Rozrywka

NAJGORSZE SYTUACJE W ŻYCIU MAŁEGO CZŁOWIEKA

♥ SUBSKRYBUJ! - tiny.pl/t7sht
♥ Sprawdź poprzedni odcinek! - plchannel.net/vision/wideo-9dC1YrvNfac.html
• mój instagram: instagram.com/_minimajk/
• Mixer instagram: instagram.com/therealmixer/
• Dżodżo instagram: instagram.com/dzodzek/
• Piotrullo instagram: instagram.com/piotrtwardowskii/
wystąpili:
• Friz: instagram.com/frizoluszek/
• Wersow: instagram.com/wersow/
• Tromba: instagram.com/trombabomba/
• Wujek Łuki: instagram.com/wujekluki/
• Poczciwy Krzychu: instagram.com/poczciwykrzychu/
• Marta: instagram.com/murcix/
• NAJPOPULARNIEJSZE •
1. NAJGORSZE SYTUACJE W ŻYCIU MAŁEGO CZŁOWIEKA
plchannel.net/vision/wideo-OrY7fF57_EI.html
2. DZIEŃ Z ŻYCIA MAŁEGO CZŁOWIEKA
plchannel.net/vision/wideo-9dC1YrvNfac.html

Komentarze

  1. Hubert Bognacki

    Hubert Bognacki

    14 godzin temu

    Elo mardy

  2. Aleksander Widera

    Aleksander Widera

    15 godzin temu

    1.00 najlepsze 👌

  3. Dorota Grobys

    Dorota Grobys

    16 godzin temu

    1:34 lol jakie fajne😜 2:22 hamstwo

  4. Julia Hirny

    Julia Hirny

    Dzień temu

    Ale mi smutno 😔

  5. Ola Muchomorska

    Ola Muchomorska

    6 dni temu

    ?😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😛😛😛😛😝😝😝😝😝😝😝🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹

  6. Luki1999

    Luki1999

    6 dni temu

    Niby ekipa full exkluziv a żubrówa na stole 😂😂

  7. Filip Przewłocki

    Filip Przewłocki

    8 dni temu

    Ja też jestem niską mam 121 cm

  8. Yuno Nami

    Yuno Nami

    10 dni temu

    Widzę że kebab zamawiany w Istambule. Polecam, często tam jem ❣️

  9. Emmi Robot

    Emmi Robot

    10 dni temu

    Majk nie martw się ja mam podobnie bo terz jestem niską osobą :')

  10. Xx anonimowa xX

    Xx anonimowa xX

    12 dni temu

    Ja jestem niska ale (podobno) bardzo dobrze gram xr

  11. IWONA SKOLARUS

    IWONA SKOLARUS

    13 dni temu

    Jak majk powiedział że czymś bydlak to się z sikałem

  12. borys kaczkowski

    borys kaczkowski

    13 dni temu

    😁😁😁😁😁Super Odcinek 👍👍👍👍

  13. Krzysztof Dobrzyk

    Krzysztof Dobrzyk

    15 dni temu

    Spokojnie trzymam bydlaka XD

  14. Sandra ŁOWCA CZYLI CATLOVERMK

    Sandra ŁOWCA CZYLI CATLOVERMK

    16 dni temu

    Ciekawy film chłopak podziwiam cię

  15. Kacpix 3000

    Kacpix 3000

    20 dni temu

    Zarąbiste oby tak dalej

  16. Martyna Zdeb

    Martyna Zdeb

    20 dni temu

    Ile Majk masz lat?

  17. Vlogaska

    Vlogaska

    20 dni temu

    3:47 czy ja mam wrażenie ze te odgłosy są dodane w montażu

  18. Vlogaska

    Vlogaska

    20 dni temu

    ,, spokojnie trzymam bydlaka ”

  19. Ariana Grande

    Ariana Grande

    20 dni temu

    W 1 ujęciu leci Titanic?

