Muzyka

Kizo - PEGAZ (prod.Hubi x Michał Graczyk)

🎧 soundline.biz/KizoPegaz
💰 Zamów limitowany preorder na: www.mytosukces.pl/

Kizo na fb: facebook.com/KizoOficjalnie
Kizo na ig: instagram.com/kizo_wnik/
Hubi na ig: instagram.com/realhubi/
Graczyk na ig: instagram.com/graczyk96/
" Pegaz " to drugi a zarazem tytulowy singiel z nadchodzącej trzeciej solowej płyty Kiza. Wielkie podziękowania dla zaprzyjaźnionej Stajni Czarna Huta.
Video: Brevko
instagram.com/brevko_art/
Dystrybucja: Soul Records
facebook.com/soulrecordspl
instagram.com/soul_records
Title: Pegaz ;
Artist: Kizo ;
Producers: Hubi x Michał Graczyk ;
Mix/Mastering: Enzu ;
Album: Pegaz ;
Video: BREV/K.O Imperial ;
Studio: Selekta ;

Album dostępny na empik.com i w serwisach z muzyką cyfrową:
soundline.biz/KizoPegaz
iTunes itunes.apple.com/pl/album/pegaz-single/1455966152?l=pl&ls=1&app=itunes
Apple Music itunes.apple.com/pl/album/pegaz-single/1455966152?l=pl
Tidal listen.tidal.com/album/105682732/track/105682733
Wimp play.wimpmusic.com/album/105682732/track/105682733
Spotify open.spotify.com/album/7pdxpQHKRtYUEpe9CNhsZy?si=zc_3aeqvTTeFK1U6aFCcVw
Deezer www.deezer.com/pl/album/90114142
Google Play play.google.com/store/music/album/Kizo_Pegaz?id=Bcpqiwowp2smmkwet6xzptz7vgq
Empik.com www.empik.com/pegaz,p1223676577,ebooki-i-mp3-p
Plus Music plusmusic.pl/album/3956939/pegaz
PlayTheMusic www.playthemusic.pl/mp3/album.html?albumId=277455&artistId=743116&t=Kizo%2BPegaz
Muzyka T-Mobile www.muzyka.t-mobile.pl/main/album.htm?albumId=609608
____
Bądź na bieżąco, subskrybuj kanał PLchannel: bit.ly/KizoOficjalnie

Komentarze

  1. Kizo Oficjalnie

    Kizo Oficjalnie

    7 dni temu

    Wrzuć na playlistę: soundline.biz/KizoPegaz

    • Majki Majk

      Majki Majk

      3 dni temu

      Ty to napisales czy wysrales sie na kartke?

    • Bog- -Dan

      Bog- -Dan

      6 dni temu

      +Adam Ex mordo mam a8 ale d2 😑

    • Adam Ex

      Adam Ex

      6 dni temu

      Ale quatro :)

    • Adam Ex

      Adam Ex

      6 dni temu

      Chyba audi s8 nie widział 😉

  2. Wiktoria Gajda

    Wiktoria Gajda

    10 godzin temu

    No zajebisty ten siwus! Jaki piekny sprezysty ruch! Gdzie znajde tego konia?

