadal czekam na Andrzeja Dude ...

  48. andżelika Wer

    andżelika Wer

    6 dni temu

    A pani Magda?..

  49. Zuzia 35825

    Zuzia 35825

    6 dni temu

    Gdzie jest kurwa *MAGDA GESLER*

  50. gvbrysiaa _

    gvbrysiaa _

    6 dni temu

    3 propozycje na osoby: 1. Magda Gessler 2. Kruszwil 3. Linkiewicz

  51. Małgorzata Polańska

    Małgorzata Polańska

    6 dni temu

    Jak ona ma na nazwisko?

  52. w i k t o r i a

    w i k t o r i a

    6 dni temu

    ale pusta "lala"

  53. Molly X A

    Molly X A

    6 dni temu

    Że tak zapytam, ile ona ma lat?

    • Molly X A

      Molly X A

      9 godzin temu

      Olciiak masz bardzo ładna baby face jak na 21 lat :D

    • Olciiak

      Olciiak

      15 godzin temu

      Molly X A 21

  54. Mar taa

    Mar taa

    6 dni temu

    A Pani Madzia Gessler to kiedy u Was zawita ja sie pytam?

  55. _juliao_

    _juliao_

    6 dni temu

    O super, że teraz Olciiak 😍

    • Olciiak

      Olciiak

      15 godzin temu

      _juliao_ ❤️❤️❤️❤️❤️

  56. Ying Yang

    Ying Yang

    6 dni temu

    Ma głos trochę jak Basia Kurdej - Szatan🤔😀

  57. Aleksandra Kurasz

    Aleksandra Kurasz

    6 dni temu

    Co to znaczy „nie znam tych TAŃCY” 😂😂😂 ? Co za tępa dzida

    • Olciiak

      Olciiak

      15 godzin temu

      Aleksandra Kurasz fakt! Błąd, stresik robi swoje

  58. Jullietts

    Jullietts

    6 dni temu

    Odziwo okazała się fajna

    • Jullietts

      Jullietts

      15 godzin temu

      +Olciiak XDD sory hahaa ale zmienilam zdanie na plus

    • Olciiak

      Olciiak

      15 godzin temu

      Jullietts uuu dzięki haha 😂❤️❤️

  59. Asvla

    Asvla

    6 dni temu

    Kiedy dacie w końcu Marte Linkiewicz???

  60. Xjulia Xw

    Xjulia Xw

    6 dni temu

    Jakie to puuste...

    • Olciiak

      Olciiak

      15 godzin temu

      Xjulia Xw 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

  61. Justyna S

    Justyna S

    6 dni temu

    Adystentka hahaha 😍

  62. Dagusbye Bye

    Dagusbye Bye

    6 dni temu

    Nożem bo taka tępa

  63. Aga Zielona

    Aga Zielona

    6 dni temu

    Jak ona ma na nazwisko

  64. Julia Krysciak

    Julia Krysciak

    7 dni temu

    Zaproście OLSIKOWĄ ❤😍

  65. Elfikowelove

    Elfikowelove

    7 dni temu

    Koń ma jeden palec

  66. kornelia kowalska

    kornelia kowalska

    7 dni temu

    Anastazyia z warsaw shore

  67. Aleksandra Grobelna

    Aleksandra Grobelna

    7 dni temu

    Zaproście Friza lub Kruszwila!

  68. surowaryba 123

    surowaryba 123

    7 dni temu

    5:10 jakby ktos przyszedl po to

  69. Karolina Karolciaa

    Karolina Karolciaa

    7 dni temu

    Czekam na Lorda Kruszwila

  70. CD 2

    CD 2

    7 dni temu

    Po prostu KIM TY KURWA JESTEŚ?!

  71. Walo Walowski

    Walo Walowski

    7 dni temu

    To może teraz isamu ?

  72. NicerGTR

    NicerGTR

    7 dni temu

    5:05

  73. aga 00

    aga 00

    7 dni temu

    Co to za pustak nieudacznik wtf

    • Olciiak

      Olciiak

      15 godzin temu

      aga 00 nieudacznik to nie zgodzę się :)

  74. KILL3R

    KILL3R

    7 dni temu

    Kiedy Magda Gessler?

  75. a d a .e x e

    a d a .e x e

    7 dni temu

    Boże czemu ona i czemu ona ma tyle "fanów" zachowuje się jak chamówa w realu w stosunku do fanów"

  76. Alicja

    Alicja

    7 dni temu

    Tęępa blondyna

  77. Mateusz Wróbel

    Mateusz Wróbel

    7 dni temu

    PROSIMY MUDORMOOD W KOLE PLOTKA!❤

  78. Tomasz Pietrzak

    Tomasz Pietrzak

    7 dni temu

    Moonwalk tańczy się stopami,a nie rękami!