  20. Przemek Ja

    Przemek Ja

    21 dzień temu

    Pamiętaj majk albo natura daje na wzrost albo na długość ;D

  21. GRYZZLI

    GRYZZLI

    21 dzień temu

    Xd

  22. piotr dobkiewicz

    piotr dobkiewicz

    21 dzień temu

    Mini majka ! 500 ,000 subskrybci !!!!!! Majkel jest najlepszy !!!!!!!

  23. Kamila Witucka

    Kamila Witucka

    21 dzień temu

    😂😂😂👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍💕💕💕👍👍👍👍👍👍

  24. Agnieszka Malinowska

    Agnieszka Malinowska

    22 dni temu

    "Spokojnie trzymam bydlaka" umarłam 😂😂😂😂

  25. Michał Kubuj

    Michał Kubuj

    23 dni temu

    hmmm ciekawe że oglondaliscie titanic hmmm xd

  26. LemonQ

    LemonQ

    23 dni temu

    ZBOCZONE xd

  27. Nikola Nowak

    Nikola Nowak

    25 dni temu

    Mały ale wielki człowiek pamiętaj Majk

    • GD mikrofala

      GD mikrofala

      21 dzień temu

      Mały ale wielki? Co???

  28. The Kendarer

    The Kendarer

    26 dni temu

    Spokojnie tszymam bydlaka XD Rozdupczyło system

  29. Krezo

    Krezo

    27 dni temu

    Jestem w wielkim szoku jak takie gowno mogło wykręcić 2mln wyświetleń

  30. miki kiki lubię kotleciki to ja jestem dziewczyną ?

    miki kiki lubię kotleciki to ja jestem dziewczyną ?

    27 dni temu

    Na tym filmiku trąba przypominał mi chestera z Linkin parku

  31. Kinia Chan

    Kinia Chan

    27 dni temu

    Gdzie się patrzysz Friz?! XDD

  32. Kinga Witkowska :*

    Kinga Witkowska :*

    27 dni temu

    Ale mnie troszkę zesmuciło jak Majk nie mógł dostać do bankomatu :( Fajnie że chłopaki traktują go na równi :)

  33. Rubik 90

    Rubik 90

    28 dni temu

    Ta trampolina mnie rozwaliła.