  3. Baja Strch

    Baja Strch

    10 godzin temu

    Graczol zajbisty bit

  4. fejzik汉字

    fejzik汉字

    10 godzin temu

    za pare lat bede mogl mowic ze bylem z nim od poczatku ^^

  5. fejzik汉字

    fejzik汉字

    10 godzin temu

    ten kon to chyba nacpany, biega gdzie popadnie xD

  6. KAMIL

    KAMIL

    12 godzin temu

    ELO MORDO DOBRA NUTKA. KOCHAM CIE ZA TO. DUZE SERDUSZKO

  7. Don Ambro

    Don Ambro

    12 godzin temu

    W klawiaturze są baterie xD

    • Daroo7777

      Daroo7777

      12 godzin temu

      Są w bezprzewodowej... np bluetooth

  8. Laqkaracza

    Laqkaracza

    12 godzin temu

    Hate diz szit bradas11!!!!oneone

  9. Janek Godlewski

    Janek Godlewski

    12 godzin temu

    Buja jak na morzu

  10. Kondzix official

    Kondzix official

    15 godzin temu

    Piosenka super, lecz refren mógłby być lepszy. Pozdrawiam

  11. Daniel Delikat

    Daniel Delikat

    17 godzin temu

    ta muzyka motywuje :D

  12. mvks kozvk

    mvks kozvk

    18 godzin temu

    Dobrze, ze kizo zbudował to sam!💪

  13. Tomek Kotula

    Tomek Kotula

    20 godzin temu

    ,, z plecakiem dotarłem na szczyt '' 🔥🔥🔥🔥

  14. Kacper Bartosz

    Kacper Bartosz

    Dzień temu

    Ostatnio pogadanka z kumplami że brakuje w PL scenie kogoś z charyzmą i takim agresywnym wejściem na bit no i kurwa jest KIZO i właśnie mam kurwa wrażenie że tego mi najbardziej brakowało.

  15. Pancio

    Pancio

    Dzień temu

    Na 1 milion kolejna nuta!!!

  16. Magic Crystal

    Magic Crystal

    Dzień temu

    kurwa byku zrobiłeś to ! :D

  17. LIL DAFFY

    LIL DAFFY

    Dzień temu

    mr kinol wow

  18. Me & GachaVerse

    Me & GachaVerse

    Dzień temu

    Włączyłem to tylko przez konia w tle XD

  19. Adrian Kucharczyk

    Adrian Kucharczyk

    Dzień temu

  20. Rakso Cuk

    Rakso Cuk

    Dzień temu

    pegaz hazzzze

  21. echoo 1tap

    echoo 1tap

    Dzień temu

    Czekamy na platynova kizo

  22. Bartosz Brejdak

    Bartosz Brejdak

    Dzień temu

    Sztos

  23. LOLO Bacck

    LOLO Bacck

    Dzień temu

    Kizio kurła rozpierdol

  24. xWojtx Officjal

    xWojtx Officjal

    Dzień temu

    To jest champion z ekipą

  25. ZicoHD

    ZicoHD

    Dzień temu

    999 łapke w dół dałem żeby ładnie wyglądało ale nuta wykurwista

  26. Marco Polo

    Marco Polo

    Dzień temu

    Sentino Ghost Writer ? Brzmi tak jakby tak było. Jedz na tym koniu elo.

  27. Nowy HEjter 777

    Nowy HEjter 777

    Dzień temu

    Każdy raper lambo Ferrari bentlej a kizo wózki widłowe

  28. M4tH3 Chanel HD

    M4tH3 Chanel HD

    Dzień temu

    Bez sensu tekst

  29. Tupac Shakur

    Tupac Shakur

    Dzień temu

    Zrobiłem juz milion wyświetleń, więc czemu nadal jest 700 tysięcy?!

  30. eszkere

    eszkere

    Dzień temu

    bass mi rozjebał słuchawkę już nigdy nie posłucham

  31. Jakub politanski

    Jakub politanski

    Dzień temu

    Kizo daj spokoj robota I na klipie tez robota

  32. K4LION

    K4LION

    Dzień temu

    0:05 jak to chyba paris

  33. LubiszTo Suko

    LubiszTo Suko

    Dzień temu

    pierwszy kawałek kizo od którego mam ciary na ciele Rozjebales nic dodać nic ująć, Nieśmiertelny w tym co robie 💪💪

  34. Łysiak Lemniskata

    Łysiak Lemniskata

    Dzień temu

    Lecisz na szczyt!

  35. Nikodem Ciechański

    Nikodem Ciechański

    Dzień temu

    Zajebista

  36. BrunoXD X

    BrunoXD X

    2 dni temu

    Sztosss

  37. Fanatyk Legii

    Fanatyk Legii

    2 dni temu

    To Paris czy Borixon w następnej nutce ??