  79. Adam Purgał

    Adam Purgał

    7 dni temu

    5:06 twerk prosze lajki XD

  80. Little Pink Smile

    Little Pink Smile

    7 dni temu

    Mam wrazenie ze Olciiak to taka stara malutka ciotka youtuba o ktorej juz kazdy zapomnial a ona mysli ze nadal jest na topie 💁🏼‍♀️

    • Little Pink Smile

      Little Pink Smile

      15 godzin temu

      Olciiak o ale zes poedziala, ale poedzialas o juz zazdrosna

    • Olciiak

      Olciiak

      15 godzin temu

      Little Pink Smile nie wiem czy stara nie wiem czy ciotka ale malutka na pewno HahAha! spokojnie jeszcze dużo osób mnie pamięta :)

    • Weronika

      Weronika

      Dzień temu

      O tak, dokładnie tak.

  81. Nadia Pandamoon

    Nadia Pandamoon

    7 dni temu

    Kto to? xd

  82. oski kebab

    oski kebab

    7 dni temu

    Kim ona jest?

  83. •NOXIU

    •NOXIU

    7 dni temu

    Można się malować ale kurwa ona jest pomarańczowa

    • •NOXIU

      •NOXIU

      15 godzin temu

      Olciiak A to zwracam honor ;(

    • Olciiak

      Olciiak

      15 godzin temu

      •NOXIU światło :)

  84. Dorota Żyracka

    Dorota Żyracka

    7 dni temu

    Kto za Madzią Gessler , Zapartym, i Dagmarą?

  85. Oskar Krysik

    Oskar Krysik

    7 dni temu

    Jam też Koziorożec

  86. Maciej G

    Maciej G

    7 dni temu

    Kiedy Magda Gessler czekam

  87. Marcin Dalecki

    Marcin Dalecki

    7 dni temu

    Nie piszcie ze chcecie kruszwila bo on odmowi bo plotek jest zbyt biedny i nie prestizowy jak dla niego 👅

  88. Cassandra __

    Cassandra __

    7 dni temu

    1. Magda Gessler 2. Szymon Zaparty 3. Linkiewicz 4. Kamerzysta,kruszwil 5. Dagmara

  89. Dowódca Wermachtu

    Dowódca Wermachtu

    7 dni temu

    kto to jest wtf same typki co są znane z tego że są znane

  90. Adrian Rajrew

    Adrian Rajrew

    7 dni temu

    Uznanie ruchalbym

  91. Dawid Czerwiec

    Dawid Czerwiec

    7 dni temu

    Każdy wlaz dla twerku xd

  92. No Name

    No Name

    7 dni temu

    Zaproście MARTĘ LINKIEWICZ

  93. Ami S

    Ami S

    7 dni temu

    JA też jestem koźororzcem

  94. Aleksandra Kukurydza

    Aleksandra Kukurydza

    7 dni temu

  95. Papcio

    Papcio

    7 dni temu

    teraz gimper pls

  96. JaneQ - Brawl Stars

    JaneQ - Brawl Stars

    7 dni temu

    Kto wszedł po tytule

  97. siemnieniechce nic

    siemnieniechce nic

    7 dni temu

    04:37 LOL nie tańczysz dobrze, kłamać nie umiesz też, za to ładny uśmiech XD

    • Olciiak

      Olciiak

      15 godzin temu

      siemnieniechce nic dobrze, że nie umiem kłamać. Nie lubię

  98. Gregor Borowiecki

    Gregor Borowiecki

    7 dni temu

    Kruszwila zaproście

  99. spalona orchidea

    spalona orchidea

    7 dni temu

    Super, jak zwykle 😍 ALE brakuje mi : *zapartego! *Gesslerowa oczywiście! *nanami chan! *kamerzysta! *kruszwil! *Marta LINKIEWICZ!

    • spalona orchidea

      spalona orchidea

      7 dni temu

      +Alicja Oki dzięki 😊👌🏻

    • Alicja

      Alicja

      7 dni temu

      +spalona orchidea yyyy wiesz co to ktorys z tych nowszych ale nie wiem dokladnie ktorych

    • spalona orchidea

      spalona orchidea

      7 dni temu

      +Alicja a podasz tytuł tego filmu? *dzięki za info*

    • Alicja

      Alicja

      7 dni temu

      +spalona orchidea mówił na swoim filmie

    • spalona orchidea

      spalona orchidea

      7 dni temu

      +Alicja serio?! Szkoda ;(( a skąd się tego dowiedziałas?

  100. Helena Snochowska

    Helena Snochowska

    7 dni temu

    Damska wersja Damiana Kordasa, nie obraź się ale serio tak wyglądasz.❤

Następny