  34. ziemniak gameing

    ziemniak gameing

    28 dni temu

    Kto daje suba Luke kto nie to paruwa 🤣😂

  35. Bożena Karbowska

    Bożena Karbowska

    28 dni temu

    W tym parku trampolin byłem razem z klasą na wycieczce

  36. Dominika Dopierala

    Dominika Dopierala

    29 dni temu

    Adrian

  37. Aleksandra Zając

    Aleksandra Zając

    Miesiąc temu

    omyg

  38. Nikodem Makiewicz

    Nikodem Makiewicz

    Miesiąc temu

    5 fil i jest 500k xd

  39. Nikodem Makiewicz

    Nikodem Makiewicz

    Miesiąc temu

    Xd

  40. Kubislaw EU

    Kubislaw EU

    Miesiąc temu

    Spokojnie trzymam bydlaka ~Mini majk 2019

  41. Piotr G

    Piotr G

    Miesiąc temu

    Ten śmiech tromby 4:17

  42. Jasieczeqqq

    Jasieczeqqq

    Miesiąc temu

    ja to ci wspolczoje a i polecam kanal krzysztof andrzejczak

  43. DELGADO

    DELGADO

    Miesiąc temu

    00:59 spokojnie trzymam BYDLAKA XDDDDD😂👍

  44. Tero tv

    Tero tv

    Miesiąc temu

    Spokojnie trzymam bydlaka haha rozwaliło mnie to

  45. xshom

    xshom

    Miesiąc temu

    Spokojnie Czymam bydlaka

  46. Zofia Rydlewska

    Zofia Rydlewska

    Miesiąc temu

    Dla mnie to było troche smutne

  47. Kamil Hen

    Kamil Hen

    Miesiąc temu

    XDDDDDDD

  48. człek poleca tiktoka toper

    człek poleca tiktoka toper

    Miesiąc temu

    Ja mam taką piłkę

  49. Mega Gaming

    Mega Gaming

    Miesiąc temu

    Serio piliście alkohol

  50. FUTER

    FUTER

    Miesiąc temu

    Spokojnie trzymam bydlaka

  51. FlashDeck_ YT

    FlashDeck_ YT

    Miesiąc temu

    0:56 ^spokojnie trzymam bydlaka^ XDDDDD

  52. PlayGameSpike

    PlayGameSpike

    Miesiąc temu

    1:40 xdddddd

  53. Czerwony Kapeć

    Czerwony Kapeć

    Miesiąc temu

    Karol puszcza bąki XD

  54. Rafał Czekała

    Rafał Czekała

    Miesiąc temu

    1:40 Kur** znowu to samo?!

  55. xX Waliatek

    xX Waliatek

    Miesiąc temu

    Czemu powiedziałeś No dobrze dobrze Xd chociaż mogłeś powiedzieć No okej

  56. Sylwia Woźny

    Sylwia Woźny

    Miesiąc temu

    4:14 trojga jusz niemugł wytrzymać że śniegu xd

  57. Robert Skibinski

    Robert Skibinski

    Miesiąc temu

    Najlepszy test Majka spokojnie trzymam bydlaka XD pewnie się rwał mocno majk xD

  58. Zuzanna Jesiak

    Zuzanna Jesiak

    Miesiąc temu

    Ile mierzysz wzrostem

  59. Elwira Kindelska

    Elwira Kindelska

    Miesiąc temu

    Aż się ze śmiechu popłakałam 😂 mega szanuje za dystans do siebie 😍😂

  60. Tym To

    Tym To

    Miesiąc temu

    Teraz taki jestem😀😏😠🤭

  61. Katarzyna Bugajna

    Katarzyna Bugajna

    Miesiąc temu

    Biedny mini majk 😞😞😢😢😢😢😢😢😢😝

  62. Domestos PowerV

    Domestos PowerV

    Miesiąc temu

    Najlepszy tekst SPOKOJNIE TRZYMAM BYDLAKA XDD

  63. hadeśak 2003

    hadeśak 2003

    Miesiąc temu

    Fajne 😁

  64. EK_SumoBoy.

    EK_SumoBoy.

    Miesiąc temu

    0:59 patrzcie na friza

  65. bartek łempicki

    bartek łempicki

    Miesiąc temu

    01.00 co to ?>

  66. Sebastian Pachołek

    Sebastian Pachołek

    Miesiąc temu

    A czy mój brat a DVD wasz

  67. HABIT- CHILLWAGON

    HABIT- CHILLWAGON

    Miesiąc temu

    1:03 kamerzysta smiechnal 😂ja tez

  68. brunette xx

    brunette xx

    Miesiąc temu

    10% komentarzy- inne 90% komentarzy - "spokojnie trzymam bydlaka, hahaha"

    • Benito Mussolini

      Benito Mussolini

      7 dni temu

      1% komentarzy - normalne 99% komentarzy - kto nie idzie do szkoły bo strajk?