  38. EryczeK

    EryczeK

    2 dni temu

    Kocur tylko głos nie pasuje

  39. Krystian Dziekan

    Krystian Dziekan

    2 dni temu

    Nieśmiertelny w tym co robię 😏😏

  40. Katee _

    Katee _

    2 dni temu

    Weszłam tu tylko bo chciałam pooglądać konika xD

  41. Igor Juskowiak

    Igor Juskowiak

    2 dni temu

    Kozak

  42. Gy ツPaul

    Gy ツPaul

    2 dni temu

    Kto z EOP?

  43. ADRIAN

    ADRIAN

    2 dni temu

    O kurwa Paris ale żeś sztosa odjebał! 🔥🔥🔥

  44. SStachecki

    SStachecki

    2 dni temu

    Masneee 💗

  45. Nikodem Schulz

    Nikodem Schulz

    2 dni temu

    KIZO kiedy kolejny klip ??????

  46. ItzCookie_YT :3

    ItzCookie_YT :3

    2 dni temu

    Ten konik jest cudownyy

  47. Koz4czQ

    Koz4czQ

    2 dni temu

    Włosy wytrzepane brylantyną. Koleżko dobrze że tu jesteś !!

  48. Mazovian

    Mazovian

    2 dni temu

    Gdzie ten pegaz

  49. Patryk B

    Patryk B

    2 dni temu

    szanuje za hubiego

  50. Jakub Kołudzki

    Jakub Kołudzki

    2 dni temu

    Mogli Ferrari albo Porsche a nie Audi 🤷‍♀️😂

  51. ADRIAN

    ADRIAN

    2 dni temu

    Ale Graczyk zajebał bita🔥🔥🔥

  52. Mic Hal

    Mic Hal

    2 dni temu

    Kiedy widzisz prod Graczyk i już wiesz, że bit nie jest kradziony ☺

  53. Wojtek2020

    Wojtek2020

    2 dni temu

    Czy tylko mi sie wydaje czy w tym spinnecie na początku słyszałem parisa?

  54. Ronaldzik xD

    Ronaldzik xD

    2 dni temu

    Kizo jak pegaz wbije 1 mln wyświetleń to wrzucasz następną nute ok???

  55. Piotr Chojnacki

    Piotr Chojnacki

    2 dni temu

    0:00 Wie ktoś kiedy nutka z Parisem bo już nie mogę się doczekać? xD

    • jan młyn

      jan młyn

      Dzień temu

      Piotr Chojnacki bump

  56. miły

    miły

    2 dni temu

    Mr. Gino, szkrr, łooł

  57. mlody

    mlody

    2 dni temu

    Mr gino wow

  58. Jakub Jakubowski

    Jakub Jakubowski

    2 dni temu

    Pozdrawiam Damiana rutane

  59. Klaudik Klaudik

    Klaudik Klaudik

    2 dni temu

    Teledysk mega😍😍

  60. Milion Rap

    Milion Rap

    2 dni temu

    Fajny kawałek, pozdro

  61. Kumbi

    Kumbi

    2 dni temu

    Wy też tak czekacie na Mr Gino

  62. astro

    astro

    2 dni temu

    Ty serio lubisz konie

  63. Papko Adulka

    Papko Adulka

    2 dni temu

    Ale zerzniety klip nawet nawijke zerznal. Kurwa to jest koń a nie pegaz. Jprdl. Kopia kopi

  64. advo1t

    advo1t

    2 dni temu

    Chyba pierwszy teledysk gdzie nie wchodzi w nowych vaporach

  65. KAC PCR

    KAC PCR

    2 dni temu

    Stukupuku nie palisz szlugów ma ma Masz kolekcję dresów Masz kolekcję butów twoje jointy są wielkości moich długów nie paliłem z chillwagonem byku nie widziałem cudów

  66. Oryginalny Official

    Oryginalny Official

    2 dni temu

    0:56 benzema to ty?! 😏

  67. kacperAKAkapi

    kacperAKAkapi

    2 dni temu

    Zajebiste😎

  68. THE ADRIANO

    THE ADRIANO

    3 dni temu

    Kizo z wąsem lata ,to nie styl za grosze :D

  69. Noname ttt

    Noname ttt

    3 dni temu

    Czy tylko mi się wydaje że ten typek co wjeżdża na bit na początku ma głos jak Paris platynov

  70. Casssor

    Casssor

    3 dni temu

    Kozak :D Dawać mi tu tego Mr.Gino :D

  71. Rejs!

    Rejs!

    3 dni temu

    Co dojebał 😮❤️

  72. Wicher Losu - Kwiat Lotosu

    Wicher Losu - Kwiat Lotosu

    3 dni temu

    To jest platynov czy jego klon ?

  73. Paweł Miś

    Paweł Miś

    3 dni temu

    Kiedy premiera mr Gino ktoś coś wie ?

  74. Łasuś

    Łasuś

    3 dni temu

    Ale buja kurwa mać 😍😍 nie mogę przestać słuchać

  75. Domin ?

    Domin ?

    3 dni temu

    No no, grubasie. Już prawie zasypialem ale specjalnie się podniosłem żeby to napisać: ŻYCIÓWKA POZDRO

  76. Hoff

    Hoff

    3 dni temu

    Replay jest katowany 🔥🔥

  77. Underek

    Underek

    3 dni temu

    przeciez to jest niesamowite Kto za to like 👍

  78. Magda Szołtysek

    Magda Szołtysek

    3 dni temu

    Weszłam tu tylko żeby zobaczyć czy pod koniec wszystko z koniem będzie okej xD

  79. We Pal Gume

    We Pal Gume

    3 dni temu

    CZEKAM Z CHUJEM W ŁAPIE NA PREORDER SZCZEGOLNIE NA MR GINO AAAAAAAAA

  80. Naffi

    Naffi

    3 dni temu

    Weź kurwa przestań męczyć konia 😡

  81. MaTeUsZ x5

    MaTeUsZ x5

    3 dni temu

    Panamera 4s mercedes benz klasa s markowy dres

  82. Kosa Kos

    Kosa Kos

    3 dni temu

    Kizo dobra morda propsuje szajune pozdro wariacie!

  83. Floczek 123

    Floczek 123

    3 dni temu

    Czemu on jest tak podobny do parisa platynova ? XD

    • Miłosz S

      Miłosz S

      3 dni temu

      bo to jego brat

  84. Patryk

    Patryk

    3 dni temu

    Sam bit buja

  85. LiKrBe _

    LiKrBe _

    3 dni temu

    Zajebisty koń

  86. mutiax ,

    mutiax ,

    3 dni temu

    Sąsiedzi wyjebali okna żeby tesz słyszeć!! 😂😂😂👌👌👌🔥🔥🔥

  87. Boom Beeng

    Boom Beeng

    3 dni temu

    Gówno nie rap

  88. legion93able

    legion93able

    3 dni temu

    Hejterki sie wykruszaja bedac w szoku. A ja znowu pytam o plyte w empik!!!!

  89. neuron

    neuron

    3 dni temu

    Zajebiście jak zawsze paris

  90. Juulii Equine

    Juulii Equine

    3 dni temu

    Śliczny konik 😂💕

  91. AJS

    AJS

    3 dni temu

    Mercedes-benz klasa S

  92. PROMUJCIE PROGRAM WIEDZY SPOŁECZNEJ K.KARONIA

    PROMUJCIE PROGRAM WIEDZY SPOŁECZNEJ K.KARONIA

    3 dni temu

    Zdecydowanie wolę klasykę, kiedyś to grali ludzie i śpiewali. Polecam The Animals.