  69. Quba PL

    Quba PL

    Miesiąc temu

    0:58 xd spokojnie trzymam bydlaka

  70. Frano_ Deton

    Frano_ Deton

    Miesiąc temu

    Jak powiedział trzymam bydlaka to prawie się zesrałem zesrałem

  71. Agata Stączek

    Agata Stączek

    Miesiąc temu

    Cześć

  72. Agata Stączek

    Agata Stączek

    Miesiąc temu

    Suuuuuuuuuuuuuuuuper fajny film 😺

  73. Łukasz Brzozowski

    Łukasz Brzozowski

    Miesiąc temu

    Spokojnie trzymam bydlaka

  74. Oskar Kortas

    Oskar Kortas

    Miesiąc temu

    Spokojnie trzymam bydlaka 🤣🤣🤣

  75. XER101 Cygan

    XER101 Cygan

    Miesiąc temu

    Takie odcinki można oglądać

  76. Savage

    Savage

    Miesiąc temu

    2:35 macie XDDD

  77. Zofia Starzyńska

    Zofia Starzyńska

    Miesiąc temu

    Majkel to smutne😧😭

  78. Franek Pyzikiewicz

    Franek Pyzikiewicz

    Miesiąc temu

    XD jaki ten mini majk jest slodki

  79. Pat 12 król rks

    Pat 12 król rks

    Miesiąc temu

    Chłopie zdrowiej szybciej pozdro

  80. Małgorzata Wolińska

    Małgorzata Wolińska

    Miesiąc temu

    Powinienes sie spiknąć z Olą Petrus XD

  81. Chuckles !

    Chuckles !

    Miesiąc temu

    Spokojnie Trzymam Bydlaka XD

  82. The xBlanix

    The xBlanix

    Miesiąc temu

    Karalowi się odechcialo sie do łazienki aby tylko pomóc xd

  83. Maciek Krycki

    Maciek Krycki

    Miesiąc temu

    Kto miał strajk w szkole | | | \/

    • Kinia Chan

      Kinia Chan

      27 dni temu

      Stare jak świat 😂

  84. Skolma a

    Skolma a

    Miesiąc temu

    Właściwie to jak se radziłeś przed poznaniem ekipy ?

  85. sylwia narkiewicz

    sylwia narkiewicz

    Miesiąc temu

    Spułczuje ci

  86. Alicja Nettyn

    Alicja Nettyn

    Miesiąc temu

    zrub więcej takih filmuf

  87. The red or The one

    The red or The one

    Miesiąc temu

    O i 2.000.000 wyświetleń. Brawo majk

  88. Miss Akiri

    Miss Akiri

    Miesiąc temu

    Spokojnie trzymam bydlaka! Hahah najlepszy tekst

  89. Wiktusia Okki

    Wiktusia Okki

    Miesiąc temu

    „Spokojnie trzymam bydlaka” 😂😂

  90. Karol Rozpara

    Karol Rozpara

    Miesiąc temu

    I jak tu nie lubić Mini Majka 😃

  91. Michasia Dmochowska

    Michasia Dmochowska

    Miesiąc temu

    Siema jesteś majkelka i huj brat nazywa mnie Mankell 😘😘😘😘

  92. Kuba TV

    Kuba TV

    Miesiąc temu

    MINI MAJK: Spokojnie trzymam bydlaku xD

    • Patryk Dawidowski

      Patryk Dawidowski

      Miesiąc temu

      Spokojnie masz 10 lat

  93. Kamil Blosinski

    Kamil Blosinski

    Miesiąc temu

    Jesteś kozak

  94. ktoś. ym

    ktoś. ym

    Miesiąc temu

    "Spokojnie trzymam bydlaka" Spadłam z łóżka XDD

  95. Maks Wielechowski

    Maks Wielechowski

    Miesiąc temu

    Dla małego nic trudnego xd

  96. kapi rudy i tfuj stary na plecach

    kapi rudy i tfuj stary na plecach

    Miesiąc temu

    Spokojnie trzymam bydlaka prawie sie zeszczalem

  97. Olek 50194

    Olek 50194

    Miesiąc temu

    e dobrze dobrze 1:01

  98. Olek 50194

    Olek 50194

    Miesiąc temu

    0:58 ha ha ha ha ha

  99. bloodis tv set

    bloodis tv set

    Miesiąc temu

    Oglodali sobie Titanica xdd

  100. zbieram 1000 subów dobijemy

    zbieram 1000 subów dobijemy

    Miesiąc temu

    😳smutne jest być niskim Ale dobrze mieć takich dobrych przyjaciół jak friz , trompka , wersow itp

Następny