  93. Piernix

    Piernix

    3 dni temu

    Panamer 4s , mercedes benz klasa s

  94. Andrzej Memor

    Andrzej Memor

    3 dni temu

    Pegaz yeah

  95. ReAlNy KaNaŁ

    ReAlNy KaNaŁ

    3 dni temu

    te polskie rapy to są jakieś dramaty :/

  96. Jak Tak

    Jak Tak

    3 dni temu

    TE MR GINO MÓWI PARIS PLATYNOV

  97. Haribo ATV

    Haribo ATV

    3 dni temu

    Ale to jest kozackie

  98. kvbyyy

    kvbyyy

    3 dni temu

    [Intro] Pegaz, heyyy Pegaz, heyyy Pegaz, heyyy Pegaz, pegaz, yeah, heyyy [Refren] Jestem jak Pegaz, jedyny skrzydlaty koń tej gry Gdy ty próbujesz dojechać na [?] z plecakiem dotarłem na szczyt Chcesz, to mnie zabij, chcesz, to zastrzel, chcesz, to zakop w grobie Pamiętaj, nieśmiertelny w tym, co robię ja Pegaz, heyyy Pegaz, heyyy Pegaz, heyyy Pegaz, pegaz, yeah, heyyy Pegaz, heyyy Pegaz, heyyy Pegaz, heyyy Pegaz, pegaz, yeah, heyyy [Zwrotka 1] Jestem jak Pegaz, chciały się kurwy na plecach przejechać Lecz teraz będą musieli się jakoś pozbierać, ulica to nie materac Nie musiałem żyć na pokaz, żeby poznać prawdę, nie musiałem obcować z fałszem Co robiłem tam na blokach, to nieważne, ważne, że już w tym dresie nie marznę Panamera 4S, Mercedes-Benz, klasa S Tylko jeden pomysł mam na resztę życia, jakoś ten sukces muszę wieźć Zrobiłem w rok o wiele więcej niż twoi kumple przez całe życie Zapracowałem chociażby na zaufanie, które ty i tak chcesz w kredycie Hejterzy chcieliby władować całą serię A jedyne, co zabili, to w klawiaturze baterie Jak masz zamiar dalej gadać, proszę, przestań - mam alergię Zamknij kurwa w końcu dupę, bo odpalę artylerię [Bridge] Ta, zawsze mnie jarał ten z zagranicy rap Nie ma tu żadnej kopi, pokazałem, że też nas stać, że moich ludzi stać Że moich braci stać Gdy już rozjebię bank, będziemy wspólnie hajs wydawać [Refren] Jestem jak Pegaz, jedyny skrzydlaty koń tej gry Gdy ty próbujesz dojechać na [?] z plecakiem dotarłem na szczyt Chcesz, to mnie zabij, chcesz, to zastrzel, chcesz, to zakop w grobie Pamiętaj, nieśmiertelny w tym, co robię ja Pegaz, heyyy Pegaz, heyyy Pegaz, heyyy Pegaz, pegaz, yeah, heyyy Pegaz, heyyy Pegaz, heyyy Pegaz, heyyy Pegaz, pegaz, yeah, heyyy [Zwrotka 2] Tu codzienność daje kopa jak elektrownia Ruchy wykonane z planem, to nie żaden spontan Nazywają sie mistrzami, tu ja jestem królem siodła Jak już położą kafelki, to później mogą posprzątać Przyszedłem po złoto kurwo, lecz nie to na szyje Złoto na ścianę - kumasz? Lub od razu platynę Proste rymy, a tak płynę, człowiek z ogniem, człowiek w dymie Denzel Washington zdradził mi sekret jak mam przejąć rynek Kasa, kasa, kasa, kasa, temat, który dobrze znam Nie szanowali mojej pracy, dziś z czystej pasji hajs zarabiam Pegaz to jest nowy start, pamiętasz numer "Do gwiazd'' Wtedy czegoś chciałem bardzo, dziś mogę sobie przebierać [Bridge] Ta, zawsze mnie jarał ten z zagranicy rap Nie ma tu żadnej kopi, pokazałem, że też nas stać, że moich ludzi stać Że moich braci stać Gdy już rozjebię bank, będziemy wspólnie hajs wydawać [Refren] Jestem jak Pegaz, jedyny skrzydlaty koń tej gry Gdy ty próbujesz dojechać na [?] z plecakiem dotarłem na szczyt Chcesz, to mnie zabij, chcesz, to zastrzel, chcesz, to zakop w grobie Pamiętaj, nieśmiertelny w tym, co robię ja Pegaz, heyyy Pegaz, heyyy Pegaz, heyyy Pegaz, pegaz, yeah, heyyy Pegaz, heyyy Pegaz, heyyy Pegaz, heyyy Pegaz, pegaz, yeah, heyyy

  99. Misa

    Misa

    3 dni temu

    Takie hity to już norma

  100. jxhnsxon

    jxhnsxon

    3 dni temu

    czekaj

Następny